Ik mistte effe wat ze in het begin zeiden voordat de game werd getoond, maar spelen we nu als twee verschillende dudes in QB? Ik dacht zoiets al gelezen te hebben, maar weet het niet zeker. Maar dit is duidelijk een andere knakker dan die van GC 2014 footage.
Dan is dat inderdaad een placeholder character geweest. Ah well, allemaal prima. Ik zag wel een comment op Gamersyde staan, iemand vroeg zich af of er wel uitdaging in de game zal zitten, aangezien het er nogal op lijkt dat je in GOD mode zit 24/7. Ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ik verwacht dat daar wel een uitleg voor is.
Ik was echt even flabbergasted toen ik die gozer zag ingame. Zo van dat lijkt verdacht veel op die acteur uit Lost. En ja hoor, dat is hem ook gewoon. Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat worden.
Zou Alan Wake destijds ook niet Xbox only zijn? Deze is uiteindelijk ook voor Windows verschenen toch? Geloof je op je woord hoor! Meer een vraag van mijn kant
Een tijdje terug in een QB thread begon ik over de uitdaging in deze game. Dat het er tot nu toe wel erg easy uit ziet. Iemand van Remedy reageerde op mijn post en gaf ook uitleg over dingen als exploratie en NPCs. Hieronder te lezen, dacht dat het wel leuk was om te delen even: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=182686919&postcount=84 Hi, we get a lot of feedback that it seems Jack is completely overpowered compared to the enemies. I can understand why the trailers give you that impressio. In the Gamescom15 demo (that we have not released online) the enemies are rather static for the simple fact that AI of those enemy types was not very ready at that point. I think it would go without saying that the final game will offer a real challenge. There are a variety of Monarch enemy types you come up against. Some of them like the Strikers (and the Juggernaut you saw in the bridge sequence) have experimental Chronon technology which levels the playing field as it allows them to warp around as Jack does, and they really do now so, it's nowhere near as easy to kill them. The players Time Powers have got cooldowns, which in demos were not in place, so of course in the final game, you cannot be Time Stopping all the enemies all the time. Dont worry. Also, some people have commented how there is so much going on during action, all the VXF and such...of course that's not the entire game. There is a lot of just exploring, talking to NPC's and being immersed in the world...rest assured, we got a great balance of action, adventure and time breaking down craziness.