1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

1. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik ;) Ik vind het tof, heb de game alleen voor het driften zelf gekocht, kijk maar naar m'n filmpje paginatje trg ;) :)

2. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eht bizar die drift filmpjes op youtube!

Kga deze game maar snel halen :)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja idd, het snelheidsgevoel is echt geweldig zonder al die blur NFS shit en het gaat gewoon zo focking hard. Je scheurt echt ontiegelijk hard de bochten enzo door. De sfeer van de tracks en de graphics zijn ook geweldig.
    Dit is voor mij ook zeker wel de beste arcade racer die ik ooit heb gespeeld. :thumbs:

-edit- in het begin vond ik dat driften ook maar zuigen maar nu vind ik het best goed uitgewerkt.
    In het begin gaf ik steeds te veel gas in de bochten wat er dus in resulteerde dat ik steeds begon te spinnen. maar als ik gewoon wat gedoseerd gas geef gaat het best aardig.

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is online ook super.
    Ik ben nu online ook bezig dus voeg me maar toe.

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke ontwikkelaar die het driften in hun game had, hadden het matig tot slecht uitgewerkt, en het voelde echt aan als een extraatje of een gimmick.
    Ik snap dat mensen het niet zo tof zullen vinden, maar ze zullen niet kunnen zeggen dat het maar slecht is uitgewerkt en/of erin is gepropt om het aantrekkelijker te maken voor een bepaald publiek.

Dat gezegd.. ik vindt het tof :thumbs:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wtf ik ben net online aan het racen stopt het spel ineens en gaat terug naar het beginscherm.
    Maar hier komt het mooie ik krijg ineens de achievments Airborne Long Haul en Short Haul en ik heb de game pas sinds vanmiddag en ik heb pas 240 km gereden.

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    zijn veel meer mensen die dat gehad hebben.. Dat is ook waarom je soms bij stats van een speler -4151515km ziet staan

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien kijk ik er wel overeen of ben ik echt heel erg scheel, maar ik zie eigenlijk nergens time trail staan.

10. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het uit als je een auto op Ebay koopt dat hij bijv. 5 Wrecked is geweest? Of hoe ontdek je wat echt een koopje is?

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In de PS3 demo zat het wel (of ik moet mij nu erg vergissen)dus ik neem toch aan dat het in de gewone versie ook zit. Ben nu op het werk dus kan het niet nakijken.

Alonso, heb je trouwens de ps3 of de 360 versie?

edit@scweek; koop ze altijd nieuw, vind het verschil tussen nieuw en ebay prijs te klein

12. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe vaker de car wrecked is, hoe meer problemen je er mee kunt krijgen werd tijdens die uitleg gezegt. Dus let altijd op hoeveel wins de car heeft en hoevaak gewrecked is

13. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt te vet gewoon dit spel vond de demo maar niks maar het spel uiteindelijk is echt het beste racespel wat ik gespeelt heb:thumbs:
    alleen online vind ik gaar rij je naar de eerste bocht met 12 man gelijk de helft car wrecked kan je weer gaan wachten op de volgende race.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom speel ik alleen maar met bekende.

15. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Of damage off, en ken de circuits, meestal zijn die beukers de 1e bocht eral uit :thumbs:

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb alleen nog maar de ps3 demo online gespeeld en daar werd je idd ook altijd in de eerste boch afgeschoten, hoop dat het niveau van de spelers in de uiteindelijke versie wat hooger is (heb nog niet online gespeeld). Voordeel was wel als je de race won mocht je als laatste starten in de volgende race. Als je dan rustig op de eerste bocht afrijd heb je zo weer 5 plaatsen te pakken tenzij je door een spinnende auto wordt geraakt:x

Vind trouwens de Demolition races wel leuk, leuker dan ik had verwacht. Ging er ook van uit dat alle races in Japan drift races zijn maar dat valt gelukkig ook mee :)

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    iemand in dit topic zij dat je in je career naar je wagens mot gaan, en dan testdrive moet doen

18. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is het al vaak gezegd, maar niet door mij:

GRID ... tja, wat zal ik erover zeggen? .... OWNT! _O_

19. Roman0c

Roman0c Fable 2 Addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer hoog kwaliteit spel. Mooi grafische weergave en leuk om te spelen

8,5/10 van mij ;)

20. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan iemand mij toevoegen? Wil vanaaf wel eens tegen nederlanders racen! Ben die engelse kamikaze rijders nu onderhand wel zat! Tag: LamsteL Jackal

Deel Deze Pagina