Race Driver 2: 88%

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zhin, 15 mei 2004.

1. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    en je baalt pas echt als hij je in de laatste bocht inhaalt en dan 0,4 sec voor is...(is 2x gebeurt!!)

2. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nou 32% je moet een dtm race doen en je moet minstes 2 plaatse achter zo gast komen echt vertot moelijk...

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ik ben nu op de 82% eigenlijk heb ik nog niet vast gezetten ik vind het nog redelijk simpel...Culemborg met welk auto rijd je en op welk baan, misschien ken ik je helpen met wat tips ofso ;)

4. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ik rij met AMG-Mercedes SLK en ik moet rijden op Eurospeedway en Zandvoort

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou is de Audi proberen als ik jou was. Ik vind dat deze sneller gaat dan de Mercedes.

6. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    hoe moet je wisselen van auto's dan en hoe moet die k*t pitstop want als ik daar in ga als 2e dan start ik weer als 15 en dan lukt het me nooit om te winne....

7. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan niet, er wordt een auto voor je uitgekozen.
    Maakt niet uit als je als 15 de pits uitkomt, gewoon doorrijden want die gasten moeten dan meestal ook nog pitten dus haal je ze allemaal weer in.

8. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb hem gehaald ik moet nu kiezen tussen rally cross en super truck

9. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    meestal als je gelijk de eerste ronde de pit in gaat, wordt je 1e of 2e, als je er nou als 7e ofzo ingaat maaakt bij mij niks uit

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    jep het beste is gewoon de eerste ronde direct de pit in te gaan. daarna word je haast niet meer in gehaalt en haal jij nog alleen maar in omdat zij de pit in gaan zo heb ik ook een keer bijna de 20ste plek in kunnen halen, was nog 1 bocht en hij reed 5 a 10 meter voor me ik had hem bijna :'-( en zo heb ik ook 50sec voor sprong gekregen op de 2de plek een keer..

11. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hun staan langer in de pit dan jij staat

12. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bij 58% *) k heb het de hele dag gedaan en free race nog maar 05%8)

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    lol bij free race zit ik nu op 23% :9 trouwens speel 10 verschillende series uit en je krijgt een speciale (de 2na onderste van de lijst) als je 20 uitspeelt krijgt je de 1na onderste, als je ze allebei uitspeeld (die van 10 series en 20 series) krijg je de allerlaatste serie vrijgespeelt. het is maar eem dat je het weet ;)

14. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    O thanx Metal Mark en ff een vraagie heeft iemand career en free race al 100% uitgespeeld???...

15. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ja en je krijgt er helemaal niks voor :mad:

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    uuhm waarom staat dat op de achterkant van het boekje dat je bonussen kunt verdienen

dit staat er:

*als je de bonuscode.... Belangerijk: de geleverde.......opgeslagen bestand. !!!De geleverde BONUSSEN kunnen ook ontgrendeld wordn door het sple uit te spelen.!!!

wat zijn die bonussen dan:

17. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    _O_ Precies wat ik heb gedaan! Bij de start is hij meestal sneller, je remt 'per ongeluk' te laat en zet hem precies tegen z'n achterkant aan. Je moet wel zorgen dat hij al een beetje de bocht instuurt, zodat je als je hem op z'n achterkant raakt dat hij ook meteen omgekeerd staat. Daarna is het scheuren als een gek, vooral proberen (geloof bij de laatste scherpe bocht) in de sneeuw te rijden en vooral niet (!) te veel toeren maken als je slipt, dat kost erg veel tijd. Na deze race ga je geloof ik gelijk head-to-head met die Zweed (ben ff z'n naam kwijt) met Masters Grand Prix en daarna mag je in die klasse ook scheuren. Als je die haalt heb je de 100% gehaald *)

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    DTM 2 vind ik eigenlijk helemaal niet zo realistisch ik werd gister in gehaald in een race door iemand die over gras reed :confused: of je word ingehaald op een recht stuk terwijl je gewoon uber die bocht neemt voordat je na dat rechtestuk gaat :confused:dit was in Free Race..

gister Free Race uitgespeeld naja die laatste 3 dingen van Free Race (die je moet unlocken door series uit tespelen)...ik heb nu 23 series uitgespeeld :p

De gratis tip :+ voor dat je een Free Race doet: doe Qualifying als je dan de snelste tijd heb mag je vooraan beginnen dit heb je vooral nodig bij Caliburn Classic, AC mamba Singel Day Championship en Speed circus.

ik moet nog de Duez Cup en Master Grand Prix :)

19. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    :confused: Je kan ook gewoon instellen dat je vooraan start! en dan 1 ronde rijden, dan ben je helemaal snel klaar...

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    meen je niet, dus heb ik de hele tijd voor jan piet zitten rijden |:- heb ik weer.

Deel Deze Pagina