1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0

    Misschien kunnen wij eens online racen. 2 noobs tegelijk op 1 baan. Lol! ;)


    EDIT:

    Nu wordt het tof! Net mijn eigen team gemaakt: 'Takara Destron' geheel in Decepticon paarse stijl ;)

    Eerste event bestond uit 2 races. Bij beide races werd ik tweede en zo ook in het totaal klassement.
    Als het rechte stuk iets langer was geweest had ik bij de tweede race eerste geworden... Maar ja, als...
    Anyway; de tweede eindpositie in het tournament zorgde voor een berg geld en mijn twee eerste sponsordeals. Ik had indruk gemaakt blijkbaar. Verder ontving ik geheel onverwacht een achievement voor het breken van een baanrecord! Die had ik (nog) niet verwacht!

    Begin het langzaam in de vingers te krijgen, hoewel ik nog wel flink uit de bocht wil vliegen in mijn enthousiasme...
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    over de singleplayer: Aan het begin vond ik het zeer vermakelijk, omdat je bepaalde doelstellingen moest halen en niet altijd 1e hoefde te worden. Later werd het even gaaf om een eigen team te maken, maar de lol ging er bij mij toch al snel af omdat je bij elk event 1e moet worden (o.a. voor achievement). Daarbij het probleem dat de races te kort waren. Ik kan net iets sneller rijden dan de rest op extreme, maar als ik 12e begin en de race 2 rondjes heeft, zit die 1e plek er niet in (tenzij ik iedereen van de baan af beuk wat vaak gepaard gaat met frustratie). Zo speelde ik in het begin nog op extreme in-car-view omdat dat supervet was, maar ging ik al snel over op Savage/Serious met de camera achter de auto wat echt pauper rijdt, maar veel makkelijker is. Dit vind ik toch een beetje jammer.

    Codemaster had meer uit de game kunnen halen. Leuk dat ze eindelijk de collisions online als uitzetoptie hebben gemaakt, jammer dat dat een beetje laat kwam en nog maar heel weinig mensen dat gebruiken. MAAR VOORAL hadden ze een optie moeten maken om online de in-car-view op locked te kunnen zetten zodat iedereen in z'n auto zit. Zo is het voor iedereen vet en gelijkwaardig. Ik own namelijk een vriend van mij totaal als ik ook de camera achter de auto heb, maar als ik in-car-view rijdt wint hij 70% van de potjes.
     
  3. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij juist enkel en alleen met incar view. Das de enige manier waarop ik op de weg blijf :lol:
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren per ongeluk mijn eerste Le Mans overgeslagen omdat ik het spel even snel wilde showen. Wat zijn de gevolgen? (naast het feit dat nu natuurlijk mijn 360 rrods gaat geven, de disc in 2-en gaat breken en mijn plasma door gaat branden.....).
     
  5. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF? :confused:
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Je loopt wat geld mis.. dat is het eigenlijk.

    Na een tijdje ga je de le mans nog wel een paar keer skippen hoor, die ga je zo vaak tegenkomen dat je het wel kunt dromen op een gegeven moment.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beetje sarcasme cq overdrijven ;)

    tnx syl!
     
  8. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitermate matig dat de ranks gereset zijn. Zeker omdat je nu niet meer snel kan zien wie echt een rookie is (en waar je dus voor moet oppassen qua rijstijl in sommige gevallen) of wie een rookie is maar voorheen bijna Legend. Voordeel is wel dat ik gister en eergister ongeveer 120 punten per uur haalde online omdat ik als rookie weer moest beginnen (voorheen 200 punten van Legend vandaan) en dan in rooms terecht kom met Superstars en hoger waar ik toch vrij vaak van win.

    Favo discipline is de Demolition Derby maar kan me af en toe enorm ergeren aan mensen die alleen maar lopen te k*tten ipv eens normaal rijden. Of is het wel leuk om de leider in de wedstrijd aan te tikken als je op een ronde gezet wordt?
     
  9. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je je auto's ook cosumizen zoals in NFS of FM2?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nope.
     
  11. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut...
    :x
     
  12. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen een paar kleurtje geven en sponsors enzo erop zetten, maar dat was het.
     
  13. Net gespeeld en het eerste wat mij meteen duidelijk werd is dat het een 100% arcade spel is. Had toch gehoopt dat het iets meer sim. wordt. Het voelt alsof je geen enkel contact hebt met de weg. Hopen dat ze deze debiele engine niet gaan gebruiken voor hun toekomstige f1 game. Hoewel het leuk is/minder irriteert bij een rally spel of bij drift auto's lijkt het totaal nergens op bij een sim.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    CodeMasters heeft een tijd terug gezeg dat F1 in Sim en arcade kan gespeeld worden.
     
  15. Alleen zegt dat nog weinig over het spel zelf als sim.
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus ook hea, PGR 4, Forza, Perfecte style. Puur arcade en Puur Sim. GRID is het geen van beide voor mij. Je auto slipt veeel te snel. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het enige wat egt vet is aan GRID zijn de crashes.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Uhm derby..
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik had gelezen dat codemasters, na alle klachten van te arcade, de game toch zoveel mogelijk realistisch gaan maken. maar dan met als nog een paar optie waardoor het een beetje meer arcade kan worden.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En meer hoeft van mij ook niet. Het gaat mij om het racen, niet om 80.000 verschillende spoilers etc.
     
  20. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind idd ook dat de game minder arcade moet. Ik vind het niet echt heel fijn racen. te arcade voor mij
     

Deel Deze Pagina