1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het precies met die hulpmiddelen? Ook icm achievements....
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    aardig idd en niet meer want er zitten toch zoveel fouten in het echte spel. Km-teller doet het niet goed: heb nu iets van 1300 rondjes gereden en totaal 1 Km.

    Weet iemand of er ooit nog die paar weken geleden beloofde patch nog uitkomt? Heb behoefte aan normale races zonder bij een klein tikje weggeslingerd te worden. Het botsen moet gewoon uitgezet kunnen worden.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ok spel binnen. Allereerst: wat een graphics, wat een snelheid en het schademodel is fenominaal, daarnaast zijn de flashbacks onverwachts leuk en is de presentatie erg slick.

    echterrrrrr, ik red de eerste challengen op normal al niet.....

    Is de oplossing het op easy zetten, of gewoon blijven oefenen? Kan ik ze later opnieuw doen op een ander niveau?
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven oefenen... het begin is moeilijk, vooral omdat het geen normale handling is, je moet echt durven raggen in deze game om goede tijden neer te zetten... en dat komt met de tijd, des te beter je de autos en de tracks leert kennen, des te meer risico je zult nemen en je zult beter leren rijden.

    Je kunt inderdaad alles op een hoger niveau overdoen wanneer je maar wilt.. veel plezier!
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    patch is uit, je kan nu online de collisions uitzetten, maar volgens mij is het er verder niet veel beter op geworden.

    En Codemaster weer heel erg bedankt voor het resetten van de scoreboards, dag EXP, dag nog een beetje goede indruk van GRID. Stempel erop met tievesspel. Klaar, nu weer even 1000g halen en PGR2 spelen als racespel. Helaas gaat die Online Legend rank dus nu weer heel lang duren.
     
  6. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gekregen bij de OXM 35, en ik moet zeggen dat het weer een strak spel is van codemasters.
    Dezelfde goede handling as bij DIRT.
    Grafics zijn erg strak, net als het geluid.
    Dit spel lijkt mij veel beter te zijn dan NFS Pro Street, dus het volgende spel wat ik koop wordt GRID :thumbs:
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    alle exp van iedereen gereset?

    Dat is wel hard....nou ja ik moet gelukkig nog door de sp heen....
     
  8. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb niks geen last meer van framedrops, dus das hartstikke mooi
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Spel de game bijna dagelijks. Het scheurt gewoon zo lekker. Mijn favoriete auto tot nu toe is toch wel de Dallara F3000. Echt een lekker bak! :)
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zijn alle scoreboards echt gereset?? Dat ga je niet menen!:mad:
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hehehe ook op Basic gisteren twee challenges geprobeerd en iig in de 1e run niet gehaald (had niet meer tijd). Dit wordt dus nog wel even oefenen.

    Iemand nog racetips?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je moet het hier niet zo nauw nemen met de apex en dergelijke. Want ik ben altijd sneller (of heb het gevoel dat) als ik gewoon de bochten op gevoel neem je veel sneller bent. Je kan er dus vaak bijna volgas doorheen gaan. Ook hoef je je niet zo veel zorgen te maken of je wel op tijd remt, want binnen no-time sta je gewoon stil. Dus wat ik altijd doe als ik iemand wil inhalen rem ik gewoon veel later en snijdt dan de bocht af.
    Verder gewoon veel oefenen en naarmate je verder komt leer je ook de tracks uit je hoofd kennen en dan gaat het ook veel makkelijker.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    apex?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    http://en.wikipedia.org/wiki/Apex_(racing)
    Het is kort samengevat: een raceterm die slaat op de perfecte lijn die je moet nemen om een bocht zo snel mogelijk door te komen. Dit is erg belangrijk bij bijvoorbeeld Forza 2 en PGR 3/4 (eigenlijk wel bij elk redelijk realistisch racespel), want anders kun je nooit goede tijden halen.
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    reset

    Codemasters: GRID ranking was reset due to abuse

    A spokesperson for Codemasters has revealed that the GRID rankings were reset with the latest update for Xbox 360 as there were many gamers who were abusing the ranking system to get unfair ranks. He went on to say that Codemasters think most people play online for the fun of it and not for just loads of points...


    quote:

    --------------------------------------------------------------------------------


    Hi all,

    Given the number of reports we've had of people abusing the ranking system to get unfair ranks, it was only fair that we did a reset.

    It's never an easy decision to make, and we'd rather it hadn't come to this, but changes in the patch should make gaining those ranking points back fairer.

    We'd like to think that people play online for the fun of it, not so much the amassing of points, but if you find yourself in this sort of situation, it's the fairest solution.

    bron

    Is iedereen weer op de hoogte ;)
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    zag het ook op insidegamer ja. wel ubermatig voor degene die bijna 2000 punten (lengend rank) hadden en voor degene die rechtmatig heel veel punten hadden. Ikzelf had er zo ongeveer 950. Wel jammer, maar ja, gister weer begonnen en 185 exp gehaalt. Gaat wel lekker zo nu ik een van de laagste rank had kreeg ik weer extra veel. Zo haalde ik in m'n eerste race na de patch 13 exp door 1e te worden in een Derby met 12 mensen. Das wel lekker. :)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    toch niet zo erg dus ;)
     
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik heb nu 2 dagen GRID online gespeelt en 400 exp gehaalt dus dat gaat wel lekker. Maarja dan krijg ik weer minder exp omdat ik hogere rank ben. Maar ik ga zaterdag alweer 4 weken op vakantie dus als ik terug ben, ben ik in verhouding een lage rank en verdien ik weer veel exp per potje.
    Eerst ook nog even de single player uitspelen, nog 4 events te gaan.
     
  19. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu ook binnen. Grafische subliem. Zoals eerder gemeld in deze topic, ik ben een beginneling. En dat is te merken ook.... Ik vind het ontzettend moeilijk... Bij een beetje bocht vlieg ik er standaard uit. Denk ik genoeg te remmen; toch niet. De bonussen haal ik niet, dus daar verdien ik (nog) geen cash mee. Ik rij zo nu en dan wel een race uit, dus krijg ik in ieder geval cash omdat ik mee doe. Ook wel eens niet, omdat ik retire, omdat mijn auto aan stront is...

    Lastig... ff doorbijten nog!
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Same here. Speel nu alles op basis met de assists allemaal aan.

    Ben trouwens wel eerste geworden in een f1-race! Moest de race wel 5x herstarten, maar ach. Incar-view is met F1 echt bizar mooi, niet te doen, maar toch..... :+
     

Deel Deze Pagina