1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Mee eens :)
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    hmmm... Omdat de DEMO focking bagger was en ik denk niet dat er nog iets drastisch veranderd ( qua besturing ofzo )

    En trouwens, hij heeft CoD4 al ;)
     
  3. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat racers mij niet zo lang weten te boeien.

    Maar wat ik van Grid gespeeld heb is toch wel erg vet.
     
  4. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij altijd In car view , veel leuk en realistischer, alleen is het moelijk om in het donker met in car view te rijden , dan moet je de baan eerst goed kennen.
     
  5. SysanApse

    SysanApse Guest

    Als die al bestaan moet je volgens mij eerst de game uitspelen.
     
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    loll ik kreeg net onder een online race een bruinscherm en toen ik na een tijdje A drukte had ik de race gewonnen, was een le mans ik heb een finish tijd van 1 minuut :9 en daarnaast ook nog eens 3 achievements opeens unlocked :eek: long haul short haul en airborn
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ik laatst ook in het begin vond ik het wel vet dat ik die achievements kreeg, maar ik had hem toch liever zelf gehaald.
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    gister was weer vet online met Derby. Ik zat in een lobby met allemaal Elites en Superstars en Champions (ik net superstar geworden) en dat verdiend aardig wat experience. Ik hoefde maar 5e van de 12 te worden of ik kreeg al 10 EXP. Paar keer gewonnen en dat leverde 12/13 EXP op. Echt superchill.

    Verder is het wel vaag, want ik kan geen kilometers meer maken. Een paar gegevens die je tijdens het laden ziet zijn bij mij veranderd in iets vaags. Zo staat er iets van distance driven: 1 km: 841 laps. Nou die rondjes moeten dan wel heel klein zijn. Bovendien staat m'n online km-teller eindelijk net als vele anderen op negatief. GRID is weer aardig naar de klote, ik hoop dat ze nog een keer met die patch komen die er al lang had moeten zijn.
     
  9. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit die sowieso wel in het spel?
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik zag er wel een filmpje van.
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe neem je een teammaat aan? Heb nu 3 seizoen geraced ofzo en kan nog altijd geen teammaat aannemen, nou ja, het schijnt wel te kunnen, maar ik weet niet hoe...
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens krijg je na een aantal seizoenen vanzelf een teammaat aangeboden (kiezen uit 3 ). Daar kan je niet omheen. Vanaf dat moment kan je teammaten ontslaan en aannemen als je gaat naar My Team - My Teammate of zoiets dergelijks. Het bouwt zich rustig op dus je moet even gedult hebben.
     
  13. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Even geduld hebben en paar events winnen. Dacht dat dit te maken had met uw budget en ervaring.
     
  14. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey people,

    Vroeger (vroegah) speelde ik veel racegames. Testdrive op de pc en ook veel formule 1 games. Ook op de pc. Dan heb ik het echt over 15 jaar geleden. Toen was ik er best goed in al zeg ik het zelf. *)

    Dat als inleiding.

    Nu op de consoles zijn racegames minder aan mij besteed. Dat zeg ik met gevoel voor understatement, want ik zuig echt zwaar. Kan de auto niet op de baan houden en het is me allemaal veel te moeilijk. Games als Forza en meer van dat zijn voor mij frustrerend. Veel te, ja wat zal ik zeggen, 'realistisch'? Zo zijn ze natuurlijk ook bedoeld, maar ik ben van 'vroegah' tot wat meer arcade geweld gewend. ;)

    Nu begrijp ik dat GRID wat toegankelijker is voor de 'beginnelingen' (en zo beschouw ik mezelf dan maar) op console racegebied.

    Mijn vraag is dan ook:
    Is deze game geschikt voor starters (lees noobs) als ik? :{
    De demo heb ik gespeeld en dat viel me zeker niet tegen.
    Maar toch twijfel ik nog een beetje. De demo zegt natuurlijk nooit alles.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je de hulpmiddelen aanzet en de moeilijkheidsgraad op easy moet het zelfs voor een beginner goed te doen zijn
     
  16. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hulpmiddelen had ik ook wel keihard nodig tijdens de Demo haha! :lol:
    Na 10 x proberen ben ik zowaar wel eerste geworden op het stratencircuit in de demo. Voor de meesten van jullie niet zo'n prestatie, maar voor mij was het wel kicken. ;)

    Online leg ik het in de Demo zwaar af tegen vrijwel iedereen. Merk wel dat het veel oefenen is. Zodra je de baan leert kennen, gaat het al beter. Alleen driftend door de bocht is lastig. En één stuurfoutje is fataal en vliegt het hele veld weer aan je voorbij. Ik snap niks van die replay modus... loop te kloten, maar snap niet wat ik nou precies moet doen... 8)

    Grafisch is deze game trouwens wel goed zeg... Ik rij met 'cockpitview'. Mooi ook dat je elk hobbeltje voelt in je joypad. En na afloop de replay kijken is genieten.

    Maar goed; als ik het goed begrijp kan deze game dus door elke lul met vingers worden gespeeld, mits je goed oefent? *)
    De demo lukt wel redelijk, maar is die representatief voor de fullgame????
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vooral online zal je merken dat het belangrijk is dat je de baan kent. in offline singleplayer (zeker op easy en hulpmiddelen) is dat wat minder van belang. Ook is het dan wat makkelijker om de rest in te halen als je een foutje maakt.
    Replay mode is niet heel ingewikkeld, als je crashed/een foutje maakt naar de replay gaan, terug spoelen met de linker trigger (egh dacht ik, maar het is al weer even dat ik GRID gespeeld heb) en dan op het punt waarop je weer wilt beginnen op X drukken. Er zijn twee dingen waarop je moet letten, de eerste is dat (afhankelijk van het moeilijkheidsnivo en of je wel of niet pro mode aan hebt) je maar een paar keer (max 5 uit mijn hoofd) dit kan doen. En ten tweede, als er wat gebeurt meteen pauzeren en naar replay gaan. Als je wacht daarmee gaat het van de replay tijd af zeg maar.

    Cockpit view is gaaf, maar niet de meest makkelijke view. Als je merkt dat bepaalde races toch lastig zijn is het misschien beter om een andere view te kiezen tot je de baan een beetje kent.

    Yep, demo is aardig representatief voor het spel.
     
  18. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je uitgebreide reactie Peter! :thumbs:
    Ik heb net de game gekocht via Marktplaats :)
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Geen probleem, help graag een TF fan ;)
    denk dat je veel plezier zal beleven aan GRID.
     
  20. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)

    Ik hoop het wel! Ik merkte wel dat ik de Demo steeds weer wilde proberen, dus volgens mij moet het wel goedkomen. :cool:
     

Deel Deze Pagina