1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Question

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door CylonNL, 22 jan 2008.

  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109104

    Beetje jammer dat mijn draadje gesloten wordt,

    Reden; meer dan 1 keer bumpen per dag.

    Als de mod goed had gekeken, en dat had ie, that's why he closed it.
    dan had hij ook gezien dat het topic gemaakt is op? Juist, kwart over 12 s'nachts.

    Als ik de thread dan vervolgens weer bump, na een goed partijdje nachtrust, wordt het topic gesloten.

    En beetje normaal persoon gaat hier toch niet moeilijk over doen? Als ik s'avonds laat een topic aanmaak en om twee uur.. ok tijd-technisch gezien Inderdaad dezelfde dag, maar volgends de biologische klok abosuluut niet. (ok, weet niet wat voor bioritme de gem. moderator erop na houdt. O-))

    Anyways,

    Mag tie weer open aub? :)
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, get over it. Het is misschien een beetje flauw maar opzich heeft de mod toch echt gelijk, en als je er dan iets over wilt zeggen kun je misschien beter een mod mailen/PMmen.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft puur te maken met "wanneer je het ene toelaat.."

    Die regels zijn er niet voor niks he.. Anders wordt het een chaos in de bazaar..
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Tja, bad luck I guess..
    Denk dat er alleen naar de datum is gekeken.

    Kan me er eigenlijk ook niet heel druk om maken, en kan me niet voorstellen dat jij dat wel kan. :)

    Volgende keer beter I guess.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Heel simpel er wordt alleen naar de datum gekeken. Vroeger mocht je 1x kicken per 24 uur. Nu is het 1x per dag (ongeacht het tijdstip)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wel een mooie avatar! :)
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    De regels zijn er inderdaad niet voor niets , Xbazar is een druk bezocht gedeelte op dit forum en de regels dienen om een strakke lijn aan te houden

    Het is in jou ogen misschein lullig maar een situatie zoals die van jou komt meedere keren per week voor.
    Als iedere keer een oogje moet worden dicht geknepen dan kunnen we net zo goed regels afschaffen en iedereen zijn gang laten gaan wat resulteert in een enorme puinhoop

    Om je vraag te bantwoorden of ie weer open mag , heb ik eens stukje uit de regels hier onder staan voor je :

    Bij het modereren word trouwens de atoom klok aangehouden , bioritme aanhouden werkte niet goed..
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, question answered.

    Dat wordt Copy Pasten. :+
     

Deel Deze Pagina