QwX niet zo flauw doen.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door salva, 30 jan 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De moderators nemen het anti-reclame beleid wel iets te serieus ja. Er is eigenlijk nog niet eens een beleid voor de modjes waarin dat beschreven is.

Daarnaast vind ik het moeilijk om dat soort dingen te blokken en meldingen te plaatsen met "XboxWorld.nl gaat zelf een pre-order actie houden!" terwijl wij nog niks concreets aan jullie hebben laten zien.

2. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    *kuche*

De link die Timmio gaf, was een reactie van onze eigen lieftallige bazin Mirik... :cool:

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    inderdaad die mening deel ik met je, maar het is dan weer moeilijk voor mij om zelf daar iets over te zeggen omdat ik zelf die reclame gemaakt zou hebben (pratende over het xboxlive topic). Ook is het natuurlijk weer voor jullie lastig om nou precies te bepalen wat wel en niet mag, vooral als er dan een naam van een winkel vaak valt en die opeens wel mag omdat....(doet er niet toe) ,dan lijkt het een beetje vreemd. Maar kan me voorstellen dat een bepaald beleid zo moeilijk te maken is voor zo'n groot forum

Deel Deze Pagina