1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Raarste koop voor je Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 25 jan 2003.

1. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn slechtste aankoop? Eigenlijk heb ik die geen. Ik kijk altijd goed rond voor ik een game koop. Maar mijn 'slechste' game vind ik dan Need for Speed, alhoewel ik die ook nog behoorlijk leuk vind.

2. masterape

masterape Guest

Mijn raarste aankoop is ff denkuhhh..........DOA3 het is op zich een kei goedspel maar SP zo uitgespeeld en dan blijft alleen de MP over.

3. Xstyle

Xstyle Guest

.........die heel erg cool is:D

of vind je van niet?

4. masterape

masterape Guest

Hij is idd wel cool maar geen goede replay.

5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Turok, wat een bagger. de graphics, de AI van de vijanden en ook nog een schijt verhaal, na halo dacht ik dat ik fps leuk begon te vinden. Door halo was ik gewoon verwend

Laatst bewerkt: 25 jan 2003
  6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Als raarste aankoop niet onder slechtste aankoop valt:kies ik halo
    zo verrasend goed,terwijl ik d8 dat het spel niks zou zijn,maar door een vriend haalde ik hem,en het is nu mijn all time favo op de xbox(niet op de andere dus)
    Maar een rare aankoop hm....

7. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    1. Need 4 Speed: Hot pursuit (heb ik geruild voor Halo)

2. Ghost Recon????? (daar ben ik zelf nog niet uit ik heb een tread gemaakt voor alle ghost recon-ners want daar heb ik een vraag voor)

8. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. mijn raarste aankopen zijn:

- PGR, viel errug tegen!! (vind je het gek als je gran turismo 3 gewend bent)
    - JSRF (sega-pack), dit vind ik echt een kut-spel.. alleen die muziek al
    - Turok, viel in het begin erg tegen (was halo gewend), maar nadat ik het eerste level had gehaald begon ik 'm toch steeds leuker te vinden.. toen ik 'm echter voor een goede prijs kon verkopen had ik dat meteen gedaan aangezien ik 'm nooit meer voor die prijs zou kunnen verkopen
    - Genma Onimusha.. was wel geinig voor die paar uurtjes dat ik 'm heb gespeeld, maar ik vond het verhaal niet echt boeiend en de besturing vond ik ook niet zo lekker..

9. Youngster

Youngster Guest

Mijn slechtste aankopen zijn:

-ISS2 ik had maar 4 dagen hoeven te wachten op fifa 2003,die game is ook niet geweldig maar toch beter als ISS want dat vind ik nou geen game die mijn 70 eurootjes waard was:'-(

-rallysport challenge kreeg ik gratis met een actie uit de PU (koop een xbox met een spel naar keuze en krijg rsc,amped of oddworld.)Op zich is het geen slechte game maar veel te arcade voor mij.Geef mij maar Colin McRea 3....

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    In den beginne :) vond ik het wel een tof spel, maar naarmate je meer speelt vond ik gewoon dat het spel te weinig te bieden had, te weing diepgaand enz... Maar die paar potjes multyplayer die ik heb gespeeld waren wel top..

11. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2003...ik houdt niet van voetbalgames...maar het was een cadeautje. :cool: Nee, maar serieus, ik denk Timesplitters 2, die game is me echt tegengevallen. Net als met die verhalen over Deathrow...er was lange tijd na de release geen vette game meer uitgekomen, ik lees dus allerlei goede recensies over dit spel, ik kopen...maar ik vind het gewoon niks...gelukkig ben ik er zo goed als vanaf!:D

12. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    need for speed, baggergame

13. Hotshot

Hotshot Guest

Ghost Recon, Deathrow, Sega Soccer Slam

JSRF/Sega GT 2002 OOK, maar dat is geen slechte aankoop geweest omdat ik die erbij kreeg :cool:

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Timesplitters 2 vond ik echt een hele verassing....toen ik hem voor het eerst speelde lette je vooral op de graphics en die zijn niet zo...maar de gamepla is hartstikke goed en enorm uitgebreid.

Grootste miskoop: Transworld Suurf...overal postiteve reviews, het was heet...zomer...leuk surf spel toch. Not...je kon niet eens op een golf blijven staan...moest je weer een hal;f uur peddelen.... blaaaah...het water was wel mooi trouwens...

15. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij gewoon me hele xbox, speel er egt bijna nooit meer op en al die verhalen vind et bestwel sucks.
    en spel denk halo in me eentje heb ik et 1 x gespeeld en daarna nooit meer soms multi player maar kan je niet saven dus dat zuigt ook.
    verder bij al me andere spellen is een weekje leuk daarna zuigt et egt gewoon gaar. en blinx al helemaal 1 x die demo rsc gespeeld en eerste level van blinx daarna gelijk ergens neer gegooid en nooit meer gebruikt.

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Deathrow is zkr mijn miskoop. Speel al men spellen nog wel eens behalve die. Vind er geen reet aan

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    De hele Xbox een miskoop?
    Ik merk wel op dat je collectie veel 'wat mindere :) ' games telt... Dus misschien ligt het daar wel aan. Kweet niet welk genre jou aanspreekt, maar er zijn nog veel hele goede spellen te krijgen die jij niet hebt.

18. masterape

masterape Guest

IDD maar ik ben het ook weer eens met hem want ik vind tot nu toe ook alleen halo en SC echt het geld waard. Maar w8 ff op fable,raven shield,doom III en halo 2.

19. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Hunter: the Reckoning

Kreeg veel goeie cijfers, daarom heb ik m gehaald. Maar toen ik m opstartte, dacht ik al: kut hier heb ik geen zin in. Verder ook maar een uurtje gespeeld, toen snel geruild met iemand hier op t forum.
    Zo ging t bij Turok trouwens ook, die had ik gekocht van iemand hier op t forum, en na half uurtje spelen doorverkocht8)

20. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. zijn en komen nog zat games die echt wel vet zijn hoor!
    ik heb nu alleen nog maar halo, cds, moto gp en sc en dat vind ik allemaal toppertjes die ik voorlopig nog wel hou

Deel Deze Pagina