niet vergeten dat ik hem ook pas sinds vandaag heb ik heb daarna nog 2 potjes gespeeld alle 2 gewonnen met 15-3
hoe het allemaal gaat online weet ik ook niet, je kan wel dingen joinen dacht ik. voor de rest vind ik het verassend dat er weinig mensen zijn. de ene keer 5 in een veld de andere keer 2. maar toch mag dat de pret niet drukken
het tempo in multiplayer is zeker wel groter, VEEEL groter. Maarrrr Dit spel heeft veel last van Lag en FPS drops, en als je multiplayer speelt en je hebt al een BEETJE lag, dan wordt het meteen onspeelbaar omdat het zo snel gaat en je zo snel moet reageren.
@Zephyrus wat staat er bij jou bij NAT? Misschien is er wat met je instellingen ... bij mij lagt de game niet
en bij lagt de game ook niet, anders had ik frank verspeek niet zo kunnen afmaken maar vandaag kan je oefenen hoor want ik ga eerst aan me auto werken
Leuk om te zien dat meerdere mensen overgehaald zijn deze supergame te halen en te spelen Ik ben zelf vooral bezig met de single-player, maar de multi-player is zeker ook de moeite waard als je van de oude Quake actie houdt Helaas zit ik momenteel niet zoveel op Live, maar jullie mogen me altijd adden en vragen om een potje te spelen hoor
Dus dit is een leuke, snelle, makkelijke shooter online? Ik mis eigenlijk een leuke online shooter. PDZ valt wat tegen, en CoD2 is leuk, maar op een andere manier. Voor de afwisseling zoek ik nog iets om "los te gaan" ... Argumenten voor en tegen?
Het is gewoon een retesnelle, hersenloze knaller Als je daarvan houdt (vergelijk het een beetje met Unreal Tournament en Quake III : Arena) is dit zeker je game
Ik heb gehoord dat het enige leuke aan deze game Quake 2 is Kan je die ok online spelen? of alleen deel 4?
Er staat multi-player bij Quake 2 op de bonus disc, maar ik denk dat dat system link is want er staat nix van Live bij. Quake 4 is leuk, speelt lekkerder en is boeiender dan Perfect Dark Zero naar mijn mening