1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Quantum Break

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mei 2013.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lijkt mij toch ook wel een toffe game... Mja eerst backlog opmaken. Kan niet alles tegelijk spelen.
     
  2. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Net act 1 gespeeld. Dem.mega vet!!!!!!. Spel installeren ging super snel.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had de game, ongeveer 45 GB, gedownload. Echter nu zegt hij dat hij EP02 niet heeft. Dus download nu die andere pack van 75 GB. Gaat wel een nachtje duren, XBOX live servers kennende.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh kan toch gewoon streamen?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mja dacht ik ook, maar het deed het echt niet. Nu heb ik 15% van de 75 GB pack binnen en ik kan nu EP02 wel starten. Wazig!
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat een ervaring zeg deze game! Alles is gewoon genieten imo, de graphics, de animaties, de powers etc. Ik ben fris in deze game gestapt maar hij heeft me echt positief verrast. Als Max Payne fanboy zijnde kon het met Remedy al bijna niet mis gaan. Normaal ben ik niet zo van de onzinnige collectibles zoeken, maar hier vind ik het juist leuk om weer wat nieuwe informatie te ontdekken. Vind het idee van de combinatie van een game + 'serie' ineen tof bedacht en juist daarom vind ik het leuk om in het verhaal te duiken. Ben nu op het einde van act 1/junction 1 dus morgen eens kijken wat die serie inhoudt. Hyped! :D
     
    BigKabuto en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De Timeknife screenplay die je kan vinden is echt insane. Lees die shit.

    Bij IGN deden ze de screenplay naspelen. Begint vanaf 29:20. Echt geweldig.

     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt geweldig allemaal inderdaad. Soms moet je ook echt heel goed zoeken naar die collectibles. Het is het gewoon waard, want de collectibles zijn alles behalve nutteloos. Ik had een paar gemist in act 1, en eentje ervan was echt heel gaaf. Ik blijf me best verbazen over de kleine detailtjes die Remedy in de game heeft gestopt. Dingen die je echt niet ontdekt als je er doorheen rushed, heel tof.

    Toen ik die screenplay tegenkwam heb ik het eerst weggeklikt, het was me ne even iets teveel om te lezen terwijl ik in een party zat met allemaal mensen en daarnaast wilde ik zeer graag verder spelen. Al die andere dingen heb ik wel gelezen. Ik ga het morgen eens rustig lezen. Er schijnt ook een part 2 te zijn, haha.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    gisterenavond act 1 gespeeld ik vind m echt super vet de setting is vet het ziet er mooi uit en speelt lekker weg ! WAUW!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ben er nog niet aan begonnen omdst broertje hem ingepikt heeft.
    Wel alvast die 75 gb gedownload en deed daar netjes een middagje over

    verstuurd via Tapatalk
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Zit nog erg te twijfelen of ik de game moet halen. Hoor en lees verschillende meningen. De één is lyrisch en de ander niet. Voor 45 euro, via CDKeys, is geen slechte koop. Punt is, heb nog Dirt Rally en ben druk met The Division. Division wel "uitgespeeld" en level 30 maar volgende week verschijnt de update. Daarnaast ook nog Dark Souls 3. Is Quantum Break een goeie game voor tussendoor?
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Als je een beetje ruim zit qua financiën dan is het een uitstekende game voor tussendoor!
     
    Niels_x360 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Prima spel voor tussen door. ik speel ook the división level 28 nu en truckmania en heb farcry Primal nog.

    Geen spijt van me aankoop super spel en duurt maar.zo.niet 10 a 13 uur
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt een verschrikkelijk vette game. Elke keer dat je weer stukjes krijgt waar je moet schieten en time powers gebruiken is een genot. Act 3 part 2 nu. Soms verbaas ik me over de graphics ook, want het ziet er over het algemeen verdomd puik uit. Qua dat is het alleen al echt current gen en ook hoe die time effecten eruit zien.

    Hoe die Jeff Gerstmann dit een 2/5 kon geven is mij echt een raadsel. Hij kan denk ik maar beter nooit meer een TPS reviewen.
     
  15. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ach over smaakt valt toch niet te twisten

    Ik moet er nog aan beginnen
    Broer vind het te leuk,en hij speelt nooit shooters dus dat zegt wat

    verstuurd via Tapatalk
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja, alleen al de dingen die Remedy met tijd heeft gedaan in de game. De effecten ervan, audio, graphics, de schiet elementen. Alleen die dingen ap verdienen meer dan een 2/5. Dat is gewoon echt slecht. Ach ze zoeken het maar uit. Ik hoop dat men er niet teveel naar kijkt en de game gewoon haalt. Ik wil namelijk Alan Wake 2 met deze engine of iets anders moois van Remedy. Maar dan moet deze wel goed verkopen. :)
     
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    ik hoop t ook man Alan Wake was echt dik toen der tijd vind QB ook echt vet speel m op hard en moet zeggen dat t goed te doen is
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Uit hoeveel episode's bestaat deze game?
     
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Mee eens
    Alan Wake vond ik ook erg vermakelijk en daar waren ook de meningen over verdeeld

    verstuurd via Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Net code gehad voor nightmare. Nog gene voor de pc versie;(
     

Deel Deze Pagina