mmm in quake ook al amaai da ga hier goe cod2 nfs mw fifa06 madden quake4 condemmed kijk jongens en die zitten allemaal in die slechte doosjes dus haal ze er uit
Het is echt de max van een game (als het je genre is) spijtig dat ik nog geen 360 heb, nu moet ik daar op zitte w8
ik heb nu een nieuwe Quake 4 cd zijn er nog mensen die Quake 4 spelen en in een clan wil pm mij dan ik heb Quake 4 clan
Gister het spel gekocht en vindt het echt GEWELDIG! heb hem al wel binnen 18 uur uitgespeelt maar echt te vet! De multiplayer is ook erg mooi en raad ook iedereen aan om deze game aanteschaffen. En de Achievements die ik er nu voor heb zijn ook niet mis. Heb wel een beetje vage disk die vol krassen zit en het hoesje is ook niet al te best, hij doet het wel gewoon maarja, ga hem woensdag even voor een neiuwe ruilen.
ja je kan het beste de cd in een ander doosje doen want anders krijg je krassen in het midden van je cd en ik denk niet dat je dat wil hebben wel ?
Is Quake 4 qua gameplay net als Doom 3, dus gewoon domweg schieten of moet je net als bij Halo ook wel 's dekking zoeken? En hoe zit het met de vijanden? Alleen maar domme monsters, of is 't ook nog een beetje 'realistisch'? Ik heb momenteel DOA4 en die valt een beetje tegen, dus ga 'm misschien ruilen tegen Quake 4 als het een vette game is. Wat zijn de minpunten en wat de pluspunten volgens jullie? Dan interreseert me wel het meest!
Pluspunten: Vette snelle multiplayer Lange campaign Minpunten: -Er wordt bijna alleen maar deatmatch gedaan in multiplayer dus andere modes kun je bijna nooit doen. - De vijanden zijn niet al te slim ze worden soms gewoon sterk gemaakt om het je moeilijk te maken. In ieder geval op de hoogste moeilijkheidsgraad. - geen bots Qua online is het super vet maar als je geen xbox live hebt hoef je deze game niet aan te schaffen.
Hmmm...je kunt echt veel beter wachten op Prey. De singleplayer bij Quake4 is wel OKE maar na 1 keer spelen doe je het niet gauw een tweede keer. Ik zei ook koop de game alleen als je ook Live hebt.
+ Goede AI van je teammaten (al is het een vast parcours) + Redelijke variatie in de missies + Divers wapenarsenaal (assault rifle en pistol vallen wat tegen) + 4 moeilijkheidsgraden + Graphics en lighting + Characterdesign, voice acting en sound effects - Weinig vrijheid, vast parcours - Weinig soorten vijanden - Saaie omgevingen door hergebruik van dezelfde textures + het speelt zich af op 1 planeet - Multiplayer mode in zijn geheel. Slechte netcode, veel lag, veel crashes en bugs - Slecht verhaal (is er eigenlijk een verhaal?) - Slecht einde