Ik hou ook van sprookjesachtige adventure games zoals Kameo, dus ik verwacht ook niet dat ik teleurgesteld ga worden met het spel Wat Quake IV betreft, tja jammer van de performance anders had ik um toch wel gehaald....maar ik denk dat ik qua shootergehalte met Perfect Dark Zero voorlopig wel aan m'n trekken zal komen, bovendien ist leuk om naast het potje zout nu ook een potje peper te hebben bij de launch als je begrijpt wat ik bedoel Een beetje variatie in de keuken, en het zijn 2 games van Rare dus er kan weinig misgaan in mijn ogen....Rare heeft me nog nooit teleurgesteld
Ik zit nog te twijfelen wat betreft quake4.. Ik vraag me af hoe goed quake2 is omgezet.. er zit daar wel system link + co-op bij, maar ik vraag me af of de rendering hardwarematig gebeurt of software matig.. Als ie hardware matig de rendering doet dan lijkt het me wel wat.. Heeft iemand een link naar wat quake2-360 screenshots?
Alleen heb je Perfect Dark al na 6 uur uitgespeeld wel kort hoor. Mij maakt het niet zoveel uit, omdat ik multiplayeren veel gaver vindt. Ik heb bijvoorbeeld de singleplayer van Halo 2 niet eens helemaal uitgespeeld. Voor de singleplayer hoef je PDZ dus niet te kopen. Ik dacht dat jij singleplayer de voorkeur geeft, dan moet een speelduur van 6 uur toch wel een klein beetje teleurstellend zijn
@ Perfect Mark : Ach ja, Perfect Dark Zero heb ik eigenlijk gekocht voor beide, maar ik ben het met je eens dat ik um vooral voor de multi-player zal gaan gebruiken denk ik Back on topic : Nou ik heb vanavond voordat ik om 00.01 uur mijn pinpasje door de gleuf haalde om mijn X360 + zooi af te rekenen toch ff een kleine 3 kwartier met Quake IV mogen spelen....en ik moet zeggen dat al dat gemekker over die framerate wat ze op Gamespot zeggen over Quake IV in mijn ogen nogal overdreven is.... Dus voor de mensen die nog twijfelen : GEWOON KOPEN ! Het spel draait gewoon lekker, ziet er ook goed uit....hier en daar zal misschien de framerate wel ff droppen, maar dan moet je echt goed kijken. Ik vond het in ieder geval NIET storend en heb Quake IV er toch maar bij gehaald, vooral vanwege de ubervette single-player (Perfect Dark Zero en Kameo heb ik ook hoor )
ik ben echt aan het twijfelen of ik deze ook ga halen.....ik wil geen xbox360 spel met framedrops....maar volgens sommige valt het wel mee,iemand al gespeeld misschien die mij kan vertellen hoe de graphics zijn??
Zoals ik al zei, hier en daar een framedrop als het druk is op het scherm....maar zoals Gamespot het deed overkomen was het bijna constant en soms zelfs tot in slow-motion toe maar dat ben ik bij lange na niet tegengekomen. Het valt dus echt mee vind ik, heb je geen PC (of geen PC die Quake IV aankan zoals ik) dan is dit spel zeker niet teleurstellend Grafisch ook zeker niet slecht, ik speel op een HDTV dus op een resolutie van 1280x720 en dat ziet er gewoon haarscherp uit. Je ziet wel dat het hier om een poort gaat en niet om een exclusive, maar ach....gewoon een lekker shooter hoor, in ieder geval eentje van het type wat mij zeker aanspreekt
Ik vind het wel een brute shooter. Heb net ff perfect dark gespeeld, wel erg traag, maar zal wel ff wennen zijn
Voor de mensen die ondertussen Quake 4 hebben aangeschaft en gespeeld...is deze uiteindelijk de moeite waard om aan te schaffen...of is men teleurgesteld om dit spel...?? Ook de vraag of dit spel nu veel vergelijkingen heeft met Doom 3 of niet..??
Gister had ik een stukje hiervan op Gamekings gezien. Ze waren over het algemeen positief over de game. Het loopt snel (vooral de MP), het ziet er grafisch goed uit en de gameplay is goed. Minder positief waren ze over het feit dat het toch weer een beetje 'gangetje, gangetje' is, zoals Doom3. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet meer weet welke versie ze hebben getest (PC of 360), maar ik heb in elk geval niks gehoord over framedrops.
Heb em gisteren ook maar aangeschaft...en heb er zeker geen spijt van. Een te gekke snelle shooter met de goede looks. Ook online een must om te spelen daar ie lekker snel is (zeker voor een ex UT gebruiker zoals ik).
Gewoon een lekkere no-nonsense shooter hoor, zowel single als multi, als je ervan houdt zeker de moeite waard Hou je niet van "deurtje in deurtje uit", tja dan ist een ander verhaal denk ik....
vindt de nieuwe manier van online joinen/hosten maar irritant. Je kan alleen bij een private room alles zelf instellen. Als je een gewone game start/zoekt, is het na een rondje al over en moet je een nieuwe game zoeken. Zo speel je telkens tegen andere mensen. Tenzij je natuurlijk een private host, maar dan moeten er wel veel vrienden joinen.
ik krijg dezen game 15 december en denk niet dat veel mensen quake 4 online spelen dus mss idee om wat gamertag uit te wisselen om met wat nederlanders te spelen
Ik ben van plan dit spel voor me verjaardag te vragen, aangezien ik de andere goeie launchtitels al heb(cod2,pdz,pgr3,kameo). Maar is dit spel niet te creepy, want van zulke spellen houd ik niet zo erg om me elke keer de pleuris te schrikken. En is het online een beetje leuk. Want ik ga dan denk ik meer voor de online mogelijkheden.