Singleplayer heeft zelden frame-drops en het spel is best wel leuk op lieutenant en de hoogste graad. Well irritant dat mijn xbox soms crasht als ik een savegame laadt
ja hijs zeker vet maarja ik vindt de multiplayer vetter als de sp en zeker als je met metzman speel die is heelmaal gek
hoelang duurt het uitspelen als je op het makkelijkst nivo doet, ik speel nu op het 1 na moeilijkst en heb er totaal geen zin in om hem hierop uit te spelen, en codes werken niet, alleen die van ammunation maar ik wil hem toch even uitspelen, ik vind het namelijk leuker om het hele veld te bekijken en die monsters enzo en dat bloed. dus ben van plan om op nieuw te gaan beginnen en hem dan uit te spelen op ze makkelijkst
het duurt ongeveer 6 uur als je een beetje doorspeelt op private. de codes werken wel, maar je moet ze snel vormen
Zal je vanavond ff toevoegen, een paar potjes tegen een nederlander spelen is wel chill... kom nu alleen maar irritante amerikanen tegen..
komt inorde ben er nog niet zo goed in in quake 4 maar spelen met nederlandstalige medespelers is altijd meer fun he
yo ! heb ik net Quake 4 gedownd om te kijken of het wat voor mij is en ik ging 1 potje online gamen, en als ik nu weer een server wil joine zegt ie xboxlive has ancountered an error heeft iemand hoor ook last van (gehad)? en wat kan ik er aan doen?