1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    er is een hip-hop thread en een hardcore thread...
    maar hoe zit het met R&B?...
    of zijn jullie gamers daar te ruig voor?...
    ik luister de laatste tijd steeds meer naar R&B en Soul
    m'n laatste R&B/Soul cd's:

Carl Thomas - Let's Talk About It
    Akon - Trouble
    Mario Winans - Hurt No More
    Christina Milian - It's About Time
    Joe - And Then...
    Usher - Confessions
    112 - Hot & Wet

zijn allemaal wel leuke cd's... heb wel meer maar die zijn niet goed :p...

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ok, ik ben fan van R&B en hiphop, maar wordt het dan niet een beetje TE uitgebreid..Dan kon er beter een Urban thread gemaakt worden. Hiphop en R&B ligt toch redleijk dicht bij elkaar..dat kan je van hardcore niet zeggen/

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    het ligt wel dicht bij elkaar... maar er zijn veeeeel mensen die naar R&B luisteren maar niet naar hip-hop en andersom.... en R&B is voor andere situaties als Hip-Hop... als ik met me vrienden zit ga ik bijvoorbeeld geen Joe luisteren... en als ik met een meid zit ga ik niet de nieuwe cd van 8Ball en MJG opzetten.... (sommige meiden wel maar je weet wat ik bedoel)

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij beetje hardcore luisterde zou je veel verschil horen tussen de verschillende nummers hardcore kun je lekker op uit je plaat gaan dat vind ik weer niet van R&B :{

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    je snapt het niet ventje... lees het nog een keer... dan nog een keer.. dan nog een keer... en zeg dat het je spijt...

6. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    leest , leest , leest , het spijt me niet goed gelezen:) maarveel zijn er altijd zo negatief over hardcore dus dan lees je het al bijna meteen maar ja mijn fout sorry:) ooh en ik ben geen ventje, ventje ik ben al 18,5 jaartjes oud :9

* je mag wel wat meer lachen op je foto's btw :cool:

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  7. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik ben 18,6 dus voor mij ben je een ventje... maar goed...
    luistert er echt niemand naar R&B?...

8. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk luisteren er veel mensen naar R&B. Waarom? Omdat dit het beste muziek is. Jammer dat de meeste gamers gaan klagen als deze muziek de boventoon voert in een game zoals True Crime. BTW, niet alle R&B nummers zijn slow, er zijn genoeg nummers die juist uptempo zijn.

9. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja tuurlijk zijn er veel up-tempo R&B tracks... maar dat zijn meestal toch die hip-hop-R&B crossovers..

10. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik haat R&B en hip-hop en ik luister voor namelijk naar Hard-Style en Hard-core. Want daar kun je ten minste op uit je dak gaan en niet de hele avond half dood op de bank liggen te roepen: YOYOYOYOYOYOYO

11. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Ik vind hardcore namelijk niks behalve herrie. Ik zie elk weekend mensen stylo dansen op hip-hop en r&b, maar zelden zie ik iemand op deze manier dansen op hardcore. Het grappige is dat je nederlanders op vakantie altijd herkent aan de manier waarop ze op dance, trance, hardcore, hardstyle etc. dansen.

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hahahah... hardcore doet me altijd denken aan me oude pc die opstarte...
    je weet toch met die grote floppydrives... zonder harde schijf... windows bestond nog niet...

13. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Jermain ;).
    R&B heeft een dikke melodie, Hip-Hop-muziek probeert je een verhaal, ervaring te vertellen en Hardcore... Hardcore is niks anders dan wat geluidjes en een dikke bas voor de tatta's die niet kunnen dansen ;). Voor ieder wat wils dus...

14. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hahah nohhh maar niet alleen ptattas luisteren naar hardcore... ik heb genoeg nikkels gezien die losgaan op die shit...

15. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook niet dat alle matti's kunnen dansen? ;)

16. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    R&B is gewoon de shit! Alle goede muziek is R&B, rap, hiphop, soul en al die anderen ;)

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben geen fan van R&B en Hip Hop, ik hou meer van hardstyle/hardtrance/hardcore/techno etc, maar mensen die 1 van al deze muzieksoorten hersenloos afzeikt heeft geen verstand van muziek.. Dat even voorop gesteld.

Anyway, ik heb een beetje een hekel aan commerciële muziek.. Dus de R&B die je doorgaans hoort op de radio vind ik erg lame.. Echter ik heb wel is een goed nummertje gehoord, maar dat is meestal uit de begin periode van de R&B toen het nog niet allemaal op elkaar leek, en commerciëel was..

18. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Ik luister volop Happy hardcore - hardstyle - hardcore en zo nu en dan om ff te relaxe btje trance:) Mwaa als jij het herrie vindt moet jij weten ik vind het ge-wel-dig :) ooh en ik ben trouwens 18,9 van juli '85 ventje:9

19. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    hardcore zuigt echt zo hard er is alleen maar een bas voor kakka mensen, vooraal van de mensen word ik ziek die hele tijd lopen te roepen: hardcore forever en shit

f*ck off hardcore peeps

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    hardcore gaan veel mensen op uit hun dak, maar of het er stilo uit ziet nou nee!!
    Geef mij maar liever R&B en HipHop daar kan je stilo op dansen en er zit ook een lekkere beat in. Op hardcore kunnen die gasten alleen maar gaan trippen dansen kunnen zie niet :) ,
    maar voor deze praat is deze thread niet opgestart volgens mij(correct me if i'm wrong)

Voor R&B luister ik wel is Naar R.kelly en outlandish etc

Deel Deze Pagina