same here wachten op mijn copy, erg veel zin in de game zeg. Gister de review gezien van Gamekings die waren opzich wel positief
Bij wehkamp dagaanbieding, 48 euro. 49,95 incl verzendkosten. Gelijk besteld. Morgen binnen als het goed is. Toch wel benieuwd naar deze game.
Zijn de fysieke winkels nou al los? Media Markt in Amsterdam verkocht al, maar de rest? Wat doen de overige Media Markten? Is Game Mania al los?
Nice kan al spelen. Blijkbaar als je je cd keys code invoert op de nieuw zeeland marketplace dan unlocked die dus echt op de nieuw zeeland tijd. Voordeeltje dus van cd keys. Lees nu dat meerdere mensen het hebben.
Ik ben vanmiddag 17:00 bij MM Den Bosch geweest daar zeiden ze dat ie morgen te koop is 55 voor QB plus de Alan Wake dlc's
Net even bekeken. Blijkbaar toch geen NL-subs. Zoiets vind ik toch echt een gemiste kans. Je breng een game uit met een serie in verwerkt. Je promoot het game als een verhalend game. Je geeft als uitgever miljoenen uit om er niet uit te zien als een B-film. Dan kan het toch niet de grote kost zijn om in verschillende talen ondertitels te laten maken anno 2016? Verstuurd vanaf mijn UMI eMAX met Tapatalk
Zijn er echt zo veel games die wel Nederlandse ondertitels ondersteunen dan? Nederland is één van de beste Engelssprekende landen ter wereld, dus de behoefte zal niet zo groot zijn, lijkt me.
Game binnen (digitaal). Eerst The Division afronden daarna maar eens kijken. Iig genoeg topgames op het moment. Reviews zijn merendeel positief al vinden ze allemaal dat het een te ambitieus project is voor Remedy. Totaal geen problemen met geen NL-subs btw. Kijk eigenlijks alles zonder subs.
Die van mij is binnen. (gister besteld bij wehkamp). Vanmiddag vrij en 't regent dus ideaal moment om aan deze game te beginnen. Weet nagenoeg niks over deze game, niet eens een trailer gezien. Laat me mooi verrassen.