dit lijkt me toch ook zo'n vette game vond de aankodigings trailer al vet, mischien toch maar kijken of ik nog een one op de kop kan tikken. De one heeft toch wel vette exclusives oa gears,halo,QB,Tombraider(die later naar de ps4 komt).
vandeweek een xbox one gekocht puur alleen voor exclusieve titels dus deze gaat er ook sws komen heb tot nu toe Gears Ultimate Edition en Tombraider gruwelijke games
haha dat dus heb laatst ook beelden gezien van Titanfall die lijkt me ook wel vet maar QB haal ik zeker in huis.
Ben gewoon bang dat ik je ga volgen. Division is tof, maar hoe lang blijft het leuk. Wacht reviews van the division wel af. Als na drie a vier weken de meeste mensen nog spelen dan ga ik hem misschien nog wel kopen!.
Zo denk ik er ook over, dan is ie ook nog goedkoper te scoren. De Destiny clan, daarvan gaat er ongeveer 80% The Division halen, maar ik vind ik het nog niks helaas. Wellicht veranderd dat.
The Division kijk ik even een jaartje aan. Ben ook even klaar met lange games en heb zin in wat kortere luchtige solo games. Na al het rpg geweld van vorig jaar mag het van mij ook wel even. Eerst volgende rpg word DaS3. Ga die pas na de zomer halen denk ik
Cool! Besides... Wat is er met die Nirvana covers in sommige game trailers vandaag de dag? InFAMOUS: SS, TLOU:R en nog een titel die ik mij even niet kan herinneren.. Vind het geen probleem hoor maar viel mij op Edit: In de pre-order! Zin in.