ja met zo weinig auto's mis ik er ook wel een paar idd, vooral jammer van Lotus. Een Ferarri had ook wel gemogen en ga zo maar door. aan de andere kant wel begrijpelijk want kost wat moeite met schademodel als je veel auto's heb, daarbij ook nog in-car-view en handling. maarja, waarom wilden we altijd Ferarri's rijden? ze reden heerlijk en zagen er puik uit. dat weggedrag is iig bij deze game al verwaarloost en voor de schoonheid kan je denk ik beter Forza pakken ofzo, dus mij maakt het eigenlijk als ik het zo bekijk niet eens zo veel uit.
Voor de schoonheid kan je beter Forza pakken? Als ik eerlijk ben dan ziet GRID er echt wel mooier uit, ondanks dat ik Forza een tof spel vind. Qua handling van de auto's is Forza beter, daar kan je idd niet omheen. Maar om nou te zeggen dat dit er minder uitziet dan Forza gaat me te ver. GRID ademt ook meer sfeer uit, Forza is daarnaast wat grimmiger. Maja ieder zijn mening
Je kunt beter burnout met GRID vergelijken, dan praat je over twee arcade racers i.p.v. een simulatie racer VS een arcade racer.
Qua in-car-view lijkt GRID mij iets leuker en beter te rijden. De camera achter de wagens doet het er zeer onrealistisch laten uitzien en voelen. Bij andere spellen zijn die verschillen helemaal niet of nauwelijks te merken (op DIRT na dan), is toch wel vreemd!
Ik vindt PGR4 meer een 50/50 combinatie van simulatie en arcade racen... GRID is denk ik nog meer arcade dan PGR zelfs... Maar goed.. ik kan niet wachten om de le-mans race te spelen... daarentegen verwacht ik mischien weer te veel, want een 24 uurs race zonder pitstops is toch wel wat raar... we zullen wel weer zien, ik vindt de lijst van autos erg goed, korte lijst, maar in ieder geval geen auto's die je vanaf het begin laat staan in de garage, ze zijn allemaal 1 voor 1 de moeite waard om in te racen.
mijn vergelijking met Forza heb ik gebaseerd mijn mening dat ik GRID meer een spel met concept auto's vind en voor mijn gevoel de schoonheid van de auto's meer overkomen (op mij) in Forza dan ik GRID (mede dankzij het feit dat GRID 1/3 wordt gespeelt als Destruction Derby en GRID's auto's volgeplakt zitten met stickers). De looks komen bij mij wat frisser, cleaner over bij Forza. GRID geeft me meer een zo'n look van besmeurde rallyauto's. Niet dat ik dit alles een minpunt ofzo vind, zeker niet, maar dat GRID de mooiheid van de auto's meer kan missen dan Forza. Gevoelens zijn moeilijk te verwoorden dus hopelijk begrijpen jullie het nog.
Vandaag de demo maar is gespeelt, en vond hem best leuk Minpuntje vind ik -zoals al vaak gezegt is- dat de auto's zo licht voelen, en ik vond ook dat je al best snel ging spinnen.. en het driften vond ik ook niet erg leuk. Maargoed, verder was het gaaf =D
Je hoeft idd maar heel ff de rem in te drukken en dan vol gas de bocht door. Dan is het vrij makkelijk.
Het spelen van dat spel brengt bij veel mensen gemengd reacties boven heb ik al gemerkt. De ene vind het top en de andere kan maar niet wennen aan de besturing.
davy, tis mé pitbull é tis toch wél veel te zot da spelleke, ga ik zeker in huis halen, 30ste ist zeker?
Ik vind die demo maar brak. Wat een kut besturing... Zelfs Pro Street vond ik beter. Echt een flut-game als het een opvolger van DTM RD3 is.