1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    GR op de xbox? toen had ik nog geen xbox gok ik zo
     
  2. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    o ben jij infernos die op die foto staat van die 2vs2 lan met experience?
     
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, da's Infern0s ik heette DSF Inferno, hoezo?
     
  4. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    ow ik dacht het
     
  5. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    met cod2 was ik top europa als individueel. met CoD3 was ons team top5 van de wereld.. en ik denk dat we met SnD eerste van EU zijn op cod4
     
  6. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    even een onpartijdig iemand tussendoor ?

    peter ik ken jou in het echt, en je noemt je zelf best wel pro

    hoeveel heb je nu echt verdient cash met gamen? kijk spellen krijgen en accesoires is leuk (zou ik ook graag willen) maar als je jezelf PRO noemt, moet je toch ook echt gewoon money innen, en niet alleen gamespulle krijge..

    dus hoeveel heb je contant in je hand/ op je bankrekening gehad ? meer als 500 ?
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover kom ik ook ongeveer, niet echt speciaal dus haha 8).
     
  8. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik kan je vertelle ivo dat we toernooie gaan winne en dat qG een bedrijf word ( als je even slim door denkt horen werknemers bij een bedrijf loon te krijge ) + in CoD2,3 was er geen egt toernooie stelsel.. inlaatste 2 jaar is veel verranderd ook vooral op LAN gebied.. tuurlijk kon je daarvoor egt pro zijn maar dat waren maar op paar spelle die vooral populair in buitenland waren ..

    iig weet ik een ding zeker en dat is dat met CoD4 die wereld is geopend voor mij .. tuurlijk noemde ik me pro, dit bedoelde ik niet op manier van geld verdienen met CoD2,3 maar op dat ik gewoon alles won.. met CoD4 is het anders ook ik heb een verrandering doorgemaakt
    clanmatch<clanmatch voor ladder < tournemet online < tournement voor geld online/ LAN toernooi voor geld

    ik zit nu meer in laatste fase.. rest boeid nu veeeeeel minder en is eigenlijk niet meer belangrijk alles draaid vanaf nu indd om geld.. iedereen moet groeien en nu zit ik op een punt waarmee ik met mijn team egte pegels ga verdiene ;)
     
  9. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat je echt met CoD 4 echt veel geld zou kunne verdienen, moet je naar amerika gaan, hier is dat gewoon niet haalbaar
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nu is het toch echt tijd voor een nieuwe qG thread. Ik laat het aan een van de members om de thread te maken en deze gaat alvast op slot.

    Cheers!


    //edit; Deze blijft nog even open zodat Nemesis wat info kan graaien om een nieuw deel te maken. Daarna gaat deze alsnog op slot.
     
  11. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    oke people nog tips om de topic nog beter te maken:thumbs:

    Goiz is dat een vis? Jou plaatje?
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina