Je moet niet altijd in de eerste ronde pitten, als je vlak achter iemand rijdt die je voor moet blijven kun je het beste tegelijk pitten. Die gasten gaan altijd rustig de pit in en jij kan dan vol gas de pit inknallen en er net voordat je pit voorbij schieten, levert vaak wel wat plekkies op.
Ik zit nu bij het gedeelte dat ik of met een nascar auto over Laguna Seca moet scheuren of met Formule Ford bakjes. Die eerste races van de nascar cup lukt mij erg goed, tot ik op laguna seca kom, de bak lijkt dan wel een tank die door een heeeel nauw steegje moet. Echt ONBESTUURBAAR. En die formule ford wil ook niet echt opschieten wat moet ik doen
De nascar race vond ik leuk. Relax met je gas en het zou goed te doen moeten zijn. Rem op tijd, accelereer gematigd uit de bochten. Voor de corkscrew (die bocht naar beneden) kan je een hele tijd volgas rijden, daar rijd je dan een stuk sneller dan de AI.
Op de een of andere manier kom ik daar nooit snel uit de voeten, ik moet 1e of 2e of 3e worden om 2e te staan in de cup mede omdat die anderen ook huge veel punten krijgen. Ik sta nu 1e maar echt het lukt me niet ik word daar echt zo pissig van destijds op me GC heeft een spel me gewoon een controller gekost
die 88% procent was best wel simpel vond ik in het begin moet je goed rijden met die Truck dan ken je hem in de 2de bocht van de baan of duwen. bij dat ijs met die aston martin lukte me gewoon niet..dus als je daar bent kun je beter voor de Truck kiezen..bij die truck werd ik 7de en five-o werd 8ste goed beuken maakt het spel makkelijker ben nu bij 91%