1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Quality Force Players

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door tjeerd4789, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja okey Maar ik vindt het een beetje raar dat QFP met 3-2 heeft gewonnen van SL maar ik doe een try-out voor het Halo 3 team.

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En niet voor het GoW team...... Halo 3 duurt nog best lang
    En toen Carbon nog in Ic3 zat wonnen we 3-0 van SL maar dat wil niks zeggen miss hadden hun een slechte dag

3. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit best vaak met hun in een Game. Maar ja mischien heb je best gelijk Nano :) Maar de Halo 3 Beta komt heel mischien volgende maand en ik krijg hem.

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ej k heb altijd gelijk revenge :p

5. Ten eerste als je soms bij hun in de game zit, wil helemaal niks zeggen, clanwar is altijd anders. Ook is escamp terug bij SL, die best wel ver uitsteekt boven de rest!

6. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En tog speelde die gast slecht hij was anders wel de beste van hun samen met die SL Assasin NL

7. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol carbon je staat er alleen voor. Thx three kings, unt0uched, deadzon3 en fenomenn4l_O_ . en idd escamp is erbij hij is echt wel goed!!

8. :b: oke je hebt gelijk :thumbs: :thumbs: :thumbs:

9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    haha :p LoL

10. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk Escamp is best goed hij schoot met zijn snipe LuNatic een Headshot dat lukt me niet in jaren.... Zelfs Assassin was Host en ik vond hem best middelmatig Maar ja boeie slechte dag goeie dag kan elke keer.

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ey niet overdrijven he:D

12. hij ownt jou dus _0/

13. METALFEAR

METALFEAR Guest

SL moest het alleen van de host hebben. Wij hadden vrij klote verbinding en de host power van Assasin is niet normaal.

Eerste match hadden zij 5-0 in rounds gewonnen 2 match wij 5-0 in rounds dus de conclusie is al duidelijk.

We hadden 5 matches gespeeld waarvan zij 3 hadden gehost en wij 2. Host power is hun sterkste kant + kampen. Wij moesten de hele tijd aanvallen en als we kwamen dan schoot Assasin met zijn host shotgun in het rond.....

Totaal geen tactiek dus die SL clan en wij speelden als QFP een beetje bagger op dat moment maar dat betekent niet dat we altijd met zo'n stand van SL zullen winnen.

Doe eerst maar een clanmatch tegen ons voordat er wordt gezegd: "jee wat slecht blabla en al dat soort BS"

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    oke.... QFP clanwar??
    En SL is te slecht gewoon Escamp trouwens ook.....
    maar Goed LuNaTiC Ic3 is 1 van de beste snipers met GoW vindt ik dan eh alleen LocustGod is beter

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Met Worms ja}:]

16. METALFEAR

METALFEAR Guest

Wij spelen niet tegen cheaters. :b:

17. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier bedoeld hij mee te zeggen dat we niet liever tegen dubbelhost spelen.
    Als je kijkt naar de uistslag en lag van de westrijden tegen qG en KS in het toernooi;) Mocht je een andere host kunnen regelen dan willen misschien wel spelen.

18. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    3vs3, iemand anders laten hosten?

19. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd dacht ik ook al aan, dat blijft dan het eerlijkst.

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    4v4 en dan vraag ik wel of xInf1nitYx mee kan doen k heb wel goede contacten met hem en dan kan hij ook wel hosten... ?? zeg maar een datum tjeer k heb je tog op msn

Ic3 had nooit lag alleen toen ik hoste tegen kS en Quality gaming is gewoon eerlijk verlopen..;)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina