1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol jij weet egt helemaal niks ! héééél klein voorbeeld 'qG Handewasser' .. now get out .. ik post iig niet meer naar mense met IQ onder de 2,5..

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ja maar dat vind ik een geval apart, gewoon ff naar je clan halen voor een elite en klaar is kees. GoW team was egt van begin qG, dus dat is vind ik een qG prestatie. En PGR is ook niet teamverband.

3. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan nog .. hij hoort bij qG..en vergeet bijv. ook niet dat CoD4 team al een toernooi op de Beta hebben gewonne + ongeslagen op hele spel( zondag eerste LAN.. ) verder heeft een van onze voetbal spelers ( ik geloof PES ) een toernooi in londen gewonne.. ik wil nie lullig doen maar als je kritiek wil leveren op qG moet je eerst zelf eens wat bereiken want zo kan iedereen wel stoer doen over dat 'niemand' iets heeft bereikt.. zeg ik toch ok nie over andere clans?? echt waar als je iets hebt tegen qG kom dan gewoon niet op deze pagina scheeld de Mod's ook weer wat werk strax..

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wie zegt dat ik wat tegen qG heb, ik zeg alleen dat ik dat een beetje onzin vind. Wat heeft het voor zin om in een clan te zitten als je een spel speelt dat geen teamverband heeft. Voel je niet zo aangevallen man, damn.

5. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Niet om jou te bekritiseren hoor Pine geheel niet maar ik snap Handewasser heel goed.

Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan want via een toch bekende clan gaan er toch weer deuren open die anders gesloten zouden blijven.En Op die manier kan hij eventueel aan wedstrijden meedoen waar hij eerst miss nog niet eens van wist...

6. RL Battleking

RL Battleking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Priest

Je hebt wel gelijk, maar sommige clans zijn ook wel goed zoals eOs maar qG heeft wel meer bereikt en is wel bekent onder alle nederlandse clan-games.

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Daar heb je gelijk in maar dat vind ik niet egt een clanprestatie.

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Shit man wat doe jij dan voor werk:cool:

9. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Kzeg niet dat qG de beste is en al helemaal niet dat een andere clan geen potentie hebben enof slecht is.

Kwou aleen maar kwijt wat iedereen toch stiekem al wist maar niet durfde te zeggen.

Kvind het gewoon erg jammer dat er toch veel clans zijn die snel opgeven ondanks de vele potentie die ze hebben.Vandaar dat ik gewoon geen clan join omdat ik in geen ene clan echt zekerheid heb en zelf gewoon puur te lui ben iets van de grond af op te bouwen.
    Ook wel een beetje omdat ik dan zoals al vele clans door de opbouw moet komen dat erg pittig is, members aannemen, Passende/Orginele clannaam te vinden en de concurrentie kwa clans is echt moordend soms om goede loyale members te vinden.

Maarja ik raak een beetje van het onderwerp kan iemand mijn eerder genoemde vraag beantwoorden?

10. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een clan joinen die allang bestaat. Je moet geen clan joinen die net nieuwzijn die blijven niet lang leven(meestal). Bijv jij zat in DKS en RL je bent er zelf 2x uit gegaan:9

11. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    qG > Any clan in the world}:]

12. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in DKS gezeten maar niet in RL =(

13. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0
    Oohw oke.

14. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat .. hij voelt zich wel deel van een team, ga hem maar eens vragen hoe goed wij bevriend zijn ? je moet mij niet de les wille lezen en zeker niet over Handewasser want ik ken hem beste van iedereen op live ( niet arrogant bedoeld kun je bij hem na vragen ) hij is zwaar relaxed en ben super blij dat we hem hebben een 'echte' aanwinst beter bestaat niet ..

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat ik bedoel is dat het niet een spel is met teamverband, het is 1v1. Wie zegt dat ik jou de les wil lezen :confused: ik ken hem ook (wouter), hij is wel aardig.

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als jij straks een toernooi wint voor HLH? Dan is het dus ook geen award voor HLH, omdat je er niet vanaf het begin bij zit?

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Meeste awards heeft hij gehaald VOORDAT hij in qG zat.

18. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar zijn mooiste in qG ^^

19. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :b: Die zit... Maar ff serieus, Priest ga een qG fanclub oprichten :+ Je hebt grotendeels wel gelijk maar dit is een beetje overdreven (kontenlikken) 8)

20. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe denk je dat ik aan mijn schone bille kom ? .. je mag best bij fanclub hoor, ik ken nog genoeg qG'ers die ook wel schone bille mogen hebbe ^^

j/k ;) :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina