Quake IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 aug 2005.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er zit wel Live in Quake IV ;)

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

ja maar niet zo geweldig ;)

3. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind het wel leuk. Speel elke dag wel een paar ranked potjes online. Best spannende matches soms. Maar je moet van de snelle simpele actie houden zoals ik. En iemand met de railgun vol op z'n bek raken geeft een heerlijk gevoel :p.

4. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog mensen die zin hebben in een langer potje quake 4 dan 5 kills voeg me toe z1llela en ik heb probleem als ik ingame ben dan kan ik niks horen of zeggen weet iemand wat het probleem is ?

5. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ,,Ik zie de nieuwe quake 4 yes'' denk ik voordat deze game uitkomt. Dus ja ik speelde hem eerst online en dat is dus echt vette hyperactieve shit. ADHD to the bone. Wel vet eigenlijk. Dus denk ik, ik ga die SP eens spelen met voertuigen lijkt me dat wel vet enzo. Eerst had ik zoiets van: ja het gaat wel is wel leuk met die voertuigen en sommige openlevels, maar het spel is nog steeds 90 procent hoekjes en gangetjes. Doodzonde. Ik geef het een 7 vanwege de goede multiplayer;)

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb deze game onverwachts voor kerst gekregen. Ik had al reviews gelezen en ben nogal sceptisch over het spel.

Dinsdag (morgen) ga ik hem inruilen voor een andere Xbox 360 titel. Maar voor die tijd wil ik de SP graag uitspelen.

Spoiler voor mensen die nog niet verder zijn dan Act 1:

Ik heb nu net die martel scene gehad, waar m'n benen eraf worden gehaald en vervangen worden door nieuwe. Even later word ik bevrijd door m'n teammaten.

Ben ik al ver? Of totaal niet?

Dan weet ik ff waar ik aan toe ben vandaag :)

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een stukje verder, maar ik neem aan dat jij hem niet op een hoog nivo speelt;) maar je krijgt nog wel wat hoor

ik bedoel namelijk, ik speel hem op het 1 na hoogste nivo en daar ben ik toch wel even bezig mee geweest om verder te komen

of ben jij super goed;)

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hehe, nee. Op ze makkelijkst.

Om er zo snel mogelijk doorheen te rushen...

Maar eigelijk heb ik niet meer echt gespeeld. Ik heb me erbij neergelegd en gisteren lekker WoW gespeeld :)...

Vandaag maar inruilen tegen PGR3. ^.^

9. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quake is echt vet online sta nu iets van 170ste

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jezus was net Q4 aant doen, ik denk ik finish da spel 's een keertje.
    Kom ik die zombies tegen, wtf Zombies?
    nu heb ik dus echt geen zin meer om verder te spelen vanwege die kutzombies...
    I don't like 'm...

is er nog iets wat de moeite waard is na die zombie shitzooi?

11. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol is het te spannend

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik hou gewoon niet van zombies ^^
    spannend is het nooit geweest BTW

behalve toen je werd 'veranderd' jezus wat een prachtige scene, vergeet ik nooit meer (denk ik)

13. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK vond en vind nog steeds de singleplayer zeer goed

14. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de sp mocht wel iets langer vindt ik maar voor de verderest is sp wel zeer goed ja

15. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen van dit forum die deze game online spelen?

16. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de zombies een eerbetoon waren aan de zombies in Quake 1.

Ja ik speel online, vrij vaak ook, blijft een lekkere pick up and play online shooter. Lekker no nonsense knallen. Snelle gameplay en altijd lekker om iemand van een grote afstand te railen :p. Na mijn mening veel lekkerder speelbaar en spannender dan bijvoorbeeld het trage Perfect Dark Zero online.
    Alleen mogen ze van mij wel een update beschikbaar stellen, Quake 4 heeft nog steeds de "Xbox Live has encounterd an error" message waardoor je soms eerst terug naar het dashboard moet om weer goed online te kunnen spelen en de framerate is zoals bekend niet lekker, ook soms niet met de simpeler ontworpen multi-player maps als het druk word. Daar moet Id Software of Raven (wie er verantwoordelijk is) echt iets aan doen vind ik. Ik hoop dat downloadable content mogelijk is met Quake 4, ook een paar nieuwe maps zou erg welkom zijn namelijk. Maar verder een erg vermakelijke game voor mij. De setting, wapens en snelheid van de multi-player blijft een heerlijke maaltijd voor als je even lekker wilt knallen. Hoop dat er meer gamers gaan quaken binnenkort.

Me nick is ook me Live nick mocht iemand me willen toevoegen.

17. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    zombies? wat voor zombies, nu ben ik nieuwsgierig, ik speel op het 1 na lastigste nivo dus het duurt soms wel ff voordat ik ergens koms:p

18. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    zombies

Zie hieronder voor uitleg van de zombies:
    Nou je weet dat de Strogg onderdelen of hele mensen gebruiken om Strogg soldaten te maken? Soms wil er nog wel eens wat mis gaan in het proces, de "zombies" in het spel zijn afval-producten die nog leven en gedumpt worden. Op die dump plek kom je nog later in de game

19. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de slowdown in de game is dat echt zo erg als men zegt?

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt echt geen ranked matches spelen...de servers zijn compleet random..je zoekt een ranked match en meestal beland je op een host die geeneens 2 mensen kan hosten. gemiddeld 1/5 games hebben geen lag, en dan moet je nog geluk hebben dat je nog games kan vinden, want soms moet ik mijn xbox heropstarten om nog een server te kunnen vinden.
    Degene die host is heeft trouwens zo'n groot voordeel dat als hij een beetje met het spel overweg kan, dan want hij altijd.

Deel Deze Pagina