Leg ook even uit waarom dan! Ik vind het filmpje erg mooi en het doet mij niet gelijk aan Doom denken, het is een andere sfeer. Wel vette wapens
@the masterchief een baby van 1 jaar ziet zelf dat dit te veel op doom 3 lijkt trouwens dit spel heeft al de eerste klap te verduren gekregen want de pc versie kreeg maar een magere 70% van PC Special of hoe die magazine maar ook heet, waarom?? de gameplay was te weinig vernieuwend(weinig inspiratie)
Ik heb even jullie offtopic posts verwijdert, Ryuchunk en WiresOUTLAW. Als je je aan zijn Nederlands ergert, WiresOUTLAW, dan zeg je dat maar via pm.
Je vergeet dat er ook nog mensen zijn die niet in ieder spel op zoek zijn naar vernieuwende gameplay Doom III vond ik bijvoorbeeld helemaal geweldig vanwege het sfeertje en gewoon lekker hersenloos knallen Tuurlijk lijkt deze in eerste instantie een beetje op Doom III (zelfde engine), maar de inhoud van het spel zal genoeg verschillen om je een idee te geven dat het hier niet om een Doom III rip-off gaat. Dat een spel in een blad of op een website een laag cijfer krijgt doet mij overigens niet altijd iets, wat mij betreft is Halo (2) die dikke 8 of dikke 9 die ie bijna overal krijgt ook niet waard....en is een 7,5 netjes voor deze (in mijn ogen niet uitzonderlijk goede) shooter. Maar ja smaken verschillen he
Heb mn twijfels over de screens, enerzijds mooi, anderzijds nog niet zo mooi en erg Doom 3 look-a-like (wat mogelijk komt door de engine). Wacht wel wat reviews af voordat ik er echt een oordeel over geef.
Nou ja, de pc review van IGN zegt in feite genoeg. Hij deelt onze meningen. Doom 3 engine, waardoor de game er ook zo uitziet + de makers hebben zich geconcentreerd op de singleplayer ipv multiplayer wat volgens mij echt een domme keuze is. Het is net alsof Quake 4 een soort van Doom 3 expansion is.
Tja, singleplayer shooter zou ik juist cool vinden, ipv al die multiplayer shooters. Eens een game waarbij echt wat aan de sp gedaan wordt, wat nog wel eens vergeten lijkt te worden. Nu maar hopen dat het ook echt een degelijke singleplayer is/wordt.
waarschijnlijk issiej aan de korte kant, maar dan wel wat gevarieerder dan Doom 3 (ongevarieerder dan Doom 3 is onmogelijk) ik zou 'm niet zo snel aanschaffen, jammer om te zien dat Quake/Doom spellen steeds vaker uitkomen met kortere intervallen, de kwaliteit lijkt erg acheruit te gaan met de tijd die er tussen de games zit...
Kweet niet wat ik van Quake IV moet denken... Ik hoop niet dat het zo vreselijk donker en claustrofobisch wordt als Doom III. Ik heb Doom III uit de 30 euri bak gehaald bij de FRS maar na een tijdje spelen was ik het toch al weer beu. Doom is zeker een eng spel maar wel heel eentonig. Waar ik wel goeie herinneringen aan heb is Quake II. Godver wat een bruut spel was dat! Tis wat Metzman al zei, de muziek is echt super goed De half cyborg half gerecycled mens Stoggs waren ook er tof, daar kon je hele gaten in knallen. Imo veel cooler dan de aliens uit Doom III. Als Quake IV een vervolg op Quake II wordt zeg ik bring it on!
mwoah, kheb dan liever Enemy Territory: Quake Wars zo'n beetje de zelfde soort gameplay als Battlefield 2 maar dan in een Quake jasje
Ik had Quake II ooit op me PSONE. Ik was toen nog best jong, en ik vond het echt geweldig. Vooral splitscreen. Ik kon al die levels uit me kop, en wist waar elk wapen lag. HAHA *) En toen zei ik zo tegen me vrienden. Kom dan doen we dit (Quake II). En dan kon ik ze altijd zo lekker ownen. Ik deed meestal het zelfde kleine level. En ging steeds op het zelfde plekje staan zodat ik ze enorm makkelijk kon killen met een rocket launcher die daar lag. Ik denk dat ik me PSONE maar weer is ga aansluiten. Maar ik hoop zeker dat het zoals Quake II word. Alleen zag ik al dat je niet splitscreen kon op 1 Xbox. En dat is erg jammer vind ik.
ik weet iig wél dat het niet zo wordt als doom 3, de omgevingen zijn nu wat groter en de actie is overall niet zo horror gericht (bijvoorbeeld je kunt nu gewoon je flashlight aansluiten op je gun, waardoor je niet dat gedoe krijgt uit doom 3 waar je telkens zat te wisselen). ook zitten er wat vehicle sequences tussen maar daar zou ik niet teveel van verwachten...
Lijkt me een vet spel, maar denk dat je het echt veel moet spelen om goed te worden en aangezien ik fulltime werk, wordt je vet afgemaakt. Benieuwd hoe singleplayer zal worden.