1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk gewoon in elke stad een hoop verschillende tracks en op Circuits hooguit een paar. Denk maar aan PGR.

3. dijkstra.frank

dijkstra.frank Je weet toch!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tracks zijn er toch wel zat?
    Online gaat deze heel vet worden.

Toppertje!!!!

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ga hem misschien ook wel bestellen bij gamehubs.

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik ga hem ook halen als ik op me eindlijst 7,0 gemiddeld sta, dan krijg ik namelijk wat geld :).

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik vanmiddag ook weer last van, en omdat ik toen als eerste reed dacht de rest van de party dat ík aan het glitchen was, terwijl dat helemaal niet zo was :mad:
    Dus toen werd ik gekicket omdat mensen boos werden dat ze de baan niet konden uitrijden..

PS: Ik heb je friend request geaccepteerd, binnenkort een rondje doen dan maar ^_^?

En verder is het ook goed nieuws dat de game hoge punten haalt, betekent dat niet alleen de demo leuk is maar het hele spel :)

8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het nou niet echt een goed stukje eigenlijk die in de PU. Stond er op het eind ook nog 'enorme diversiteit aan auto's' oke ze rijden allemaal heel verschillend schijnbaar, maar beetje overdreven voor 45 auto's

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga hem misschien ook nog halen :), heb de demo op de PS3 van een vriend gespeeld en vond hem wel leuk. Zo ff voor de 360 binnenhalen kijken hoe het is :).

10. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten wel wat leuke circuits tussen, zoals spa en le mans. Als de besturing niet zo klote was geweest, zou ik hem zeker gaan halen. en die reviews die het een 9.0 geven: wat een oppervlakkige shit. je kunt de pu trouwens ook niet een goed blad vinden.

11. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het een arcade racer is mag het geen 9 krijgen?

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Tot wanneer is die competitie van de time trial? Ik zag op de frontpage tot 23e.. Maar als je bij de game zelf op finish trial doet, staat er 'The Five fastest players on the competition leaderborard, as of 31/5/08 will beinvited to ...

Dus kan het nog? Dan ga ik wel nog mn best doen! Lag net 1 sec achter, de 5ex dat ik een rondje reed..

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IGN geeft hem bijna een 9... waarom is dit oppervlakkig dan? omdat jij de besturing niet lekker vindt of de game niet sim genoeg vindt?

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    PU review vond ik ook wat waardeloos, en een 9 tja, na een demo kunnen wij nog niet oordelen. Ik ga het spel zeker halen en dan kijken of het zo goed is als ze zeggen. Het belooft iig al een lange variërende single player waar ik naar uit kijk.

15. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn 2 soorten race games: arcade en sim. beiden hebben een andere doelgroep en kunnen dus een hoog cijfer halen. dat ik liever een sim heb, wil niet zeggen dat ik alle arcade games onvoldoende vind. zelfs voor een arcade vind ik de besturing te slecht. arcade en slechte besturing is niet hetzelfde. neem bijvoorbeeld tdu. dat is erg arcade, maar toch was de besturing oke.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk wel subjectief... ik vindt de besturing niet super, maar omdat het niet tracht een simulator te zijn, vindt ik de besturing erg goed bij een arcade game passen, en het veklaart de besturing wel vindt ik, juist omdat het een arcade game is, zullen meeste mensen met een iets mindere besturing wel tevreden zijn...

Maar goed, je geeft inderdaad een goede reden waarom jij dit niet acceptabel vindt, zo'n hoge score voor GRID... ieder zijn mening zeggen we dan maar weer. :thumbs:

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de besturing van tdu niet oke en daarbij denk ik dat we kunnen zeggen dat hoe goed de besturing is bij Arcade games, veel afhangt van de gamers zelf. Meningen verschillen. Bij Simulatie lijkt mij dat je wel kan zeggen of de besturing goed of slecht is omdat dat gewoon zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid moet liggen.

Ikzelf vind de besturing niet zozeer slecht, maar meer het feit dat de camera (achter de auto) niet goed meedraait als je een bocht maakt, waardoor je de zijkant van je auto ziet. Dit vind ik echt belachelijk en maakt het racen minder aangenaam.

18. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Als de makers zo hadden gedacht, dan waren het wel luie donders geweest.

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Waarom niet? Meningen verschillen.

Deel Deze Pagina