Ik ben gaan zoeken... En heb alleen maar "vage" artikeltjes gelezen over Quake op de BillyBoyBox... Maar ze kunnen niet achter blijven. Zeker niet omdat xbox live komt. En unreal deelt een klapper uit. Anyway... Wachten maar... Voorlopig unreal
Als je er zo over nadenkt.. Dan maakt het helemaal niet uit dat we geen Quake of GTA3 krijgen.... (misschien later is een keer) Er komen toch al ontzettend veel toppers op de Xbox.. Het zou wel flex zijn tuurlijk.. Maar ik ben ook wel blij met Halo 2.. Of true Crime... En Project Ego.. Enz..
de quake versie die er nu voor de xbox te krijgen is,is niet de moeite waard het is een slap pc aftreksel. quake arena op de ps2 speelt/ziet er bijna nog beter uit,en je kunt beter naar de wagonlading andere fps games uitkijken want dat mot toch wel ech de bomb worden so no worries man.
Re: Re: Re: Quake? Officieel nog niet.. Maar er is wel een Quake 2 Xbox conversie in de omloop die ook wel lekker speelt.. Verwacht er niet te veel van want het is en blijft een conversie.. Zitten toch nog wel een aantal bugjes in.. Zo hang ik altijd vast aan het eind van het 4de level.. Maja.. Het werkt wel..
Hierbij heeft Spiderstyle dus bekend dat die een modchip heeft. Of zie ik dat nou verkeerd?? Quake 4 moet trouwens wel op de Xbox uitkomen omdat het een zeer goede en bekende merknaam is, iets dat het altijd goed doet bij de meer casual gamer.
Tr@m$, of je dat verkeerd ziet mag je zelf beoordelen. Misschien speel ik wel op een gechipte box van een vriend. Eitherway, of mijn box nu wel of niet gechipped is, is eigenlijk non of your bussiness. Who cares of mijn Xbox gechipped is of niet? Worden hier alle mensen dan maar over één kam geschoren? Is het dan maar zo dat alle mensen die een chip in hun Xbox hebben dan automatisch ook illegale copieen spelen? FYI: Al mijn games zijn gekocht in de winkel. Ik heb geen ENKEL spel voor de Xbox dat gecopieerd is omdat ik van mening ben dat dit mijn spelplezier naar walhalla helpt. Daarintegen vindt ik het wel leuk om te experimenteren met wat mensen zoal zelf in mekaar prutsen. Ook ben ik bijv. een member van een klein team dat spellen ontwikkeld voor de Xbox. Ik doe de muziek en sound effects voor games die andere members programmeren. Zonder de chips die available zijn zouden wij nooit onze creativiteit kunnen botvieren op de Xbox daar MS alleen zaken doet met mensen die al wat langer in het vak zitten. m.a.w., we zouden dus compleet buiten de boot vallen. En toch willen we andere mensen plezier laten beleven met wat wij maken. Sorry voor mijn misschien ietwat botte uitspraken. Het is in geen beding de bedoeling dat iemand op dit forum zich deze uitspraken persoonlijk aantrekt. Maar ik vindt het ronduit belachelijk dat er zo snel conclussies getrokken worden. Ik ben het eens met het statement dat illegale copieen de Xbox op de langere duur stuk zullen maken. Maar ik vindt dat de verantwoordelijkheid van het wel of niet gebruik maken van deze copieen bij de eindgebruiker ligt. Uiteraard kunnen we uren door discussieren of het rechtvaardig is dat men chips inbouwd in hun Xbox, maar persoonlijk ben ik van mening dat ik in ieder geval een goede reden heb. Al is het maar dat ik daardoor fijn games kan spelen die nog niet in Europa uit zijn, of misschien zelfs wel nooit uit zullen komen doordat de vertalingen te duur zijn.
OK,daar zit wel iets in.Persoonlijk heb ik geen probleem met het spelen van import spellen op omgebouwde consoles (zou het heel graag doen om Morrowind te spelen).
Ik speel Quake II wel op m'n PSX, daar heb ik geen Xbox voor nodig. Kun je ook wel Wolfenstein 3D op je Xbox gaan zitten spelen.
Dat slaat als een tang op een varken. Een PC wordt weliswaar trager als je meerdere programma's tegelijkertijd draait, maar dat wordt hier niet bedoeld. Wat wel wordt bedoeld is dat nieuwe programma's altijd allerhande rommel, DLL's en dergelijke, installeren die de gehele machine trager maken. En dat is een waarheid als een koe. Zelfs als je alle programma's weer de-installeert blijven er drivers e.d. achter die de zaak vertragen. Heeft nix met multitasking te maken. Overigens kan de Xbox wél multitasken. Inmiddels draait er al een versie van Linux op de Xbox (zie http://xbox-linux.sourceforge.net/screenshots.php). Nu nog met een <piep>chip maar straks gewoon op een originele Xbox. Just you wait - It's all a matter of time. En wat heb je dan? Gewoon... een (multitasking) PC in een plat zwart doosje. Jammer, he?