1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Quality Force Players

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door tjeerd4789, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was er dan precies aan de hand? Is er ruzie ontstaan tussen de nieuwkomers en de originele clanleden?
     
  2. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Je hebt nooit naar anderen aangegeven dat er meerdere ruzies waren. Ik ben in ieder geval niet van plan mee te gaan naar de nieuwe clan en ga denk ik in geen enkele clan meer.

    Als mensen ruzie lopen te maken moet je ze gewoonm kicken en niet soft reageren. Simple as that.
     
  3. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, de match van zaterdag doen we dan een andere keer, komt voor ons eigenlijk ook wel goed uit, want we moeten eigenlijk nog wel even wat trainen en hebben iets te snel denk ik ja gezegt tegen de match :)
    Maar suc6 met je clan in ieder geval! :D
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  4. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Suc6 Tjeerd het is je gegunt ;)
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Tsja, dit had ik al aan zien komen nadat ik hoorde dat er een klap mensen gingen joinen. Ik had je eigenlijk een PM moeten sturen, kS en wij met qG hebben het ook al meegemaakt (veel mensen laten joinen, team B maken en vervolgens een keer plat op je bek gaan door hard te verliezen of een grote onoplosbare ruzie (die leid tot het vertrekken van een grote hoop mensen) binnen je team), het zuight gewoon maar denk goed na over je nieuwe clan, een strak management vanaf het begin en 75% van het werk is gedaan!
    Het merendeel van QFP's top neem je in ieder geval mee!

    SmartieZ
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op verzoek van tjeerd4789 gesloten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina