1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn als DSF en T2 weer terugkomen op R6. Jammer dat die zo snel quitte met r6 vegas 1. En de meeste spelers van iD cod team komen idd uit de r6 scene.
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Wauw komt hij ook weer aanzetten met "kun jij ook wel meerdere spellen?" Realistiq ik snap nog steeds niet waar jij telkens op doelt met zon vraag, alsof jij in alle spellen die je speelde bij de top behoorde. Iig wat ik zie op H3 geeft me daar niet zo veel vertrouwen in.
     
  3. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    onze measrto towel is altijd grappig :)
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel de laatste tijd weinig, Sinds XL 3 Bijna niet meer gespeeld
    En zoveel heb jij niet kunne zien nee, want je hebt me een paar keer zien spelen als ik weer online kom na een week of twee weken, als je daar op kunt baseren, terwijl jij zoveel halo 2 gespeeld hebt, zou je ook beter moeten zijn als nu, want zo geweldig goed ben jij nou ook weer niet?


    @ Cover hm ja, ik zal eens kijken hoe dat met DSF zit of ik pimp enzo weer terug kan krijgen daarin, maar zijn er veel gestopt van DSF dusja..
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  5. Towel

    Towel Guest

    Ik basseer het niet alleen op wanneer ik tegen jou eens speel. Tuurlijk daar kun je niks van zeggen, maar ik zie wel vaak games vanuit andere perspectieven waar je echt kwaliteiten tekort komt. Hiermee wil ik niet trashtalken, maar telkens dat gezwam over jouwn fenomialen game skills in elk spel irriteerd mij lichtjes. En in jouwn stukje klinkt het alsof ik beter dan jou moet zijn... ik zie mezelf echt niet beter hoor...

    Halo 2 heb ik "gebummed" ja, maar daar zie ik echt geen voordeel bij. Oude veteranen als Minotaur en Deadric rapen in mijn ogen H3 best hard, en hebben net als jou H2 alleen in het begin aangeraakt.

    Maar blijf je halo3 wel spelen? Je zou toch team met joep en vincent? Of vind je spel niet leuk? Ik hoor het graag,

    T.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2008
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Xorta is echt een beest, mino valt nog wel mee, maar die komt er wel (vergeleken met h2).

    Ik weet nog steeds niet wat bummen is :confused:... Speel je het spel dan zogenaamt 'te lang'.
     
  7. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0


    Ze speelden altijd CoD2 vroeger,, weet ik nog zwaar goed. Daarna kwam CoD3 (wat zij niet hebben gedaan en dus Rainbow deden) dat maar een half jaar bestond.. dus 1 jaar cod2, een half jaar Rainbow.. :)


    GEPOST DOOR REALISTIQ
    Ik heb wel meer gewonnen DAN JIJ, zonder twijfel , maarja game ook wat langer, ben natuurlijk ook wat jaartjes ouder
    Kun je ook iets anders als CoD?

    Ben jij echt PRO op een spel? halo3 iig niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  8. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps dubbelpost, zie hierboven :D
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  9. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Intenzz ben jij ECHT PRO op een spel? waar gaat dit over, niemand hier is echt pro
     
  10. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zeker dat in qG iedereen WEL egt pro in een spel is .. ik wil niet lullig foen maar zoals ik tegen jouw al zei niemand die ik ken mog jouw / zei dat je goed was .. en ook al speel je 2maande H3, dat boeied mij nie ik speel ook pas 2maande CoD4 en own ook iedereen .. + je mag goed zijn in bijna elk spel dat wil niet zegge dat je bij de top hoort met elk spel ;) gewoon boven gemiddeld met elk spel ..

    aub kom niet meer terug op dit topic is niet bedoeld voor mensen die zo ego gaan rond hange als ze niet eens goed zijn ( towel, am i right ? ) verder kan iedereen qG hate of wat dan ook en jij vind mij arrogant, nou ik kan je zegge dat ik het wel met iedereen op dit forum kan vinde !
     
  11. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, leg mij eens uit waarom iedereen in qG Een Progamer is?

    Omdat jullie gesponsord zijn? cmon.. FB enzo dat zijn progamers, gamers die ervan kunne leven

    Boven Gemiddeld, ik zit niet in het beste team van NL op halo? Okay.

    Maar voor Rainbow Six & Graw dus wel..

    En Deadbringer je zegt wel dat ik zo arrogant ben enzo, maar jij kan er ook wat van.

    En net zo alsof iedereen mij hier haat? alleen towel en jij, Noem ik niet echt dat iedereen mij haat
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Handewasser kan je best een pro noemen.
    Er zijn vast meer qG members die flink wat geld hebben gewonnen met games (ken bijvoorbeeld zijn vast meer). Proffesioneel is als je voor betaald word om iets te doen. Als je bedoelt dat niemand er van kan leven, dan geef ik je gelijk, maar er zijn echt maar ERG weinig dat dat wel kunnen.

    Ok edit, ik zie het al.
    Trouwens waarom loop je iedereen te dissen als je zelf ook VERREWEG van pro bent?
     
  13. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Legend, ik zeg niet dat ik pro ben, alleen Deadbringer & Intenzz noemen zich "Pro's" wat niemand op deze forums is.

    En ja, handewasser kun je wel pro noemen ja, en aridity heeft van de rest van qG meeste verdiend denk ik, maar cmon.. pro's zijn het ook weer niet
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  14. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    ahummm
     
  15. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Quote mij waar ik zeg dat ik PRO ben.
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam er pas achter dat je DSF inferno was, dus daarom had ik altijd een natuurlijk haat tegenover jouw.

    En WTF heb jij allemaal gedaan dan wat WEL zo speciaal is.
     
  17. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ken jij mij als DSF Inferno eigenlijk? waar zou jij me dan van kennen?
     
  18. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb je niet door dat niemand jouw hier wilt hebbe ? ik heb al paar keer aardig gevraagd of je weg wou gaan .. ik heb je drie keer gevraagt om jouw kant van verhaal te vertelle op msn ( nooit iets van gehoord ) val ons gewoon niet lastig ..


    ps: en ja ik weet zeker dat CoD4 team hoger zal eindige dan 7-8 plaats op XL4
    ps2: houdoe:b::thumbs:_0/
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je toen ookal zo'n fokkin mongool hier was op XBW.
    Ken je verder niet van games, want heb die kut spellen allemaal niet gespeelt, alleen de eerste GR (maar daar heb ik jou ook nooit gezien).
     
  20. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik start geen shit over wie er pro is en wie niet, dit begon allemaal omdat ik zei dat lan anders is dan live haha, en ja da's toch mooi dat jullie hoger als 7-8 plaats komen, net of die 7-8 plaats van ons zo slecht was?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina