1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, was toch wel redelijk wat goed nieuws daar bij XL, er was daar zo'n gast, die was met XL aan het praten om ook een XL naar Nederland te brengen, zou wel ideaal zijn..

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jij anders ook niet met deze (en meerdere posts). Maak van deze thread geen beef-therad. Dat is zonde.

Zelfde geldt voor jou.

Klaar met dit gedoe. Ga maar lekker met elkaar spelen zondag, of weet ik welke dag, zodat we dit misschien even achter ons kunnen laten :thumbs:

Als jullie nog meer tegen elkaar te melden hebben hierover, dan moet je maar even MSN ofzo aanzetten.

:b:

3. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nutteloze post Goiz, het was al gestopt.

maar toch bedankt.

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja. Het stopt even voor 5 minuten \o/

Alleen dit is al veel langer aan de gang. Sinds de 1e ban van Towel als ik het goed heb. Dus ik wil even duidelijk maken dat het nu klaar is. Dus ook niet volgende week weer beginnen. Smart-ass.

5. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand msn van Experienz?

Ik wilde checken of ie nog steeds intresse heeft in teamen met iGK aangezien Forreal vrijdag terug komt van ze school ding\o/

6. FuSionZ

FuSionZ Guest

kijk de startpost beste kerel;)

EXp3r1EnZ (Recruits):
    exp3r1enz@hotmail.com.
    exp3r1enz@teamqg.com.

7. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Oh shit, sorry man thanks:)

8. FuSionZ

FuSionZ Guest

No-poblemo;)

9. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is Johan,van ARGaming, en ik wist al van dit plan een maand of 4 af. Ik kan nog meer dingen verklappen maar, dat zien jullie allemaal zo wel.

Maarja van XBOXWORLD was mijn topic over een LAN spam, werd het verwijderd. Tof hoor zo'n meuk forum.

10. SmartieZ zit op elk forum te praten dat hij mijn heeft gekickt, best raar sinds ik zelf ben weggegaan..(Voornamelijk op uk forum)

InteraXz zou je AUB vertellen hoe het gegaan is?

Of vraag locustgod hoe vaak ik al heb gezegd dat ik in een ander team ga voor CoD4, kom nu aub niet praten alsof heel cod4 qG nu opeens helemaal beter is als mijn, Je poste zelf nog dat Wallhack de beste speler in Europa was(dat was ik op een ander account).

Of vraag hoe vaak ik xHLHx RBvdOutBR gevraagd heb om samen een clan te maken voor CoD4(Toen wou hij nog Halo3 blijven spelen), anders was ik al een maandje terug weggeweest..

Zo hier gaat hij dan..

Dezelfde SmartieZ 50 GameBattle accounts in bezit heeft, en af en toe een clan aanmaakt en een loss report(gek genoeg gaat de win naar qG, Goed gespeeld jongens weer 3-0) En ook nog op qG site report als win.

Dezelfde SmartieZ die powder en realistq gaat kicken naar slecht resultaat XL(heeft hij zelf gezegd ga aub niet mijn flame) en Airwave en kamachu gaat halen.

Dezelfde SmartieZ die meer losses verdoeselt dan dat hij buiten komt.

Dezelfde SmartieZ die Wallhack op de beta de beste speler van Europa noemde,
    *Dat was ik op een duble clan account
    En sinds ik uit qG ben is opeens heel cod4 team beter als mijn..

Dezelfde SmartieZ die iedereen op XBL een XBL Kid noemt, terwijl hij zelf ook nog nooit op lan is geweest(Kijken mischien wel).

Dezelfde SmartieZ die naar nooit iets gedaan te hebben op CoD2(niet buiten NL) opeens zijn team gaat uitroepen als een van de beste in EU een jaar later dat de game in z'n prime was,

Dezelfde SmartieZ die zoveel excuses klaar heeft voor een slechte prestatie/loss(de meeste losses worden verdoeselt maar als er toch iemand achter komt dan een excuus)

Dezelfde SmartieZ die op zijn tweede account genaamd axiK over zichzelf gaat posten: Ik ga denk ik aan SmartieZ raad ga vragen hoe ik CTF moet gaan spelen, aangezien hij hier helemaal op 'ownde'(XBW kijk members; axik*dacht ik).

Dezelfde SmartieZ die in zijn verleden een van de beste PC-spelers van nederland was.

Dezelfde SmartieZ die een foto van zijn 'vriendin', ga ik dat naarvragen aan zijn vriend Jules aKa dD InteraXz dan blijkt zelfs dat al gelul is, *triest*.

Dezelfde SmartieZ die mijn vraagt om in een topic zijn naam te poste, topic genaamd: Beste CoD ClanLeader, (ja waarom niet MS points kosten in de winkel ook weer 25 euro)

Dezelfde SmartieZ die naardat hij ontmaskerd is over een leugen gaat zeggen: Ik zat je maar te fucke..

Dezelfde SmartieZ die de eerste volgende LAN ik hem zie zijn excuus gaat maken,

OMG iTz qG SmartieZ

GG SmartieZ Ga aub niet komen dat je me gekickt hebt want ik weet zoveel beter, ga me flamen voorwat je wil, ik wordt ook met de dag ouder en op een gegeven moment merk jij het ook, damn er is meer dan alleen xbl/gaming/clan

Hij liegt niet alleen op xboxlive

Jules zegt: veel vrienden weten gewoon dat ie lult
    Jules zegt: en geloven de helft of trekken er een rode draad doorheen
    *Jules schijnt een vriend te zijn

Fact: Its oke to be a nerd on the forum..

@qG; Dit is alleen naar SmartieZ, doe dit alleen aangezien SmartieZ ongeloofelijk zit te liegen, oke ook al zou je me kicken ik zou er echt niks om geven, maar je moet niet op elk forum praten dat je me gekickt hebt waarneer ik zelf ben weggegaan..

@Random vragen
    Waarom ik dit allemaal post?
    Waarom ik zoveel moeite doe?
    Doe jullie alleen een plezier, SmartieZ is aardig waarneer hij je nodig heeft, als voorbeeld

SmartieZ: Waarom moet het nouw zo lopen SphinKz?(weet niet of je het vraag maar voor als je het wou gaan vragen)
    Je hebt het het er zelf nagemaakt.

@DrksphinXz, wat betekend randy heet je zo ofzo?
    Nee randy staat voor random, random persoon, randall

*Dezelfde SmartieZ die in zijn eigen leugens gelooft, dit is het enigste wat ik niet zeker weet, ik weet wel dat ik heel erg twijfel*

Add me op XBL voor cod4 playtime xHLHx R2TheAndy

Arjan; Ban me maar, maar aub laat dit bericht staan, ik kom hier ook niet meer terug, zou wel graag op xbw zelf terug komen maar daar beslis jij over;) dat berichtje wat je kreeg kwam wel uit mijn hart.

Groetjes; AK47 DrksphinXz - qG I BaRaKa - oS2No F o N zZy - aKa DrksphinXz - zT DrksphinXz - qG DrksphinXz - OMGiTzMLGCustom - xHLHx R2TheAndy

Dit is mijn afscheid in het Clan-Topic, Te veel gedoe van wie is beter, vondt het eerst heel leuk om te flamen,

11. axiK

axiK Guest

Waar dan?

Juistem, geloof wat gezegt is, dit was een voorstel van Sanddz voordat ik begon met het maken van een team, en heb ik afgewezen. Ik gaf ReaListiQ toen de kans om een team te vormen. ReaListiQ is notabene teamleider Halo 3, kicken wordt nu wel heel moeilijk.

Juistem, waar verdoezel ik losses? en niks zeggen over wie waar komt rens, ik speel niet non-stop CoD4 vriend.

Nogmaals, waar dan?.

Knap hoor, LANs spelen die er niet zijn? Tot nu toe heb ik CoD2 CoD3 gedaan waar geen LANs op waren. De 1e CoD4 LAN en ik zal er zijn.

Een jaar later zaten wij op CoD3, dus nee.

Sure, net alsof een prestatie te ontkennen/verdoezelen is. Evenals een GB of CG match, staan die niet allemaal geregistreerd?

Kijk eens aan, axiK, mijn broertjes oude account.

Sure. Beste PC speler van de wereld, was je even vergeten.

Ouch, hier heb je me, jammer dat iedereen alleen wist dat het niet m'n vriendin was maar een fotomodel ;) Jij komt overal zo lekker op tijd achter. Leuk dat InteraXz je dingen verteld. Weet je ook al van het moment dat ik tegen Negat1ve zij dat een meisje uit de supermarkt of w/e waar hij werkt hier bij ons in het dorp sex heeft voor geld? Er zit een groot verschil tussen liegen en fucken. Sarcasme schijn jij ook niet helemaal te begrijpen.

Waar heb je het nu weer over in godsnaam?

Sure.

OMG iTz qG SmartieZ

Zegt wie? Kijk wat een moeite je doet nadat je uit qG bent gekicked. Iedereen in qG weet hoe het ging, jij wil het kennelijk alleen niet accepteren.

Hij liegt niet alleen op xboxlive

Moet Jules hier weer komen om te zeggen hoe jij z'n woorden verdraait? Deze discussies zijn eindeloos kerel.

Grappig, het was niet eens ik die ermee begon maar Pena en CazuaLL die jou en je ego zat waren en je op MSN in een groepsgesprek aanspraken om je te kicken.

Deze hele zooi hebben we allemaal al een keer gehad toen je de 1e keer niet doorhad dat je niet welkom was in qG. Leuk dit allemaal, ik geef er niet veel om.

[#1EU] xHLHx R2TheAndy. Succes ermee.

Haha en dit terwijl het enigste wat ik vroeg een match was tegen je nieuwe team. Nice.

Je hebt bij de 90% van de dingen de bel horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt. Zomaar random dingen beschuldigen schiet je niks mee op Rens, ik dacht dat je dat wel geleerd had van RBToTheBR aka Rbert die 5 maandjes terug ook al Sherlock Homes uit aan het hangen was.

Je blijft allemaal wel volhouden dat je er niks om geeft, maar deze post van je geeft toch maar weer het tegenovergestelde aan. Mr Tough guy.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2007
  12. axiK

axiK Guest

@ Goiz of Arjan. Wat wilde we hier ook al weer? Het flamen stoppen toch? Van mij mag je deze post laten staan. Rens zegt zelf dat hij klaar is met dit topic en ik hoef verder ook niks met die kerel te maken hebben. Het is misschien wel even handig om jezelf te kunnen verdedigen hé ondanks dat je gebanned bent op je eigen account log ik maar even in op axiK die jullie nog niet verwijderd hadden.

Rens, wil je verderpraten hierover nodig ik je uit om een topic te openen op www.teamqG.com of me te unblocked op MSN.

Excuses zal je niet krijgen, uitleg altijd als jij dat wilt.

/Mod Kan mij niks schelen, je hebt een ban voor een reden. Dan wacht je maar een dag extra maar dat kan jij blijkbaar niet. Je IP-ban komt weer terug. -Conquistador.

13. FuSionZ

FuSionZ Guest

Je kan duidelijk zien dat hij er wel mee zit martijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2007
  14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zal even vragen hoe dat zit.. Een topic over een lan zou wel moeten kunnen denk ik.. :)

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha OWNED SmartieZ.:x

Hij komt ook meteen op zijn account AxiK online.

Waarom post je zulke dingen onder een zogenaamd ander persoon, en niet gewoon onder je eigen tag?

16. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    roulio, hou je maar buite.. is tusse rens en martijn, laten we hun maar regele ;)

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha is goed joh maar gaat serieus te ver. Al helemaal als die nep accounts maakt om qG wins te geven. It's just a gameO-)

18. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na dat is niet egt waar.. maar ik wil nie dat iemand zo als jij ( een aardige jonge for sure ) ruzie gaat krijgen omdat je gwoon grappig vind ..

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat bedoel je met niet egt waar?

20. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik weet over welke match rens het heeft, en dat was een 1vs1 match die ik had gespeeld.. uit princiepe speel ik geen 1vs1, daarom stond op site 4vs4..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina