qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er maar 1 ding over zeggen: Het is te merken dat jij de laatste 3 jaar onder een steen hebt geleefd.

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het toch niet over andere spellen maar over halo3 ( 3 ja niet 2 of 1 )
    en verliezen wij van goede clans in europa? nee hoor, we hebben er nog niet tegen gespeeld omdat we nooit compleet zijn, kan je nagaan zelfs als we incompleet zijn kunnen we jullie al zoveel tegenstand bieden en zelfs winnen.
    en ik 3 jaar achter elkaar halo spelen? laat me niet lachen, alleen 1e anderhalf jaar heb ik aardig wat gespeeld, daarna haast niet meer en al helemaal niet in serieus verband, volgende eerst effe wat onderzoek plegen voordat je zulke dingen weer gaat roepen.

3. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst roep je dat ik te weinig Halo speel, en tegenstand kunnen bieden of zelfs winnen? waar baseer je dit op, zoals don al zegt heb je tegen ons nog nooit gespeeld, dus jullie spreken elkaar tegen.

@ Don ohja best lache he dat ik pas 2 maanden halo speel en nou al naar de XL geweest ben, en in qG zit en jij in een inactive teampje, dat denkt dat ze de beste van Nederland zijn maar terwijl ze nooit matches spelen omdat je te inactief bent, hoe kun je de beste clan van nederland zijn als je niet eens speelt.

TsS ga gewoon weg uit de qG topic, jullie kunnen ons wel bekritiseren enzo, maar jullie spelen geen eens halo 3 als team, jullie zijn te inactief, dus voordat je gaat zeggen dat je beter als ons bent, speel eens wat 4v4s.
    in plaats van onze topic te vervuilen met shittalk.

en TsS? scrim dan eens tegen ons.

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  4. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    don heeft niet tegen jullie gespeeld idd, don zit niet bij mij, die zit in andere deel.
    ik heb vaak genoeg tegen jullie gespeeld ( wij incompleet jullie deel's compleet 3 of 4 man ) en toen ging het gelijk op, DAAROM zijn we gelijkwaardig.
    dat jullie naar tournooien gaan en tegen de " beste " van europa scrimmen maakt jullie niet inneens beter als ons.

en oke ik wil best tegen jullie scrimmen, dit weekend kan geloof ik wel, dan is towel er ook.
    en hoezo jullie topic vervuilen met shittalk? ik probeer het nog te onderbouwen, ik zit niet te zeuren over jullie presetatie bij de xl3, en toch krijg ik gelijk vijandig reactie van je toen ik zei dat ik vVv, qG en TsS gelijkwaardig vond.

5. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je hebt tegen 3 van ons gespeeld, en niet tegen 4 van ons. kun je niet vergelijken.

6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke tegen de 4 van jullie, zaten jullie bij masterspy ofzo, toen hadden we 50-47 verloren maar dat waren er toen maar 2 van TsS
    maar die potjes tegen 3 van jullie zaten jullie samen met vvv sycokid in het team, en die gast zou volgens jullie ook bij jullie niveau zitten dus dat zou weinig verschil maken.

maar zondagavond kunnen wij dnk ik wel

7. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 + Psycho is iets anders dan ons 4.

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja wij waren ook niet compleet, en ik heb nou ook niet het idee dat jij de bolderkar bent van qg dus veel verschil zat dat niet gemaakt hebben.

maar ik vraag of je wil scrimmen, en nu wil je niet meer?

9. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel, kweet alleen niet zo heel zeker of zondag goed uitkomt, denk dat volgende week maandag of dinsdag beter uit zou komen, maar we zien wel of het zondag gaat, kan ik nu niet zeggen

10. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gedoe.. na een scrim is alles gelukkig afgelopen :)

11. Gimbly

Gimbly Guest

of het is nog erger

12. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch toch alweer een flamepost, wat is TsS toch volwassen.

13. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt, Realistiq, wat ben jij een simpel mannetje zeg.... Je loopt constant denigrerend tegen ons te doen, zeggen wij er wat over, wat VOLKOMEN logisch is, zeg je dat we onvolwassen zijn... JIJ begint Battie, je bent echt ongelooflijk. :lol: Het verbaast me dat je clanmaten er niets van zeggen.

PS: Dit is geen geflame, en even on-topic: WAUW WAT UN PRESTATIE QG!!! MAG IK JULLIE FANBOY ZIJN?? Ow w8 laatmaar, Realistiq is beetje een Battie. We zullen nog wel een keer gaan scrimmen...

14. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan weet ik niet of towel ook online is, hij kan nml alleen in weekend

en airwave? waar slaat dan nou weer op zeg:+

15. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vraag in het algemeen is wat jullie hiermee trachten te bereiken?

16. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De onvolwassenheid was bedoeld over die flamepost, totaal onnodig om te flamen.

@ Niels, ik zal eens aan me team vragen of we zondag kunnen

En wel jammer dat jullie zo doen alsof een 7e plaats slecht was, denk dat de meeste van jullie niet doorhebben hoe goed die topteams daar zijn, zoals incredibles en infused gaming enzo, ze zijn echt goed hoor.

17. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de priester heeft gesproken !

18. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie zei dan dat die 7e plek slecht was? naar mijn weten ging het erom dat jij tss slechter vond als jullie om nja geen reden eigenlijk.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Komop jongens, even rustig. Als je vind dat de een zich onfatsoenlijk gedraagt hoef je er niet op in te gaan en zelf ook zo gaan gedragen.
    Stoppen met zeuren, neem paar clanmatches en trek dan je conclusie.

We zijn nog maar een beginnende clan dus het lijkt me wel zo eerlijk dat we ons ook zo gedragen, maar dan verwacht ik dit dus ook van andere mensen.

:)

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel em al aan komen.
    Jullie waren host...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina