qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Staat alleen niet of het voor de pc of de 360 is...

kga ervan uit de 360 maar bevesteging zou leuk zijn als het voor de 360 is schrijf ik me in en neem ik vrij :D

2. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb net die inschrijving verstuurd, maar ik begin steeds meer te denken dat het voor de PC is... Consoles games worden nog steeds niet serieus genomen :mad:.

Enige wat ik weet is dat het 3vs3 is.

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  3. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vrees ook het ergste zoiezo heb ik vrij genomen en ga er waarschijnlijk naar toe gratis launchparty is nooit verkeerd en anders wil ik het ook best op de PC proberen.

En hierbij wil ik graag een try-out aanvragen voor het CoD 4 team ;)

4. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook zoiezo, misschien zijn er nog wat goodies en het kan ook dat het op de pc ook lukt, wie weet :9.

Zullen wij in een team?

Try-out kan, als het spel uit is :).

5. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Btw: Vragen over de CoD4 ConsoleGaming ladder kunnen jullie hier kwijt, ik ben namelijk Admin.

6. JeePee

JeePee Guest

Waar houd je anders rekening mee 8) Dat is de hele essentie van PGR4. En wallriden doe je inderdaad niet, zeker niet met stuur, maar dat wil niet zeggen dat je geen rekening moet houden met curbs en muren. Daar draait het hele spel om man.

Ok, true, dat kan ik niet tegenspreken, maar wat wel zo is, is dat er op die playseats nooit een onderstel op zit. Dat ding wat je bij huis tuin en keuken gebruik onder je tafel moet plaatsten was bij de (meeste zal ik maar zeggen) vervangen door een stel schroeven. Het stuurtje kan je dus alleen op een playseat plaatsen, niet op je bureau ofzo. Helaas.

True, maar geef dan wel de goede reden. Handewasser was gewoon niet snel genoeg. Aan de settings lag het niet.

SmartieZ, ik weet dat je veel van games af weet, maar even dimmen met PGR4. Er zijn pro's die incar rijden en vrijwel alle snelle jongens kunnen dit ook zonder al te veel moeite. PGR4 heeft ook een Ranked Simulation Championship waar je onboard moet rijden, en het zijn toch echt de jongens die normaal gesproken 3rd person rijden die daar de leaderboards aanvoeren.

Gozer, Handewasser reed met stuur in de storm in een FXX onboard. FredKroket reed met een stuur in de storm in een FXX onboard. Tommert reed met een stuur in de strom in een FXX onboard. Waar zie je oneerlijkheid.

Curben? Je weet wat een curbstone is? Dat zijn die rood witte dingen aan de binnen en buitenkant van de bocht. Ik weet niet wat je onder 'curben' verstaat, maar op Westminster ligger er in ieder geval een paar waar je liever niet en liever wel overheen rijdt.

Haha 8) Sorry, kan maar één ding zeggen: N00b!!

Nee, dat is het niet. Ik vind het gewoon grappig dat telkens weer als iemand van qG niet wint er naar smoezen wordt gezocht. Is al vaker aan de kaart gebracht en het gebeurt nu weer :9

Ow, en kom gerust in onze thread hoor. Geen problemen mee. Denk alleen dat jullie niet veel te vertellen hebben.

7. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heel boeiend allemaal JeePee, ga nou maar even naar je eigen thread, want ook dit deel wordt weer verpest door mensen zoals jij.

8. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor vandaag nog of ik vrij krijg voor donderdag zoja zit ik graag bij jou in het team.

En mocht het toch voor de pc zijn worden we tenminste samen ingemaakt en kunnen we de lol er nog van inzien :thumbs:

Try-out vraag ik aan als het spel uit is moet ik dat gewoon hier op dit forum doen of heb je liever dat ik dat op jullie site doe?

9. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat via het formulier doet en je wordt aangenomen kan ik je makkelijker toevoegen, dus: http://www.teamqg.com/qg/index.php?page=join

Maar hier kan ook, wat je wil.

EDIT: Heb 'em binnen :).

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Weet je wat JeePee, je hebt totaal gelijk. FredKroket en Tommert zijn de beste racers en ik ben een noob.

En nee dank je JeePee, ik geniet er niet van om in iemands thread te komen ;).

BTW, Smoezen? Enhance yourself please.

11. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi want anders had ik ehm voor niks ingevult :9

12. R2theAndy

R2theAndy Guest

/Mod geen persoonlijke info svp

13. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks fore putting al my info on the web.

8)

14. R2theAndy

R2theAndy Guest

Ja wtf ik kan niet edite, maare ik krijg dat dus in mijn mail

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    weggehaald ;)

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Geen zorgen SphinXz, we knikkeren je wel ff uit de vwar.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmm, zijn toch allemaal mensen van oud aVIP en eVo, misschien Aztack eens vragen, of gaat die geen CoD4 halen? ;)

18. R2theAndy

R2theAndy Guest

nxgamers.com 2000$ league/ladder shit, volgende week ff spelen.. Het is wel TD, campfeest?

19. R2theAndy

R2theAndy Guest

En opzich heb je nu toch geen NLér meer nodig in cod4 team? je hebt 5 goeie NLérs, Als er wel LANs komen in NL zal het niet meer als 5vs5 worden..

20. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat ie wel hale vast maar is denk niet goed genoeg! Ps dD is behalve mij en armada GS/ aVip:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina