Waar dan?
Juistem, geloof wat gezegt is, dit was een voorstel van Sanddz voordat ik begon met het maken van een team, en heb ik afgewezen. Ik gaf ReaListiQ toen de kans om een team te vormen. ReaListiQ is notabene teamleider Halo 3, kicken wordt nu wel heel moeilijk.
Juistem, waar verdoezel ik losses? en niks zeggen over wie waar komt rens, ik speel niet non-stop CoD4 vriend.
Nogmaals, waar dan?.
Knap hoor, LANs spelen die er niet zijn? Tot nu toe heb ik CoD2 CoD3 gedaan waar geen LANs op waren. De 1e CoD4 LAN en ik zal er zijn.
Een jaar later zaten wij op CoD3, dus nee.
Sure, net alsof een prestatie te ontkennen/verdoezelen is. Evenals een GB of CG match, staan die niet allemaal geregistreerd?
Kijk eens aan, axiK, mijn broertjes oude account.
Sure. Beste PC speler van de wereld, was je even vergeten.
Ouch, hier heb je me, jammer dat iedereen alleen wist dat het niet m'n vriendin was maar een fotomodel Jij komt overal zo lekker op tijd achter. Leuk dat InteraXz je dingen verteld. Weet je ook al van het moment dat ik tegen Negat1ve zij dat een meisje uit de supermarkt of w/e waar hij werkt hier bij ons in het dorp sex heeft voor geld? Er zit een groot verschil tussen liegen en fucken. Sarcasme schijn jij ook niet helemaal te begrijpen.
Waar heb je het nu weer over in godsnaam?
Sure.
OMG iTz qG SmartieZ
Zegt wie? Kijk wat een moeite je doet nadat je uit qG bent gekicked. Iedereen in qG weet hoe het ging, jij wil het kennelijk alleen niet accepteren.
Hij liegt niet alleen op xboxlive
Moet Jules hier weer komen om te zeggen hoe jij z'n woorden verdraait? Deze discussies zijn eindeloos kerel.
Grappig, het was niet eens ik die ermee begon maar Pena en CazuaLL die jou en je ego zat waren en je op MSN in een groepsgesprek aanspraken om je te kicken.
Deze hele zooi hebben we allemaal al een keer gehad toen je de 1e keer niet doorhad dat je niet welkom was in qG. Leuk dit allemaal, ik geef er niet veel om.
[#1EU] xHLHx R2TheAndy. Succes ermee.
Haha en dit terwijl het enigste wat ik vroeg een match was tegen je nieuwe team. Nice.
Je hebt bij de 90% van de dingen de bel horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt. Zomaar random dingen beschuldigen schiet je niks mee op Rens, ik dacht dat je dat wel geleerd had van RBToTheBR aka Rbert die 5 maandjes terug ook al Sherlock Homes uit aan het hangen was.
Je blijft allemaal wel volhouden dat je er niks om geeft, maar deze post van je geeft toch maar weer het tegenovergestelde aan. Mr Tough guy.
Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2007