1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Had jij meegespeeld tegen iX?
     
  2. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat het niet zo lang actief gespeeld werd. Toen ik in Brain Surgeonz zat waren er niet eens nederlandse clans meer. Het waren toen altijd dezelfde engelsen die steeds weer andere teams oprichten. Toch vind ik Rainbow nog altijd de vetste shooter.

    Sry voor de offtopic.
     
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Brain Surgeonz? ai.. niet de beste clan
     
  4. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze bestaan al erg lang, ik kwam er pas sinds de zomervakantie bij en toen waren we één van de besten op gb. We wonnen bijna alles en hadden een aantal van de beste Nederlandse en Engelse spelers op dat moment. Volgens mij spelen ze nog steeds.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  5. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    iets doet mij bij die naam Brain Surgeonz toch terugdenken aan disputes enzo, maarja

    en nederlanders zoals wie? wie van de "beste Nederlanders" speelt dat spel uberhaupt nog
     
  6. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, toen ik speelde bestond DSF volgens mij niet eens meer. Ik heb een leuke tijd gehad met BSz, en meestal waren wij degenen die gecheat werden. Maar ik ken de mensen die er eerder inzaten niet. En bij de beste Nederlanders reken ik bijvoorbeeld Starsix, Cover en Divine.
     
  7. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd hansje ! :D
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Divine was wel goed ja, cover ken ik niet en starsix amper, maar er waren eerst ook nog vele betere NLers maar die zijn toen gestopt, alleen Undecided is doorgegaan bij iX

    Echt goede spelers waren, DSF Undecided, DSF Fatalflame,T2 Denjaan, T2 Martial artist, Ninto enzo
     
  9. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Starsix is echt een zieke speler. Hij schijnt ook erg goed te zijn in Halo 3. Met denjaan heb ik ook wel eens gespeeld geloof ik. Maar anyway, als rainbow six vegas 2 zien we wel wie er allemaal weer terugkomt :b:.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Starsix is zeker een zieke halo speler, niet alleen H3.
     
  11. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Met zun Sensetivity op 1:+ Maar idd, hij is wel redelijk goed ja, alleen die Sensetivity 1 heeft weinig voordeel op close combat...
     
  13. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Mathic, wordt niet boos he dat ie je kleine kut kind noemde :+
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Weinig voordeel close combat?:{ Vind jij dat je met hoge sens wel veel voordeel close combat hebt? Bungie heeft het close combat melee toch zo paupermogelijk gemaakt, halo 2 had je veel voordeel ja. En een lage sens geeft voordeel van long range niet?
     
  15. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het alleen even specifiek om het feit dat als een teammaat roept dat er iemand van achter je komt, dat je dan al dood bent voor je omgedraaid bent. Dat is t enige wat ik er mee bedoelde, misschien had ik t wat beter kunnen formuleren, ja..
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wist ik niet eens, best sick op sens 1. Ik kan dat echt niet volhouden, veel te langzaam.
     
  17. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Qg willen jullie vanavond een match tegen ons?
    zeg maar een tijd en dan kijken wij wel als het ons uitkomt =)
     
  18. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    add : peter_vdbesselaar@hotmail.com & hans_hoogwerf@msn.com aan ..

    hans is jarig dus weet niet of gaat lukke .. maar je kan altijd mij aanmelde ik heb zeer veel leaders van clans in mijn lijst dus als ik er een zoek vraag ik je gelijk ;) + jij kan mij altijd vrage ;)
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb elke keer meegespeeld tegen Ix op 1 keer na toen we 4v4 deden omdat wij en zij maar 4 man online hadden.... Dat was tijdens een vakantie van mij..
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik vroeg me eigenlijk af of er filmpjes van het qG gears of war team @ WCG 2007 zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina