1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wel knap,want ik kreeg Most wanted zelfs nog niet uitgepeelt lol
    Maar ik stoorde me dan ook heel erg aan de premie races.

    Wat betreft de replay functie,maar ikzelf gebruik het niet en meestal begin ik toch overniew en maak ik een soort van rauw begin altijd met dat soort games algemeen.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik heb zelfs over het spel gedroomd :mad: How pathetic is that.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik hoop dat de carriere/hoofdlijn een beetje is als de oude Toca. Eerst goed zijn in de lagere klasses dan hoger gaan. En op het eind dus de snelste uit de regio's!
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is dat ook zo.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    codemasters koopt sega racing studio op:


    Codemasters Buys SEGA Racing Studio
    The team behind SEGA Rally Revo will join the DiRT and Grid developers.
    by Ryan Geddes
    April 25, 2008 - Codemasters, the publisher and developer behind the racing games DiRT and Grid, has scooped up the recently-shuttered SEGA Racing Studio, the company announced today.

    SEGA Racing Studio was founded in Solihull, in central England, in 2005 to focus solely on racing games for its parent company. But SEGA closed the shop down early this year after the release of SEGA Rally Revo.

    "In seizing this opportunity, we have created additional resources to escalate our plans in the racing segment," said Rod Cousens, Codemasters' CEO. "We hope to welcome more than 40 people to the company and we have enjoyed the full co-operation of our friends at SEGA in making this happen. It is good business for Codemasters, an exciting prospect and there will be more to come as we are not content to stand still."

    Codemasters didn't disclose the details of the deal, but a company representative told IGN the SRS team won't be maintained as a separate, standalone studio but will be added to the existing Codemasters racing team.


    bron: ign.com
     
  6. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    de beelden zien er veelbelovend uit ook de PU is erg over de game te spreken eindelijk weer een toffe racer na Dirt
     
  7. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke race klasses zitten er in en welke circuits? Is dat al bekend?
    Ik hoop wel op goede circuits, zoals Zandvoort, Spa, 'oude' Hockenheim Ring etc, wil ik dit spel gaan kopen. Ik vind forza2 geweldig en ik vind arcade toch wat minder (behalve test drive unlimited dan, omdat dat meer cruisen dan racen is), dus om mij te overtuigen moet er in deze game toch echt wat meer in zitten dan (nutteloze) driftmodes en stratencircuits!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weten we nog niet helemaal maar volgens mij zijn het echte klasses op echte banen.
     
  9. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Spa zit er al zeker in, is te zien op de filmpjes. :thumbs:
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wanneer komt de demo en het spel zelf uit? Er staat overal Q2, maar dat is het al.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Juni 2008 voor zover ik weet.
    Heb wel zin in deze game. Japanse racing scene en driften is niet mijn ding, maar verder lijkt ie me weer vetjes te worden.
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    6 juni lees ik op vele betrouwbare sites. In Amerika komt het op 3 juni uit.
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, nog even wachten dus. Zat laatst autoprogramma's te kijken en heb zin om met vette bakken te scheuren. Ik hoop dat er vettere en meer bekende auto's in zitten dan in PGR4.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Meer auto's dan in PGR4 zal het waarschijnlijk niet worden, want er zullen maar ongeveer 60 auto's in RD:G zitten.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    de demo komt in mei uit
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Jup zoals de mensen van Codemasters zeggen: '60 van de beste race auto's van de hele wereld'!
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nou heb ik de game gezien van hoe de replay mode eruitziet en dat valt me nogal tegen,met rare camera punten maar daar valt nog mee te leven.

    Maar op een of ander manier vind ik het allemaal iets minder dan ik verwachte,ook Game Kings is niet te houden met deze game maar ik ben nog niet helemaal overtuigt.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79

Deel Deze Pagina