1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wij zijn wel een EU top team, Reason valt volgens veel mensen tegen en iD hebben we gewoon op SnD.. verder komen alle 'top clans' helemaal niet van R6 dat zit je gewoon te kwatse en weet je maar half iets van af.. uT het team dat als allereerste ooit een 100winn streak heeft gemaakt (op GB ) kwamen allemaal van CoD3 af.. ga niet de wijsneus proberen uit te hangen op CoD4, alvast bedankt

    [edit] we hebben iig al wel wat LAN ervaring en dat is meer dan R en iD
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  2. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    niet veel tot nu toe..

    ja lan is heel anders ik weet het, iedereen zal moeten wennen aan de nieuwe wapens enz offline. maar tot nu toe is gebleken dat we met SnD beter zijn dan iD en Reason
     
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Reason en iD zijn oorspronkelijk Rainbow Six clans, ofja hun members komen daarvan af, en wat weer een aggresieve opmerkingen, en ja, vooral zo denken dat je iD hebt op SnD enzo, onderschatten moet je nooit doen.

    En, omdat je op live wint van Reason en iD op SnD, zegt nog niet dat je van ze wint op Lan


    en dat valt wel mee met die lanervaring hoor, want Reason gaat 17-18 Januari Lannen in Birmingham, en ze hebben op XL 3 al gelanned.

    Edit : welke teams zijn dan nu het beste van europa?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  4. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Reason's CoD4 team heeft dus niet zoveel ervaring als jij denkt, aangezien zij NIET van rainbow afkomen, ze komen van cod2
     
  5. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    agja hij wil niks begrijpe christian.. meeste egt goede clans komen gewoon voort uit CoD series ( mooiste voorbeeld nogsteeds uT ).. en tuurlijk wten wij dat een LAN anders is, doe aub niet of we stel kleuters zijn en dat jij altijd weet want daar word ik indd ligt geirriteerd van.. ik speel al lange tijd zonder reddot en zal ook zeker blijve traine zonder..als je over CoD4 wil discusieren kom dan uab niet hier.. ik speel CoD2,3,4 allemaal al vanaf launch en heb ze gespeeld tot er een nieuwe kwam.. dat jij er ooit slimmer op wordt dan mij durf ik te wedde dus je betweters eigenschap heb ik niet nodig.. niet lullig tegen over jouw bedoeld, maar als iemand mij de les wil gaan leze over CoD4 MIJN spel waar ik voor ben gemaakt, en dat die gast dan nog een Halo speler is ..
     
  6. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als iemand mij de les wil gaan leze over CoD4 MIJN spel waar ik voor ben gemaakt,

    Haha, daar moest ik ff om lachen

    Wie zijn van hun het CoD 4 Team, Hybrid enzo toch?


    Dan, Devilz enzo komen van Rainbow Six af, dat bedoel ik er mee, en meerdere van reason en iD


    @ Intenz wat heeft Rainbow Six & Hun lanervaring met elkaar te maken?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  7. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    slecht geinformeerd .. iig hij heet voortaan weer 'Dan'
    + ze hebben verlore van een duits team WoH ( gewoon een redelijke clan maar niks bijzonders ) en wat dagt je ervan dat ze maar net wonne van ons duitse team.. en zover hun zeggen zijn wij stukke beter ..

    maarja zoek jij maar weer eens een team en probeer ooit iets te winne, om mij hoef je geen zorge te make ;)
     
  8. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    als jij gemaakt bent / geboren bent om CoD te spelen, kwam je wel voor een hele saaie rede op deze aarde ;) waarschijnlijk ook omdat ze toch niet verder gaan dan deel 7 ofzo
     
  9. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ivo was maar beeldspraak ;) .. iig als het nog tot deel 7 doorgaat hebbe we nog 3.5 jaar speel plezier :)
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb wel meer gewonnen als jou, zonder twijfel :), maarja game ook wat langer, ben natuurlijk ook wat jaartjes ouder

    Kun je ook iets anders als CoD?
     
  11. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk kan ik meer ;) net zo als jouw heb ik ook veel R6V gespeeld.. ik heb alleen nooit in clan verband gedaan ( had het spel gratis gekrege van clan dus ga die niet verrade ) verder kan ik alle shooters alleen ik haat onrealistische shooters ( halo serie .. al heb ik ze wel allemaal gespeeld )
     
  12. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six Vegas was niet zo geweldig, Rainbow Six 3 & Black arrow dat was de shit, beste clanmatch game ooit
     
  13. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Peter was pro-sniper op Gears met Active-Reload.
     
  14. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    zo lang speel ik indd nog niet ;) .. CoD2 was mijn begin.. en zover ik weet is nogsteeds beste basis voor mij.. we hebben nu beste NL'ers en gaat mooi worde op WCG.. NL winne we, en als we verder gaan denk ik dat we ook wel heel hoog moete kunne komen..
     
  15. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Ey stijn, ga je weer terug naar R6 V2 als het wat is ?
     
  16. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, mischien wel even kijken wat pimp enzo, doen mischien weer met DSF R6 maar.. ik weet het niet, zie wel
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    H1 was de shit. Maar ik kan best snappen dat je er niet van houd.
    Epik failzz lulz!
     
  18. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke, wat is pimp zn tag deze dagen dan ?, ik heb alleen raver germain en divine nog.
     
  19. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, en raver speelt die nog?
     
  20. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, hij speelt wat cod4 ;), hij speelt nu onder de naam : XcL Dominator
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina