1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

R.U.S.E

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lequero, 25 mrt 2009.

1. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel natuurlijk, maar soms kom je nogal wat tankkillers tegen en dan zijn diverse tanks wel erg prettig.
    Had het gisteren nog, had 6 advanced sherman's gebouwd waarmee ik even ging rondrijden, kom ik 1 Tiger tegen...... _0/ tanks, alle 6 aan bonken geschoten. Overigens had ik ook nog 4-5 tank destroyers nodig om die Tigers om zeep te helpen.

2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden misschien kunnen winnen als je terror of fanaticism(of allebei) gebruikt had. King Tiger lijkt wel de sterkte heavy tank in de game. Vind het jammer dat range van de guns niet duidelijk aangegeven staat, daar moet je zelf maar een beetje achter komen terwijl het eigenlijk net zo belangrijk is als dmg en armor.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vond het alleen vervelend dat ik verschillende soorten tanks niet samen kon selecteren.

Of is dit wel mogelijk? Met (X) lukte het niet.

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je RT ingedrukt houdt krijg je zo'n cirkel. Je kan met die cirkel bewegen, alles dat je raakt wordt dan geselecteerd.

Zullen we een kleine xbw Ruse community beginnen :)?

Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  5. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bij missie 19 , maar het wordt wel een stuk pittiger hoor, missie 18 was echt een Bitch. Moest Bastogne verdedigd worden tegen een horde Germanen. Maar toen ik het eenmaal doorhad kwam erachter dat ik iets heel cruciaals vergeten was. Ga niet vertellen wat, dat moet je zelf maar uitvinden.

6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb 2 ranked matches gespeeld nu. De 1e deed surrender na 10 minuten omdat ik het beter had staan. Maar de 2e was echt grappig. Hij deed surrender na 1 minuut en stuurde me daarna de message "Cheater!". Hij dacht dat ik cheatte omdat ik een fake tank assault deed en je kan nooit zoveel tanks hebben in de 1e minuut dacht hij hahaha.

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die fake assault van jou liet mij ook schrikken! Gelukkig kwam alles nog goed:)

8. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze ga ik dus lekker niet kopen.
    en weet je waarom niet, omdat ze een kut reclame hebben.

9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    look at my careface:{

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het enige wat ik van deze game heb meegekregen zijn die ongelofelijk irritanted ads...
    *Edit...ow was niet de enige dus die erover zat te zeiken.

12. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, dan heb je de bedoeling van reclame niet helemaal begrepen......... hoe irritanter,hoe langer jij hem gaat onthouden :thumbs:

13. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 man zin om vanavond (vrij 24-09) die hele lastige operation te doen?:

3 against 1?

14. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    de game is (imo) echt een van de betere RTS in jaren... uitdagend, niet alleen maar harvesten en units bouwen en aanvallen.. rustig, tactisch plaatsen en beetje bij beetje.

Vooral die cards, fake/blitz/terror/fanatism/etc zijn leuke toevoegingen..

en over die reclame.. heb je mij horen zeiken toen er weken alleen maar over Reach en Maffia 2 ging... enige irritante reclame vond ik die op de frontpage van wehkamp.. met die cookie shit, kreeg de hele tijd aanbiedingen van kinder en vrouwen kleding te zien, dingen die mijn vrouw dus bij wehkamp bekijkt..(yep slimme cookies onthouden t surfgedrag en passen daarop de reclame aan)

15. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er misschien bij rond een uurtje of 8

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Maar die reclames maakten niet constant spontaan herrie. ;)

17. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ga t toch niet redden. Misschien later op de avond....

18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Doen jullie al wat ranked? ik begin wel goed te worden nu. Heb nu een streak van 4.12 gespeeld 9x total victory. Die andere 3 matches heb ik verloren.

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe bijna geen ranked eigenlijk. Speel vooral met een vriend custom games.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Heb de game nu eindelijk binnen en al een aantal Campaign Chapters gespeeld en jezus wat is deze game cool! :D

De controls zijn af en toe nog even wennen, omdat ik dan per ongeluk de verkeerde units selecteer, maar de hele presentatie, de sfeer en gewoon de tactische gameplay maken het enorm tof!

Deel Deze Pagina