qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en weet een van jullie wat de gametype Oldscool inhoud bij cod 4! Ik ben benieuwd!

2. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    agja we moeten ons sowieso gaan focussen op LAN's daar is niks mis mee.. ik ben blij dat Pena teamleader word in mijn ogen is hij er het meest geschikt voor ;)

3. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man pas maar op dat jullie buitelands team jullie niet wegblaast! Maar ik heb t vertrouwe in jullie! Ey mista is woensdag nou goed of wil je echt morge?

4. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    tering gister nieuw gestart deze topic nu al weer 5 pagina's :D

HARDCOREEE POSTERS !!!

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oldschool is de Halo CoD variant. Wapens kun je niet kiezen, iedereen start met een Uzi en je kunt wapens en granaten oppakken die verspreid liggen over het veld.

6. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man :p ik dagt ben ong. de 15e die post .. kijk ik ff later WTF 5 pagina's :eek: .. ik was maar 8 uurtjes op school :9

7. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahahha

8. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mooi ik ga donderdag avond knallen op cod4 net mail gestuurt met info etc.

Nou maar hopen dat het voor de 360 is ipv de PC iemand al meer informatie? Hans?

9. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker mooi! Ben benieuwd is dat dan ook op rank en dat je niet kan joinen? Want anders pak je wapens op die je nog niet hebt vrij gespeeld :)

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik geen html kan gebruiken hier, anders was hij nog 10x beter ;).

Nog niks gehoord, beetje raar allemaal, je mag toch wel een beetje snel antwoord verwachten.. Lijkt me 1 van de belangrijkste punten namelijk.

Wel weet ik dat het 3vs3 is, en de winnaar pakt 300 euro + een jaar lang gratis Activision games en krijgt gelijk CoD4 mee naar huis.

Deadbringr komt misschien ook Priest :).

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het een Deathmatch toernooi was. Niet zo?

12. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Nemmy & Priest: ga ervoor zorge dat ik 100% kan kome :eek: ... wow zou zo vet zijn als het 360 wordt ..wowelewo het gaat gezellig worde :)

13. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
  14. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Chill dan zijn we met zen 3e gaat gezzellig worden krijg je trouwens nog iets van een bevesteging ofzo als je je hebt aangemeld?

lol kdenk idd dat het voor de PC is heren kijk de link die hans gaf en dan het plaatje....

Maarja ga er zeker heen heb CoD 1 ook op de pc gespeelt dus kan er nog wel wat van :p en tis toch gratis.

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  15. FuSionZ

FuSionZ Guest

moet je dan naar rotterdam??

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, heb nog NIKS gehoord, vage shizzle.

17. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dit slaat alles heb ff wat info gelezen op ie outpost site.

Je moet je dus eerst aanmelden via email vervolgens moet je daar voor 18.00 zijn om je nogmaals te registreren enof je registratie te bevestigen.

als we halve finale halen krijgen we onze eigen CoD 4 mee naar huis (denk dat het PC versie is) winaars van alles krijgen leuke bonus 300 euro's.

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, allemaal heel vaag, en het raarste is nog steeds dat er niet staat welk platform, maar denk idd ook PC. Zou wel minder chill zijn, wordt Console nog steeds genegeerd.

19. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar terugtrekken doe ik niet, erheen ga ik heb nu toch al vrij genomen kan op zen minst kijken of het wat is.

En waarschijnlijk heb ik mijn CoD4 woensdag al moet morgen nog even over bellen maar denk wel dat dat los loopt.:thumbs:

Ben wel nieuwsgierig hoeveel teams er zullen zijn ik bedoel tis toch een doordeweekse dag :9

Edit: Deadbringr jij komt ook gewoon naar centraal neem ik aan dat we vanaf daar met ze 3e derheen gaan.

Kweet niet of jij met Hans mee reist of net als ik op eigen houtje naar Rotterdam gaat?

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom sowiezo niet met de trein, ik woon er 25 km vandaan, dus ik ga met de bus, en hij komt uit een andere richting dus we zien elkaar dan op Centraal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina