1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Quake IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 aug 2005.

1. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Vind jij de game de moeite waard

Doom vond ik niet zo namelijk

2. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind um eerlijk gezegd niet te vergelijken met Doom III, oke het is van dezelfde maker en het blijft een no-nonsense shooter maar hij verschilt op teveel punten met Doom III....

Sowieso issie niet zo donker en heeft het spel meer open ruimtes (verwacht geen uitgestrekte landschappen dat niet, maar hij is wel stukken minder claustrofobisch ook omdat het niet zo donker meer is dus)....bovendien loop je in Doom III constant in je eentje rond en in Quake IV heb je heel veel missies waar je met een team rondloopt. Vooral in de buitengebieden gebeuren er constant dingen om je heen ; explosies, geschreeuw van collega mariniers....echt oorlogs gevoel dus zegmaar :)

Soms moet je je teammaten ook echt in leven zien te houden om verder te kunnen komen. Verder heb je wat gedeeltes dat je een voertuig bestuurt, en hoewel deze vrij gemakkelijk zijn is het toch een leuke afwisseling.

De single-player is een toffe ervaring vind ik, de multi-player heb ik nog niet zoveel gedaan maar dat is gewoon te vergelijken met Quake III : Arena voor zover ik heb kunnen zien. Ofwel gewoon snelle frag-actie ;)

Ik vind het spel zeker de moeite waard, maar ja dat blijft toch persoonlijk....

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je mening;)

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    voor de multiplayer moet je hem toch niet halen want op Live zal het vast wel niet erg goed gaan als op de PC.
    De singleplayer is leuk maar.. 'eindig'. Te snel bij de meeste

6. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou het niet goed gaan op Live?

7. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem wel leuk op Live heb er al genoeg leuke wedstrijden op zitten

8. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quake IV is gewoon door veel Amerikaanse websites een beetje de grond in geboord, alsof het een game zou zijn met een uiterst slechte en bug-volle framerate... Ik vind het echt gelul van een dronken aarbei en ik vermoed dat ze de uiteindelijke versie niet goed getest hebben... Klinkt raar, maar het is waar... Quake IV draait als een tierelier... Ik ervaar geen echte problemen bij het spelen van dit spel, zowel wat de singleplayer (op een paar kleine vertraginkjes na in de singleplayer als het echt heel druk wordt in de strijd op je tv-scherm) als wat de multiplayer betreft...

Het instellen van de maps online is wat lastig gedaan ja, via Private Match kun je die wel makkelijk naar wens instellen, maar anderszins is dat wat onduidelijk hoe nu een bepaalde map te selecteren... Maar ach, het is nog altijd beter dan het joinen via Call of Duty 2, hoewel het laatstgenoemde spel echt waanzinnig goed is (ook online)... Het lastige van joinen via COD2 is dat je uitsluitend friends kunt inviten en joinen in zogeheten player matches en niet in ranked matches... Tenminste, dat is mij tot op heden nog niet gelukt... Dat is eigenlijk nog onduidelijker dan de multiplayer mapkeuze van Quake IV, maar goed... Quake IV lijkt qua multiplayer madness inderdaad tot op zekere hoogte op de Quake III Arena spelervaring... Gewoon heftig en snel fraggen en ik moet zeggen dat het allemaal erg goed is uitgewerkt... Ik heb er dus geen klachten over...

Een aanrader en een spel dat toch best veel gamers in bezit hebben ondanks het gejank van gamewebsites dat dit een onspeelbaar spel zou zijn vol met bugs... NIET waar dus... Quake IV rulezzzz _O_

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0

Wat is fraggen ----> shame shame
    Is dat allemaal granaten gooien, en elkaar snel opblazen

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    iemand}:]

11. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    iemand neerknallen:D

12. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je dezen game online met 2 mensen kunt spelen op 1 tv en 1 xbox 360

13. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem ook en moet zeggen dat ik lak heb aan al die "kritieken". het spel loopt erg goed en multiplay is super snel. Allen wat traag met joinen van matches. het ziet er strak n scherp uit. mensen die zeggen dat het lijkt op Doom 3 voor de Xbox.. No way. Deze Quake 4 is veeeel scherper en strakker. Ik geniet iig :)

14. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Mooizo, dan sleep ik hem ook binnen op mijn verjaardagO-)
    Vrijdag word ik 16:9

15. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem toenet gehaald, en 1 keer schrok ik me dood door zo'n alien, meteen ze kop eraf geknald:p toenet potje gedaan op live en daar maakte ik meteen de eerste 2 kills wat lachen was dat, alleen jammer dat er niemand is die dat speelt, ik sta namelijk nu 1600ste van de wereld ofzo speelt er niemand dat spel ofzo?

edit: iemand die wil spelen gamertag: Demol1t1onman

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  16. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel spelen

Voeg mij maar toe

FrankVerspeek, jij hebt zon moeilijke naam:p

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gekregen:D

Vind het een tof spel!
    Nu ff multiplayer checken

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga je zo toevoegen eerst eten;)

19. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    gaat deze game qua snelheid PDZ voorbij,ik bedoel dan de snelheid van de character die je speelt in de game....of is de snelheid gelijk aan die van PDZ???

20. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    frankverspeek beetje afgemaakt:p toenet met multiplayer;)

Deel Deze Pagina