Waar heb je hem opgepikt. Is deze game nou alleen RTS want daar hou ik dus echt niet van maar ik las dat het dus anders is en dat mensen die niet van RTS games houden dit ook wel eens leuk zouden kunnen vinden
Ben nog steeds benieuwd of dit nou lekker weg speelt op een Xbox. Nouja, hij krijgt in ieder geval wel goede cijfers!
Ik verwacht(te) dat dit spel echt gaat floppen, ik lees er bijna nooit iets over. Heb het idee dat RUSE heel weinig 'exposure' krijgt.
Zoals al eerder is gezegd is deze game juist gemaakt voor de consoles. Inderdaad, en dat terwijl de game me juist enorm awesome lijkt itt veel andere strategy games.
Die demo is nog best pittig om te snappen. Vind de game wel erg lekker spelen, dus dat is een pluspunt.
Ik heb de game net ook opgehaald best leuke game. Het werkt gewoon goed net zoals Halo Wars dat werkte ook gewoon goed. Zeker wel de moeite waard. Halo Reach komt pas volgende week dus ff dit nog spelen.
Ik ga zo ook maar even de demo checken, ben benieuwd of het was is. Lees in die reviews dat het "base en resource management" tot een minimum beperkt is, dus dat stemt mij alvast positief.
De reviews zijn tot nu toe gewoon positief, dus er is niks mis met R.U.S.E. Alleen de publiciteit is er niet.
Nou moet je de ps3 versie eens proberen die is helemaal bagger en ziet er niet uit. Nee ik vind selecteren wel makkelijk je moet alleen wat uizoomen dan kan alles met vierkantje allemaal tegelijk selecteren of rt en een selectie maken. Snap je probleem niet.
Vind de demo wel leuk, had erg hoge verwachtingen maar dat had ook voor een groot deel te maken met mijn hoop op een WO2 rts op de xbox. Moet wel er wennen, de demo missie komt een beetje chaotisch over maar na een 2e keer gespeeld te hebben werd het al wat duidelijker. Er ligt wel een behoorlijk tempo in het spel lijkt me. Hoe zijn de ervaringen van mensen die hem al in huis hebben ?
Demo uitgespeeld, en moet zeggen dat het me enorm meegevallen is. Had vrij lage verwachtingen, maar het speelt erg lekker weg. Enige wat ik minder vond zijn de tussenfilmpjes (lelijk, saai). Zodra deze game in de budgetbak ligt haal ik 'm meteen.
hij ligt voor 39euro deze week bij mediamarkt arena. heb de game nu al een week of 2 en bevalt me enorm