Ziet er zeker uit als een leuke coverbased shooter. Ben benieuwd hoe het is om met de badguy te spelen.
Nieuwe stukken in het begin en nieuwe stukken na waar de GC demo eindigde. Dit is echt fucking vet hoor.
Grote korrel zout....maar gerucht gaat dat QB een juni release krijgt. Nu maar hopen dat het niet zoals een Telltale game gaat en dat je elke keer op episodes kan gaan wachten. Na het lezen van dit artikel is dat wat onduidelijk. Gewoon de game releasen en de story een nice speelduur geven, klaar. http://www.xboxmad.net/x/Quantum-Break-June-Release.html
Xboxmad is wel een redelijke spamsite hoor die gooien alle geruchten erop. (volg de eigenaar al een tijdje op twitter) Maar ik verwacht QB eerder in september of oktober.
Is er buiten QB eigenlijk nog een grote One exclusive?? Mijn One staat letterlijk stif te happen en ik vraag me af of er nog games komen die ik erop wil gaan spelen ...
MJa, achteraf is alles makkelijker. Ik had gewoon de PS4 moeten preorderen en de One ff moeten laten gaan. Helaas heb ik de One gepreordered en later een PS$ gekocht. Maar goed, zijn er nog andere exclusives in de pijplijn ? Nooit gezien? Echt zwaar ziek joh
Phantom Dust is awesome. Het orgineel op de Xbox was echt iets anders. Ben wel blij dat ze het weer aandurven om die game te remaken. Want het zal niet voor iedereen zijn. Kotaku heeft daar wel een goede vid over.
Remake heeft een multiplayer focus lijkt me dan. Denk niet dat het wat voor mij is, maar we zullen zien!
Is nog een gerucht nog idd. Al maakt het me niet zoveel uit. Zie hem wel verschijnen. Blijft Remedy. Dus het wachten is het altijd waard.
Nu zegt een dude op NeoGAF dat het niet waar is. Hij beweert er zelf te werken en zegt dat de twitter er helemaal niet werkt, LOL! Hoe dan ook zou het mij niet eens heel erg verbazen. Sommige sites die met 'Before summer' kwamen was al ongeloofwaardig, dan zou er echt meer footage moeten zijn nu of iig relgematig updates. We gaan het zien. Eerst mooi met Ori bezig van de week en ook al is het waar wat mensen op NeoGAF zeggen dat de aankomende maanden idioot rustig gaan worden voor X1 exclusives.....het maakt me weinig uit. Genoeg third party shit uit te spelen.
Zal het niet zo erg vinden als die pas begin 2016 komt. Eind van het jaar best druk qua games. En zal niet weten waar die tussen moet passen.
Als het een goede titel is, dan is daar wel ruimte voor te vinden. Ik moet het nog maar zien met deze game. Nog niet overtuigd, maar wel een goede studio die erachter zit