1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

1. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is er nog geen GRID toernooi aan de gang op XBW? Ik heb daar toch wel enorme behoefte aan :9

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik was vanavond wel van plan om een topic te maken voor xbox live.

@ Jackal voeg me maar toe.

3. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand een wagen kopen van mij aub O-) :)
    Heb een Viper en F 3000 te koop.
    Laat maar een berichtje en ik koop ereen terug :)

4. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    de cockpit view is erg goed maar wat is er met de spiegeltjes zeg, de autos achter je zien er niet uit, zeer weinig polygonen slechte kleuren

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    G*dver! Net die 50 drift multiplier achievement gehaald. Volgens mij leef ik nog, want m'n hart zit in m'n keel! Wat was dat spannend! 8)

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ultieme racegame voor mij:

- Schademodel zoals GRID/Burnout Paradise
    - Aantal/Diversiteit auto's van Gran Turismo 4
    - Tuning/Upgrade/Pimp mogelijkheden van Forza Motorsport

Dat zou toch geniaal zijn?

7. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het pimpen van GRID ook wel voldoende eigenlijk. Die bumpers e.d. van Forza zijn nou ook weer niet zo geweldig vind ik. Afgezien van het feit dat het er voor elke auto erg weinig zijn.

Maar ik kan best begrijpen dat je die combinatie wilt hebben, maar welke gameplay wil je hebben dan? GRID, GT4, Forza 2? Of NFS :x

Speel nu al een tijdje trouwens en vooral online is het lastig zonder in de eerste bocht eruit gebeukt te worden. Heb het laatst toen ik als 1e gestart was wel een keer uitgehouden tot de 3e bocht maar daar remde iemand niet waardoor ik toch nog hoekie om ging. Als schade aan staat bij zo'n open wheel championship, dan ben je er snel vanaf maar vooral in het begin is het erg lastig. Als ze nou de eerste 30 seconden een soort ghostmodus zouden doen dan kan iedereen tenminste fatsoenlijk door die eerste paar bochten komen. Al merk je wel dat het bij unranked een stuk beter gaat.

Die demolition matches zijn online trouwens erg vet :p

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag de hele avond online gespeeld. Heel erg tof! Alleen erg jammer dat er heel veel onsportieve Engelse en Nederlandse spelers zijn. Constant rammen, het kwam op een bepaald moment echt m'n neus uit. Buiten dat is de game online echt waanzinnig. Weet niet of er wat mensen zijn die morgenavond (op een sportieve manier) willen racen? Voeg me anders toe: Kameo87.

Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Iam in !:thumbs:

voeg je wel even toe

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke met het aanpassen van de bumpers in Forza vind ik dat je gewoon een of andere brakke auto kan kopen en daar wat anders bumpertjes onderleggen en dat geeft dan meteen een andere uitstraling :) Dat vind ik gewoon geinig.

Ja ik persoonlijk hou van die ultieme simulatie, maar daar hoort ook schade bij vind ik. Daarom vind ik Gran Turismo vaak zo kut, omdat je daar met 300 tegen de muur aan rijdt, je stuitert en gaat weer verder.
    Forza heeft dat iets minder, je kan nooit helemaal kapot, maar er is op een gegeven moment echt niet meer met je auto te rijden. Alleen het schade model is echt te laf.
    Alleen ik hou niet van die Arcade manier van racen die in GRID zit, dat is me echt iets te...
    In FlatOut vond ik dat overigens echt geniaal, maar dat komt omdat FlatOut sowieso al arcade was met alles.

Maar goed, persoonlijk dus meer simulatie manier van racen :)

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve collisions off zie ik geen kans om ooit nog een schone race te kunnen rijden in een game... helaas, maar die hoop heb ik op moeten geven nu we in de next gen zijn maar online racen geen moer is veranderd.

Het is bijna altijd wel raak, en je mag je handen wel vouwen om eens in een lobby te komen waarin mensen wel snel maar toch netjes rijden... zo is online racen gewoon is mijn conclusie... helaas.

Daarentegen is het wel aan te raden om gewoon met vrienden te rijden en niemand anders... zelfs dan zul je ongelukken krijgen en zien, maar je kunt er wel vanuit dat ze altijd proberen het netjes te houden zodat je niet al superveel stress krijgt voordat je een langzame bocht ingaat in het begin van een race. \o/

12. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ok heren,

ik zit sterk te twijfelen of ik deze game ga halen na het spelen van de demo. Ik zit namelijk met een probleem en dat is t driften. Ik vind er namelijk maar weinig aan en t lukt me na 3x niet om voorbij de 100k te komen, terwijl je iets vaan 600k moet hebben om te winnen.

Kan iemand mij vertellen hoe dit in de uiteindelijk versie van de game gaat. Is het net zoals de demo? Is het driften makkelijk op te pikken? Hoe zijn de ervaringen hiermee. En zijn er veel driftraces, of is het maar een kleiner onderdeel?

Benieuwd hoe dit nu zit, ik zit sterk te twijfelen nog.

13. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14

Er zitten een paar drift toernooien in, en eigenlijk zijn die best wel makkelijk. Driften is redelijk makkelijk op te pikken, zelf rijd ik altijd in de toyota (nogiets). Zit nu al wat verder in het spel en de beste spelers in het toernooi halen 200.000 terwijl ik met de toyota al bijna altijd bij de 300.000 zit of zelfs nog meer. Beetje heel erg saai dus. Misschien dat het bij de laatste licence nog wat moeilijk word, waar ik eerlijk gezegd best wel op hoop.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook maar een klein onderdeel van de Japanse races, je hebt ook in Japan die gewone races en die Hill Climbing

15. Gre

Gre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die deze game speelt met het MS stuurtje? En hoe valt dat mee? Of is er een beter stuurtje? Voor deze game zou ik me misschien een stuurtje aanschaffen.
    Thanks

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Niet twijfelen gewoon kopen! ik had het zelfde als jou.

Ik sla de drift racers over of ik rijdt ze uit. op basic heb je dan al genoeg punten dat je eerste bent! :)
    anders kun je altijd nog een team mate kopen die het voor jou doet.

Echt driften scheelt mij ook niks maar de rest van de game is het gewoon waard. mooie leuke grappige races alles zit er in.

17. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ''OK, your car got a little banged up, but it's nothing to serious''
    AAAARCHHH ..Ik kan het niet meer horen !
    Waanzinnig spel voor de rest hoor.

18. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik em nu wel op zeker ga kopen, aangezien de driftraces niet onoverkomelijk zijn. Wacht alleen wel even tot na de tentamens ;)

19. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    zit die fantastische duitse aurobahn er ook bij? Der Nurburgring bedoel ik.
    thnx.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De Nurburgring wel maar ik denk dat jij de Noordschleife bedoelt, geen idee of die er bij zit.

Vind het trouwens wel enigzins nep dat je nog maar steeds een auto moet betalen ook al heb je een teammate

Deel Deze Pagina