Wel knap,want ik kreeg Most wanted zelfs nog niet uitgepeelt lol Maar ik stoorde me dan ook heel erg aan de premie races. Wat betreft de replay functie,maar ikzelf gebruik het niet en meestal begin ik toch overniew en maak ik een soort van rauw begin altijd met dat soort games algemeen.
Ik hoop dat de carriere/hoofdlijn een beetje is als de oude Toca. Eerst goed zijn in de lagere klasses dan hoger gaan. En op het eind dus de snelste uit de regio's!
codemasters koopt sega racing studio op: Codemasters Buys SEGA Racing Studio The team behind SEGA Rally Revo will join the DiRT and Grid developers. by Ryan Geddes April 25, 2008 - Codemasters, the publisher and developer behind the racing games DiRT and Grid, has scooped up the recently-shuttered SEGA Racing Studio, the company announced today. SEGA Racing Studio was founded in Solihull, in central England, in 2005 to focus solely on racing games for its parent company. But SEGA closed the shop down early this year after the release of SEGA Rally Revo. "In seizing this opportunity, we have created additional resources to escalate our plans in the racing segment," said Rod Cousens, Codemasters' CEO. "We hope to welcome more than 40 people to the company and we have enjoyed the full co-operation of our friends at SEGA in making this happen. It is good business for Codemasters, an exciting prospect and there will be more to come as we are not content to stand still." Codemasters didn't disclose the details of the deal, but a company representative told IGN the SRS team won't be maintained as a separate, standalone studio but will be added to the existing Codemasters racing team. bron: ign.com
de beelden zien er veelbelovend uit ook de PU is erg over de game te spreken eindelijk weer een toffe racer na Dirt
Welke race klasses zitten er in en welke circuits? Is dat al bekend? Ik hoop wel op goede circuits, zoals Zandvoort, Spa, 'oude' Hockenheim Ring etc, wil ik dit spel gaan kopen. Ik vind forza2 geweldig en ik vind arcade toch wat minder (behalve test drive unlimited dan, omdat dat meer cruisen dan racen is), dus om mij te overtuigen moet er in deze game toch echt wat meer in zitten dan (nutteloze) driftmodes en stratencircuits!
Ingame screens! En drift filmpje: http://archief.xboxworld.nl/media_file/2128/ Ik dacht vermeld het ff
Juni 2008 voor zover ik weet. Heb wel zin in deze game. Japanse racing scene en driften is niet mijn ding, maar verder lijkt ie me weer vetjes te worden.
Ok, nog even wachten dus. Zat laatst autoprogramma's te kijken en heb zin om met vette bakken te scheuren. Ik hoop dat er vettere en meer bekende auto's in zitten dan in PGR4.
Meer auto's dan in PGR4 zal het waarschijnlijk niet worden, want er zullen maar ongeveer 60 auto's in RD:G zitten.
Nou heb ik de game gezien van hoe de replay mode eruitziet en dat valt me nogal tegen,met rare camera punten maar daar valt nog mee te leven. Maar op een of ander manier vind ik het allemaal iets minder dan ik verwachte,ook Game Kings is niet te houden met deze game maar ik ben nog niet helemaal overtuigt.
Pre-Order GRID voor €31,99 incl verzendkosten, verzenden duurt 1-2 weken (komt uit singapore), of voor wat extra geld via UPS Express en dan heb je 't in 3dagen http://www.gamehubs.com/XBOX360/race-driver-grid-pal.html