hoii mensen.. heb ff een vraagje. Qlimax komt naar belgie volgend jaar, nu vraag ik mij af of je dan net zoals in nederland ook minimum 18 jaar moet zijn of niet? zo ja, moet je echt 18 zijn, of is het jaar goed? alvast bedankt grtzzz
Mag ik weten van welke bron jij dat hebt? staat me niks van bij. Dat Sensation sinds kort ook in België wordt gehouden weet ik maar Qlimax? niks van gehoord. Anyway weeet niet wat voor beleid ze bij jullie hanteren maar bij ons zijn al die feesten 18 jaar en ouder. (officieel dan). Als je er wat ouder uit ziet dan kan je ook wel binnen komen als je 16 of 17 bent ofzo hoor. Maar mochten ze om je legitimatie vragen en je bent geen 18 dan wordt je kaartje ingenomen en heb je geen feestje.
klopt, wij hadden de vorige keer heel veel geluk, maar ben je geen 18, ook al scheelt het een dag, dan mag je gewoon weer gaan, zonder kaartje
bron, uh , http://www.q-dance.be , en dan zijn er nog wel naja ...en uh ja bij ons sensation white mag je wel binne oor onder de 18 ...
Ik woon in Arnhem naast vlak bij het Gelredome waar dj Tiësto en zaterdag dan voor de tweede keer Qlimax wordt gehouden, maar ze zeggen dat je 18 jaar oud moet zijn. Maar iedereen komt gewoon binnen bij Tiësto waren ook heel veel mensen van 14 binnen. Dus over de leeftijd maken ze vaak nooit zo'n groot probleem je hebt tenslotte toch gewoon de volle prijs ervoor betaald.
Schaam je!! als Arnhemmer moet je dat toch weten dat Qlimax inmiddels voor de 3e keer in het gelredome gehouden wordt. aankomende zaterdag. En ze maken geen probleem..nou als ze jou om je legitimatie vragen en jij bent minderjarig heb je toch echt een probleem...of je moet heel veel geluk hebben dat je een aardige heer of dame der hebt staan die je kan verleiden om door te gaan maar over het algemeen is het dus exit.
Maar ja hoeft niks te zeggen....zo heel streng zijn ze nou ook weer niet....kijk als jij een enorme baby kop hebt heb je wel de kans dat ze om je legitimatie vragen maar anders kun je meestal wel door lopen.
owja das waar ook Zaterdag ga ik voor het eerst naar Qlimax ik ben benieuwd of ik binnenkom aangezien ik 17 jaar oud ben. Maar heb er wel een goed gevoel over. Ik zal nog wel laten weten of ze nog streng controleren, maar ben er vrij zeker van dat dat niet het geval is.
In Nederland is het gewoon zo....bij alle feesten moet je gewoon 18 zijn. Betekend niet dat ze aan iedereen de legitimatie gaan vragen. Maar als ze twijfelen over hoe oud je bent dan kan dit voorkomen en dan moeten ze je gewoon weigeren. Heb het wel eens gehad dat een jongen voor mij geweigerd werd omdat ie te jong was. Maar ik weet verder niet wat de regels in België zijn maar volgens mij is dat hetzelfde als in Nederland. Als je er een beetje normaal uitziet dan kom je wel binnen.
Ja zeker heb er ook zin in. Woon vlakbij dus kan gewoon op de fiets. Wordt fijntjes. De Qlimax van vorig jaar is benoemd tot beste indoor event. Zegt toch wel wat. Was vorig jaar ook echt vet.
als ze op Qlimax je legementatie vragen, mag je dan ook gewoon iets -officieel- geven met je naam en geboortedatum op, of moet er ook je foto bijstaan? ale ja, hier in belgie hebben we zo de 'sis-kaart' weet niet of jullie dat kennen, zo iets van de ziekekas ( kenne jullie dat wel ) naja... grtzzz