1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    lol waarom recruiten jullie een engels team catch22 voor halo3???? k dacht dat jullie geld in cod gingen stoppen. En eerlijk gezegd denk ik dat dit team niet veel volle zalen trekt.
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo geld stoppen in CoD?
     
  3. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zijn Catch22,, nog nooit van gehoort
     
  4. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Een team uit Liverpool (UK), de basis van het team is altijd Pyronox, Vampsy en Rohan geweest. Ze hebben ongeacht hun 4e speler(die per toernooi zo'n beetje verandert), altijd op zeer hoog niveau gepresteerd tijdens de grotere LAN in de UK.

    Op het moment is hun 4e speler Singh, een ietwat onervaren 4v4 speler en een average Halo 2 speler. In Halo 3 is hij echter in skill omhoog geschoten en heeft een mooie kans gekregen om zich te bewijzen met de jongens van Catch22.

    * XL2 H2 3rd 4v4
    * XL1 H2 4th 4v4
    * TSG5 Top 5 4v4
    * TSG4 Top 4 4v4
    * TSG3 Top 3 2v2
    * TSG2 Top 8 2v2
    * TSG1 Top 8 2v2

    Lijstje van hun Halo 2 achievements. *Note het enige event waar iGK ooit aan megedaan heeft was XL1, daar werden zij 3e.*

    Ze hebben het eerste grote Halo 3 event gemist(hoewel Pyronox en Rohan top 16 eindigden met hun team) maar na een overtuigende overwinning op team iD in de XLeague studio's ziet het er naar uit dat er niet veel verandert is sinds Halo 2.

    Het is een ongelofelijk fanatiek team op LAN, maar laten het vaak afweten online door de slechte connectie snelheid van Rohan en Vampsy.

    Ik ken de jongens al een tijdje en het zijn aparte gasten maar ongelofelijk sympatiek en zeer goede spelers.

    /boredom.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  5. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer ga jij een "halo3 speler encyclopedie" schrijven
    jij schudt volgens mij van elke halo3 speler zo een hele autobiografie uit je mouw.
     
  6. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken idd de betere spelers redelijk goed aangezien ik veel met ze praat.

    Zo ken ik jou bijvoorbeeld totaal niet :')

    Grapje grapje.
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
    gelukkig zet je erbij dat het een grapje was want anders had ik je zo geloofd hooRRRRRR :'-(
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Van niels kan ik je alles vertellen. Geboren op 4 april 1988 te Meppel, toen merkte de plaatselijke pastoor dat het niet zomaar een baby was. Met zjin beperkte talent voor gamen begon niels zijn halo 2 carriere met spelers als Madvillian, Tigerstyle en de opperbaas Minotaur. Ze speelden in vele clans als innercircle om zodoende alles online te winnen. Hoewel Niels altijd de noob van de clan was, was hij individueel een sterk onderschatte speler. Na 1,5 jaar halo2 spelen ontmoete niels eindelijk een top speler die tevens zijn naamgenoot was en naast goed kon spelen ook nog goed kon cheaten. Niels heeft veel Team snipers gespeeld met towel, voornamelijk omdat Snipers het enigste was waar niels wel boven de anderen in uitblinkten. Team snipers was in die tijd erg populair, waarbij veel spelers probeerde een hoog level te halen. De echte snipers ware toen Nemo, Towel, Niels, Psychokid en Shinato, in mindere maten Masterspion. Na Niels zijn SFN killer account is hij gestopt met halo 2 spelen. Zijn laatste activiteit was op zijn Gohide 3 accuontje, samen opgericht met Gohide 1 en Gohide 2 (Yupyup en Towel). In die tijd veegde deze mannen korte metten met noobs van NME. Nu bekend als silencer, maugo en noem maar op!

    In Halo 3 begon Niels zijn halo weer op te pakken. Hoewel hij al lange tijd geen halo2 meer had gespeeld, vond hji zich goed thuis ni halo 3. Begon gelijk in het team te spelen met Fearrrr, Silencer en Towel, en hoewel hij alleen towel kende, kon hij het erg goed vinden met vooral Fearrr. Zoals Towel het ook zegt "Noob zoekt Noob":+. De spanning in het team was te snijden, want er werd veel gebitched in het team. Niels werd vaak gek, wist zodoende Silencer snel op te fokken, met als resultaat dat fearr stil ging staan of van de map ging springen. 3 maanden na de release heeft Niels besloten het team te verlaten, dan snel daarna al in dogen viel door onder anderen de pokerverslaving en vertrek van zijn teammates.

    Niels is een goede speler die veel onderschat wordt. Daar heeft hij het zelf moeilijk mee. Hij wilt graag in de spotlichts staan. Hij wilt een nieuw halo 3 team opzetten met oude topspelers van halo2. Namen maak ik niet bekend maar ik wens hem veel succes.

    Je kunt Killer makkelijk kutten op msn, en hij denkt dat je het meent, maar hoewel hij een chagerjinige noob is, blijft het een aardige topspeler. Zover: "Biografie van Niels "Killer" Abercrombie, by Towel".

    Volgende keer behandel ik een speler naar jouwn keuze! Wil jij meer weten te komen over wie dan ook? Laat het dan snel weten, en wie weet vind je heir de biografie van jouwn favo speler!

    Groet Towel

    /bored...
    /te vroeg op school en geen les
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2008
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet zijn duistere verleden bij ons in de clan(s), waar apu's en niels noobego's snel in conflict kwamen, elk gegeven moment weer. Ben aka Diablo of publieksfavoriete naam Diabolo deelde altijd mee in tijden van de Major clan matches.
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Held.

    Let's go Towel, ff snel een boekje in elkaar flansen met de geschiedenissen van alle top UK en NL spelers, de exemplaren vliegen de winkel uit!:thumbs:
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe er een van mij \o/
     
  12. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    nou Towel trek maar eens 1 boekje open over mij
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  13. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    doe shienawa doe shienawa jaaa dabadah\o/
     
  14. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe een autobiografie!
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Wat valt er over jou te vertellen? Wie ben jij uberhaupt? Om onduidelijkheden te voorkomen. Infernos en ik gaan alleen over goede spelers:). Boekje uitbrengen is goed idee, kunnen we ze verkopen aan onder andere Smartiez, die daar veel van zal opsteken!
     
  16. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel een bio towel..ik ben PoC I Logix ff om onduidelijkheden te voorkomen. ik wil wel ns weten wat je van me weet. mwuahahah
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    qG Kepro :confused:
     
  18. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is qG Kepro ?
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Kepro R. Maar ik vrees dat dit niet verhelderend zal zijn, anders had je hem toch wel herkend ;/
     
  20. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Mathic gast, ga Dansen dat is nl waarvoor je in de clan zit! Laat het gamen maar aan de rest over. En ja geen bijdehandte opmerking dat ik niet kan gamen, is al erg genoeg :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina