nee, zit er niet in. jammer. maar ze hebben alles omgegooid naar race driver, in plaats van dtm race driver
WOW, net mijn eerste 24h van le mans gereden (24minuten). Duurde wel lang maar het moment dat het pik donker werd . En daarna bij 1,5min dat de zware bass muziek langzaam op kwam. Damn nice En nog gewonnen ook
Ja hallo ga geen 24h achter elkaar racen En als je tussendoor je ps3/360 uit kan zetten is het hele gevoel weg.
bij het oficiele lemans spel had je ook echt 24 uur dumans. alleen deet ik er 2 weken over, want je kon altijd de pit in en dan saven.
heeft grid nou een simulatie met betrekking tot brandstofregeling, banden en tuning? en kan iemand me een lol doen en een filmpje posten van f3000 op spa. ben wel benieuwd of dat vet is.
Nee dat heeft grid niet . Op youtube staan genoeg filmpjes, daar moet je ff kijken. Maar ik zal wel een paar filmpjes posten. Audi R10 op Le mans Spa Francorchamps Open Wheel (f3000) op Istanbul Circuit En ik kwam net ook nog een gaaf filmpje tegen waarbij een band van zo'n Open wheel auto klapt. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb het gehad met een crash tegen wagen dat mijn band kapot vloog. In die filmpje rijd die tegen brokstuk en nog geen seconde later vliegt band kapot. Misschien toeval maar kan zijn als je met wiel tegen brokstuk rijdt dat die kapot vliegt.
Ik vind dit spel niet echt "geweldig". Heb de demo uitgeprobeerd, single- en multiplayer. Ik ben gewend om altijd te remmen op de motor, dus terwijl je remt schakelen. Dat functie was blijkbaar niet beschikbaar in dit spel. En als je te hardt remt, dan slip je gewoon naar buiten. Online: wat mensen allemaal doen om 1ste te worden, we waren aan het racen met een vriend en VLAM iemand achter me duwt even in mijn achterste en aan de kant, weg met plezier. (Had hem toen terug ingehaald en terug hetzelfde gedaan) Gameplay: Niet echt wat je kunt zeggen "rijdt lekker". Graphics: Misschien iets goeds waarover ik kan spreken, de graphics zijn echt amezing, als je een donut of zo maakt zie je de rook van die rubber lekker gaan. Ik heb van het spel niet echt kunnen genieten, dus verkies ik liever PGR4 of Forza2
ik vind de graphics juist wel vet vooral die nachtbaan in japan en longbeach vind ik echt heel vet, alleen die circuits in europa zijn niet zo bijzonder maja van gras eromheen kan je ook niet zoveel maken.
Online begint het steeds vetter te worden wan die irritante gasten weten nu ook dat je geen punten krijgt als je kapot gaat, dus dat wordt al minder. En die Lacetti's klasse is het leukste.