Denk dat dit te maken heeft met het feit dat een muis + toetsenbord combinatie zich beter leent voor de snelle actie van Quake MP. Ik heb de MP op de X360 ook weleens gespeeld, maar dit gaat me op de PC toch een stuk beter af moet ik zeggen. Halo 2 MP werkt prima met een controller, maar de snelheid van een Unreal/Quake MP game ligt een stuk hoger dan bij Halo het geval is.
Als jij weer Quake 4 ga spelen, wil je het dan hier melden dat er nog veel of weinig Quake 4 word gespeeld? want ik ben vreselijk aan het twijfelen om Quake 4 aan te schaffen.
*schop* Kan iemand me ff vertellen hoe deze game is (SP)? Kun je oa. deathmatch in splitscreen spelen (MP)? Ben er over aan het denken om em voor 8.99 te bestellen, maar ik wil natuurlijk ook niet voor dat bedrag een miskoop doen
De SP is wel aardig, mits je je niet stoort aan (onnodige) framedrops die zich om de haverklap voordoen in de 360 versie. MP is alleen online, geen spitscreen dacht ik.
Vind de game vet....weetniet heeft gewoon iets vind ik En de multi doet mij toch wel beetje denken aan Quake3 Dus tja....
Zoals er in de gesloten tread was gezegt zoeken wij nog 1 iemand die net als wij langdurig wil gaan boosten met Quake 4. Wat we zoeken: 1. Iemand die serieus is en niet loopt te kloten 2. Iemand die niet afhaakt 3. Iemand die redelijk gezellig is. 4. Iemand die ehm niet smeert mocht hij zen achievements binnen hebben. Heb je interese stuur me maar een F/R en stuur dan ook even een message dat het voor Quake 4 is.