Was na de demo niet echt te spreken over de game. Er waren een aantal dingen die ik niet helemaal ok vond. De controls waren wat zweverig (vooral de Mustang, de BMW een stuk minder), grafisch te bruin en vond Jarama niet al te indrukwekkend.
Heb door de positieve berichten van vrienden besloten de game toch een kans te geven en heb hem gekocht. De controls van de overige auto's zijn echt een stuk beter dan de Mustang (hoewel er wel een aantal andere US auto's zijn die hetzelfde aanvoelen). Op de 360 stuurt de game ook net wat lekkerder, dan de demo die ik op de PS3 heb gespeeld. Op Jarama en de Destruction Derby track na zien de overige banen er echt heel erg mooi uit! Banen zoals Spa, Instanbul Park, de US steden en de JAP steden zijn echt een genot om te zien, zelfde geld voor de auto's.
Heb wel erg moeten wennen aan hoe de game speelt. Ben games zoals Gran Turismo en Forza gewend en dat speelt echt compleet anders. Heb echt 30 a 45 minuten nodig gehad om te wennen aan de speelstijl van GRID. Inmiddels rag ik dus echt knetterhard over de banen heen. Daar ligt het grote pluspunt aan deze game, het gaat zo verschrikkelijk hard. Ben blij dat ik de game een kans heb gegeven en verder heb gekeken dan de demo.
Vind het wel jammer dat men driften aan de game heeft toegevoegd. Ben hier totaal geen liefhebber van en speel de driftraces echt met tegenzin.
Laatst bewerkt: 2 jun 2008