1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Quake IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 aug 2005.

1. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een aardig stukkie onderweg op de pc versie en moet zeggen dat het weer ouderwets knallen is.8) Begin van de levels zijn verassend en leuk, maar hoe verder je komt hoe meer het op doom3 begint te lijken. Vooral als je in de ruimtes terecht komt waar de tegenstander zijn troepen weet te fabriceren. Lekker smerig en ranzig als vanouds.:eek:

Als het goed is zou de pc en de 360 versie identiek moeten zijn. Daarom zal ik de 360 versie niet zo gauw kopen. Voor het ultieme genot zou je wel de 360 moeten hebben. Geluid over je surround en een leuk HDTV-scherm heb je de beste horror/knalfeest wat je maar kan bedenken.8)

Gelukkig stilt dit een beetje de honger tot 2 dec:D

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, je haalt me de woorden uit de mond :cool:
    Heb deze game bij een maat van mij gecheckt op de PC, en daar zag ie er al goed uit. Laat staan op mijn dikke HD Ready LCD straks :9

3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Gister op mijn PC gespeeld. Speelt lekker vlot...maar of het me lang zoet houdt... denk het niet. Dit is een game die je online helemaal van buiten moet kennen om kans te maken en als je dan full time werkt, is dat onmogelijk. Ik sla deze game dus over hoe tof die ook zal zijn op Xbox Live Gold.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij in deze game vooral om de single-player en niet de multi-player :) Jah en ik werk helaas niet dus ook dat scheelt :9

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet mee eens .. je kan namelijk nog steeds bruut co-oppen ... :) ... ik denk dat ik ook wel fun heb als ik on-line ga gamen

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow mijn excuses, ik wist niet dat ie ook cooperatief kan worden gespeeld over Live :) Dat verandert de zaak :9

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet net 100% of je co-op over live kan spelen .. maar thuis op de bank in iedergeval wel :9

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Split-screen dus ? :)
    Nja das ook vet :D

9. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit helaas geen co-op in volgens Teamxbox :

System Link is also available in QUAKE 4, and there are pretty extensive stats online, but you won’t find any type of split screen or co-op support.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, lama :9

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    He bah ... Ik ga mijn pre-order maar ff veranderen ... :eek:

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm tis wel jammer, maar ik laat het spel er niet voor liggen. Het ging mij in deze game toch vooral om de single-player :) Als ik wil multi-playeren zet ik Perfect Dark Zero wel aan ;)

13. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    quake 4 lijkt me een vet spel maar ik wou het spel juist voor de multiplayer kopen maar kan mij iemand uitleggen waarom die zo slecht is bij anderen quakes was ie juist zo goed

14. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    ben em voor de PC aan het spelen en moet zegggen hijs goe!!!!

15. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net gereserveerd voor de 360.....krijg hem dinsdag volgens intertoys:D

16. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Quake 4 op de PC, en daar is ie heel vet.. Maar dat vind ik waarschijnlijk omdat ik vroeger ook veel Quake gespeeld heb, en omdat ik een snelle PC heb.. De SP is een hele stap voorwaarts voor de Quake series, zeker de moeite waard voor mensen die gewoon lekker willen knallen, en de MP is gewoon het standaard Quake verhaal.. Co-op is ook gaaf, jammer dat dat niet in de PC versie zit..

Ik heb alleen wel gelezen op b.v. Gamespot dat Quake 4 op de Xbox 360 niet echt lekker loopt.. Maargoed, dat moeten de mensen zelf maar bepalen, ik speel toch sowieso geen FPS op consoles, dat doe ik op de PC.. Op consoles speel ik bijna alleen maar racegames.. Enige game die ik voor de 360 ga kopen voorlopig zal daarom PGR3 zijn.. :cool:

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik heb het zojuist ook gelezen, de X360 versie van Quake IV valt zwaar tegen omdat de framerate om de haverklap dropt, soms zelfs tot slow-motion aan toe :mad:

En aangezien ik dat niet moet hebben en toch al een goede shooter heb bij de release (Perfect Dark Zero of course), heb ik besloten deze te laten zitten en voor Kameo te gaan :)

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Damn it. Toch jammer, ik had wel zin in deze shootert. Wordt een game een keer niet uitgesteld, zitten er weer mankementen in :mad:

*weet echt niet meer voor welke game te gaan 8)

19. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het net zo goed of beter dan de pc ga ik het zeker halen

20. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een goede keuze. Zelf lijkt me Kameo veeel leuker dan Quake 4. Maar ik houd dan ook wel van avonturen spellen zoals Kameo. Ik heb het niet zo op die donkere shooters. Dan heb ik liever een sci-fi sfeertje zoals in Perfect Dark, maar ook zoals in Halo en Timesplitters. Als ik een creepy shietspel wil spelen, haal ik wel Resident Evil uit de kast. Maar Quake 4 lijkt me wat rechtlijnig zoals ook in de PU staat. Ziet er wel mooi uit, maar qua gameplay ligt het achter op de andere shooters

Deel Deze Pagina