1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    jep waarschijnlijk wel. Maar p$ gaan naar de loser brackets dus watch out misschien kunnen ze nog wat leuks doen in hun volgende match:thumbs:

    Maar ik hoop idd op finale van qG vs EnVy en dat we elkaar niet eerder tegenkomen want EnVy vs ...... is minder leuk in de finale:)
     
  2. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe welke finale .. best of the rest ^^
     
  3. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    let jij nou maar op gamerstyle.nl want er wordt weer crap gepraat in de topics

    Freundliche Deadbringr:)
     
  4. renzow

    renzow Guest

    heb ff vraagje jullie doen gamebattles dus jullie weten dit wel denk ik;)

    we deden net een match tege amerikanen 3v3, we verlore de eerste ( deathmatch wetwork ) fucking saai dat gecamp, daarna wonnen we er 2 dus wij hebben gewonne.

    gan ze roepen YOU GUYS SUCK we wont report laggy ass bitches dit dat GET OUT of here en we werden gekicked ^^

    hoe kunne we ervoor zorge dat we wel die win krijge ofzo ?
     
  5. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    lol
     
  6. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    je moet altijd foto's maken! Of video beelden. Dan heb je altijd bewijs.
    verder moet je altijd een ticket sturen in het Engels met goede uitleg met wat er gebeurt is.
    Maar foto is erg belangrijk!
     
  7. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het is, wij komen allemaal pas kijken :p kijk ik en renzow hebben alleen maar ervaring gehad met counterstrike 1.6 (PC) ong. 2jaartjes allebei meeste vonden ons lkkr spelen njah klaar Psychokid ervaring met vVv halo2 en predator ook

    voor mij was de 1ste match (vs qG) echt spanned was de eerste clanmatch en dan hebbe we wel een prestatie neergezet net als tegen envy

    we beginne nu ook met bg ofzo maar we weten niet precies helemaal hoe die site werkt maar dat komt nog wel ;) we speelden tegen amerikanen we winnen maar hun doen lame ofzo want ze zien dat wij pas gb ondekt hebben gaan ze lame doen x) achja

    1ding weet ik cker als wij meer ervaring met clan matches hebben en beter teamwork krijgen dan komen wij ook wel bij de top3 nl ;)


    nog iets psychokid had iets doms gedaan x) vondt het opzicht wel lachen want het blijf een spel :p iedereen was dood hij kon gewoon defusen genoeg tijd maar hij gaat een blok om maken omdat hij d8 dat er nog 1was :p verloren we nog x) achje blijf grappig

    ben ik nu ook ff eindelijk mijn verhaaltje kwijt ;) later
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou sowieso eigenlijk niet tegen Amerikanen spelen, Tijdens CoD heb je daar volgens mij snel Lag..
     
  9. renzow

    renzow Guest

    lol we moete ff naar eu verhuizen op gb xd
     
  10. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    ticket sturen, geen foto's maken, maar fimpjes, aangezien dat moeilijker te bewerken is.
    Als het allemaal teveel moeite is, geef je gewoon ze de win. Jij hebt de eer,...
    Alhoewel dat best moeilijk kan zijn, aangezien je eventueel een mooie streak kan maken.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  11. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    best triest als je zoiets gaat hacken om een spelletje :confused:
     
  13. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu lijkt het serieus...vorige x was het een 'niet' betaalde rekening
     
  15. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat staat? Snap er niets van?
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ziet er idd niet echt... Goed uit!
     
  18. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    staat wel goede muziek op:p hahaha
    sorry:p
     
  19. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    agja.. er komt toch een nieuwe site, zonde dat mensen daadwerkelijk tijd gaan stoppe in clansites hacke.. ik zou wel wille wete wie heeft gedaan puur omdat als ik iemand / een clan zou hate er 0,0% tijd in zou stoppe.. blijkbaar waren wij voor hem / diegene
     
  20. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    HAHA, dikke arabische teksten enzo en dikke haat, tik het op google maar eens in Aljera7, die gozer is best wel pro hacker No Lifer -.-'
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina