Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    game settings - en dan een van de opties, niet de feedback en ook niet de controls maar een andere - en dan moet je de 'steering deadzone' veranderen

Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  2. Jaap Stobbe

Jaap Stobbe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt... Ik had hem bijna al het raam uit gegooid.

3. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een toppertje!

Ga deze game ook halen binnekort!

Het is idd niet te simpel en niet te realistisch. Simulatie en arcade in 1.

Had trouwens wel moeite met het onder controle houden van me wagen tijdens die drift sessie in de demo.
    Ik dacht dat ik een goede score had van 230.... zie ik dat m`n tegenstander 702... had gehaald, slik.....

Laatst bewerkt: 1 jun 2008
  4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb zojuist de game uitgespeeld. En ik zit nu op 810 GP.

Maar ik heb ff een vraagje over die achievement: Drive 'Em All (je moet in elke auto uit het spel hebben gereden). Want er staat telkens in dat laadschermpje dat ik in 45 auto's moet hebben gereden maar ik heb alle auto's gekocht en dat zijn er maar 43? Dus hoe moet ik aan die andere 2 komen?

-edit- lees ff dit stukje: This achievement is not obtainable at this moment, because there are only 43 cars in the game. Original was supposed to be 45, but Codemasters lost the Ferrari license, which meant they couldn't include the two Ferraris, and 'forgot' to adjust the achievement.

En nu ik hem heb uitgespeeld staat de difficulty ook standaard op 'Extreme' en dat kan ik niet meer veranderen.... is er nog een manier om dit te veranderen?

5. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hoogste = x99 = 303.000.000 miljoen :D

Filmpje van andere drift van ik :)
    http://nl.youtube.com/watch?v=fvufRecDMrU

6. da master

da master Kill Without Honor

Leuk Bevonden:
    0
    mooi filmpje

ga hem morgen proberen te halen die van 50x multiplayer te,want de meeste singleplayer achievments heb ik al

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik morgen het spel ook maar effe halen. Effe kijken of het echt zo leuk is zoals iedereen hier zegt.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb de story mode uitgespeeld en nu staat de difficulty standaard op 'Extreme' en dat kan ik niet meer veranderen.... is er nog een manier om dit te veranderen?

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hier mijn mening!

Dit spel blijft voorlopig wel in mijn xbox zitten!
    Wat een sensatie! neem nu bijvoorbeeld een race waar ik derde lag (met de formula (1) auto's) nog enkele rondes te gaan en ineens heeft de auto voor mij een klapband. gewoon goed uitgewerkt!

De baan waar je lekker kan jumpen is een leuk extraatje zet hem op extreem en je weet niet wat er gebeurt!:)

De normale races zijn echt uitdagen, en leuk, en ik vind de wagens best een goed weggedrag hebben (zeker als je wat opties uitzet!)
    Grafish is het prachtig al hoe wel het er wat bruinachtig uit ziet. En in de herhaling gaat het niet altijd even vloeiend ( ik hoop op een patch).

Jammer dat er geen pitstops in verwerkt zitten!.

Bij de Demo had ik moeite met driften, Nu ga je het langzaam opbouwen en geeft het mij af en toe plezier.

Ook online is het een sensatie, zeker die destruction derby baan!.
    Ik heb een paar spannende races meegemaakt en oke er werdt af en toe best een tikje uitgedeeld maar een probleem nee!dat niet(gebeurt in et echt toch ook wel eens!)

Zo dat was het voorlopig

10. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd deze game is extreem vet :D

heb ook veel Destruction Derby's online gedaan en het is gewoon een chaos als iedereen je probeert weg te duwen om voorbij je te komen XD wat ook lachen is zijn de plekken op die kruispunten en die plekken waar je moet jumpen, omdat je altijd van de zijkant kunt worden geraakt door een auto die iets verder rijd en van rechts komt

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Was na de demo niet echt te spreken over de game. Er waren een aantal dingen die ik niet helemaal ok vond. De controls waren wat zweverig (vooral de Mustang, de BMW een stuk minder), grafisch te bruin en vond Jarama niet al te indrukwekkend.

Heb door de positieve berichten van vrienden besloten de game toch een kans te geven en heb hem gekocht. De controls van de overige auto's zijn echt een stuk beter dan de Mustang (hoewel er wel een aantal andere US auto's zijn die hetzelfde aanvoelen). Op de 360 stuurt de game ook net wat lekkerder, dan de demo die ik op de PS3 heb gespeeld. Op Jarama en de Destruction Derby track na zien de overige banen er echt heel erg mooi uit! Banen zoals Spa, Instanbul Park, de US steden en de JAP steden zijn echt een genot om te zien, zelfde geld voor de auto's.

Heb wel erg moeten wennen aan hoe de game speelt. Ben games zoals Gran Turismo en Forza gewend en dat speelt echt compleet anders. Heb echt 30 a 45 minuten nodig gehad om te wennen aan de speelstijl van GRID. Inmiddels rag ik dus echt knetterhard over de banen heen. Daar ligt het grote pluspunt aan deze game, het gaat zo verschrikkelijk hard. Ben blij dat ik de game een kans heb gegeven en verder heb gekeken dan de demo.

Vind het wel jammer dat men driften aan de game heeft toegevoegd. Ben hier totaal geen liefhebber van en speel de driftraces echt met tegenzin.

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dat had ik ook maar toch vind ik het (op easy) best nog leuk om te doen ik ben er ook geen held in maar toch vond ik het op een gegeven moment toch nog wel leuk.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb er geen last van. Zoals er staat is het bij bepaalde HD's, dus niet bij allemaal. Ook hebben de mensen die er last van hebben een 'oude' Xbox 360. Mijn 360 is een nieuwe van MS omdat mijn oude naar de klote is gegaan, dus ik zal hier niet meer te maken mee hebben ^_^

@Alonso
    dat de Destruction Derby maps er niet uitzien doet er niet toe...zolang je maar de rest uit kunt schakelen :D

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op easy vind ik het ook nog redelijk leuk om te doen. Ondanks dat driften niet mijn ding is, vind ik dat GRID veel verschillende raceklasses heeft. Groot pluspunt.

Hehe, das waar ja. :)

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  16. Roy Vogel

Roy Vogel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game ook net. Welke instellingen kun je het beste gebruiken als je racet met een stuur?

Het driften met een stuur krijg ik al helemaal niet voor elkaar, ik zit dan bij elke bocht tegen de muur.

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heb de game ook besteld bij gcshop.nl, mede danzkij de postieve berichten van iedereen hier. Krijg hem morgen binnen dus mijn mening volgt ;)

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 dagen intens racen vindt ik dit persoonlijk de beste arcade racer die ik ooit heb gespeeld.

Vooral de graphics.. niet normaal meer hoe sfeervol en vol alles eruitziet, de lichteffecten, de incar view, absoluut geweldig en de mooiste racer die ik ooit heb gezien.. beloofd nog wat voor F1 2009!

Geluid is ook fenomenaal... mensen hebben het hier niet zoveel over, maar alles klopt gewoon en maakt het geheel heel intens.

Jammer dat er niet genoeg autos zijn en dat online wat beperkt is, dat terzijde is dit echt een parel van een game!

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo wat ben ik blij dat ik dit spel een kans heb gegeven.
    En online is het helemaal super.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

ik vind dat driften ook maar overbodig,.. dat was ik na NFS underground al zat ,.. zijn er mensen die dat echt tof vinden?

Deel Deze Pagina