race auto's en rijder's.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mega tuner, 19 okt 2005.

1. mega tuner

mega tuner rossi the best

Leuk Bevonden:
    0
    hey in deze tread praten we alleen over auto's en hun rijders, je mag er natuurlijk ook foto's neer zetten. dat waren ff wat regels. ik heb gelezen dat lex joon (dragracer in top fuel klasse) europees kampioen is geworden. kijk maar http://www.lexjoonracing.nl

2. JeePee

JeePee Guest

Over auto's en rijders gesproken.... Dit is de snelste compinatie op aarde ;)

3. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je het zeker?

Volgens mij is het Andy Green Met dit speeltje :p

4. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is toch de AC Thrust 2 ofzo? Had het op discovery gezien, loeihard gaan die dingen ^^

Hoe vinden jullie het nieuwe A1 GP? Ik persoonlijk vindt het fantastisch. Veel actie, leuk concept met *landenteams* en leuk geluid van die wagens :)

En het wordt uitgezonden op RTL 5 wat natuurloijk altijd beter is dan dat belabberde SBS 6 die geen fatsoenlijk F1 programma kunnen neerzetten :mad:

5. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk is het de thrust ssc ;)
    Kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan F1 ?
    Dat je van Rally houdt kan ik begrijpen of wedstrijden met van die straat auto's maar F1.
    Daar gebeurt nooit eens wat, geen tikje geen uitdagend iets niks |:-

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is (voor mij) vooral de tactiek die me aanspreekt.

Het is heerlijk om te kijken naar een tactisch meesterlijk team, dat met een Pitstop iemand voorbij kan gaan in plekken.

Of de spanning, als er in de pitstraat 2 rijders tegelijk binnen komen, die met elkaar in gevecht zijn. Dat je dan voelt, hoe gespannen dat team is, om maar eerder dan de ander klaar te zijn.

En natuurlijk, de crashes, ALS ze er zijn, zijn fantastisch :cool:

7. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op een of andere manier moet ik F1 altijd kijken. Maar ik heb het over het nieuwe A1 GP, ken je dat niet? Echt wel gafe klasse, heel veel actie :)

Rally vind ik ook erg leuk, die gasten hebben een lef waar je niet goed van wordt 8) Vooral als ze zo heerlijk snel langs een ravijn gaan _O_

8. mega tuner

mega tuner rossi the best

Leuk Bevonden:
    0
    ja de thrust scc is zeker de snelste klasse op aarde. ik had daar eens een film op discovery over gezien echt gaaf. ik vind dragsters heel leuk om te zien. hoeft niet perse de hoogste klasse te zijn maar kan wel. er is een nederlander (lex joon) mischien kennen jullie hem wel van mijn link die rijd in de top fuel klasse, dat is pas ruig. 200 meter's lange burnout's (burnout betekend op warmertje voor je banden want dan heb je meer grip) snelheden boven de 300 tot wel 500 km/h, 2 meter hoge vlammen met keiharde nitro methaan kalppen. want top fuel dragsters rijden op nitro methaan. kortom gewoon waanzinnige dragster. :)

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

F1 is niks aan. Er rijden er altijd een paar voorop en de rest is flut. Nooit battle's ofzow. Dan kijk ik veel liever Rally.

BTW die Thrust SSC met Andy Green heb ik op TV gezien. Mach 1 8)!

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nounou... zulke serieuze threads willen we niet in de Mile!

>> Moved naar ASEL

11. JeePee

JeePee Guest

GP van Japan dus niet gezien. Formule 1 is 100% sensatie. Als jij vind dat 120 op de snelweg al snel is, stel je dan eens voor dat je meer dan 3x zo hard gaat (370km/h), terwijl je iemand inhaald....

@ Venom NL,
    Ja, ik weet het zeker. Probeer maar eens een bocht te maken met die thrust ;)

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

je hebt het alleen maar over de snelheid, daar gaat het niet om. Natuurlijk word er wel eens ingehaald maar ik bedoel over het algemeen. Dan is karten veel spannender omdat de banen kleiner zijn en dus dichter op elkaar zit en dus meer actie.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, Formule 1 is écht wel bruut hoor! Het gaat niet alleen om de snelheid. Zie mijn eerdere post eens, Tactiek is ook een belangrijk gegeven!

En dan heb je ook nog dat er wel degelijk actie in zit. Vooral in de middenmoot worden veel duels uitgevochten.

Ik denk dat je bent beinvloedt door bepaalde media, die Formule 1 als saai afschrijven, maar dat ben ik totaal niet met ze eens.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik weet niet maar ik kijk liever naar shootouts, 1/4 mijl
    ik sla mezelf nog steeds op me hoofd dat ik niet naar toyo tuning day ben geweest..........prachtig vind ik dat :)
    die straat racertjes die legaal mogen blazen op een 1/4 mijl........noem het saai maar dat maakt me nix uit :cool:

Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  15. JeePee

JeePee Guest

Geloof me, ik zou zelfs naar een F1 race gaan terwijl ik blind was. Natuurlijk speelt snelheid een grote rol, maar het geluid is ook super bijzonder. Snelheid, geluid, tactiek, dat is F1, en dat is sensatie.

16. SupahMaster

SupahMaster Guest

Mag ik dan voor je je ogen eruit wippen met een vork of schroevendraaier :+

Dat is jouw mening. Maar laten we er nu over op houden want dit heeft toch geen zin. De één vind F1 weer leuker en de andere korte races

@Killaz da's idd zeker vet die straatracertjes met hun opgefokte autootjes. En dan maar ¼ mijl is leip!

17. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, sommige dingen moet je hebben meegemaakt voordat je een echte mening kan vormen over dat onderwerp. Als je een Formule 1 bolide vergelijkt met een DTM wagen of een Formule 3 wagen dan kom je tot de conclusie dat een F1 wagen van een andere planeet afkomt. DTM vind ik leuker om naar te kijken op tv, maar niets kan op tegen een formule 1 auto in het echt.

Euroboss races _O_

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een wijze opmerking uit jou mond ;) 8)

Kwart Mijl vind ik ook wel vet, maar ga niet de moeite nemen om dat op te zoeken.. of is dat ergens op TV?

19. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja inderdaad, bij rally zijn er echt altijd vette battle's op de baan... |:-

20. JeePee

JeePee Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2005

Deel Deze Pagina