10 uur gameplay voor de volle mep? No thanks Wacht wel lekker tot 'ie in de budgetbak ligt. En nee, dit is geen haat tegenover de game ... maar vind 60 euro voor een game waar je 10 uurtjes mee bezig bent behoorlijk duur. Zeker gezien er geen MP in zit.
Hell yeah. Het was onlangs tijdens Pasen zelfs 41,75. Meteen gedaan, super deal. Code zal ook wel verschijnen een deze dagen.
Ja ik ook. Had ook nog wat geld op me paypal staan blijkbaar dus was iets van 34 euro kwijt. Koop ook geen full priced SP games op release. Ook al zijn ze goed. Maar voor dat bedrag vond ik het wel oke.
Preorder eindelijk gelukt op CDkeys.com. Als je hele bestel proces doorloopt werkt het wel gewoon met paypal als ik quick checkout doe dan dus niet. Vaag, maar ik ben geholpen
Volgens wehkamp krijg ik hem morgen... Doen ze dat niet altijd? Maar leveren ze toch uiteindeljk op release date (hopelijk). Staat mij iets van bij Edit: bezorgtijd tussen 9 en 1.. Misschien toch?
Maar... Bij cdkeys heb je geen windows 10 versie en Alan Wake denk ik? Op bartsmit.be staat ook dat als je hem vandaag bestele je hem morgen hebt...
waauw iemand die dit kan bevestigen anders ga ik morgen toch ff kijken of ik m op kan pikken ben heel benieuwd naar deze game.
Have fun straks verdomme. Het is dat ik de steelbook graag wil en het in bestelling hebt bij Nedgame.
Ben nog steeds sceptisch. Pas als ik de bel hoor dan weet ik het zeker. Het weer is hier nu niet zo mooi dus er kan nog weleens een game dagje inzitten.