1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe en waar kun je het beste de Sunday Drivers achievement halen?
    Finish a race at least one lap ahead of the rest of the field in GRID World
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Demolition Derby in race day. Dan doe je gewoon 40 of 50 laps en dan vallen er al veel uit en anders beuk je ze er zelf uit. Dan kom je 1e en dan heb je meestal nog een paar laps over en dan heb je zo meer dan een ronde voorsprong. En je haalt dan als je hem nog niet hebt ook: Last Man Standing
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik had gewoon een normale race in die haven tussen alle containers, 15 rondjes en dan is het makkelijk.
     
  4. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    die last man standing heb ik wel al gehaald.

    maar moet het niet in een grid world event?
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat ik ze nu allemaal heb. die online legend duurde veelste lang dankzij de scoreboard resets. nu hoef ik grid nooit meer te spelen.
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, het spel is wel vet en achievements zijn makkelijk. De online achievements moet je alleen doorzetten, als er online nou nog goed gereden werd was het nog leuk. Maar met dit niveau is het gewoon afzien.. maar voor de rest is het wel leuk om te doen, vind ik :+
     
  7. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net GRID ontvangen, en is echt vet.
    Mooie visuals en strak geluid.
    Handrem werkt wel minder hard zoals bij DiRt, daar kon je echt snoeihard remmen door een bocht via handrem.
    Eerste race als direct 4 achievements, denk dat de achievements in het algemeen erg easy worden.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Achievements zijn ook erg makkelijk. Ik had er in mijn 1e race 6, en moet er nu nog 5. Dat zijn de wat langdurende!
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    het allerbeste uit GRID vond ik nog wel de Demolution Derby (en dan voor de helft omdat je daarbij het beste exp kreeg)
     
  10. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij, of is die 1ste head to head race in Japan al enorm moeilijk op normal? Die Nissan neemt gewoon erg kut zijn bochten :x
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    DLC

    Edit: de achievements.



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2008
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vet, vooral de Mitsubishi is vet :cool:. En nog 4 achievements, die zullen wel niet zo heel moeilijk zijn. Net als de rest. Ik zou graag zien dat deze update gratis werd, maar daar kun je wel vanuit gaan dat het nooit gaat gebeuren.
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette wagens, deze DLC maakt ook mogenlijk om drive them all achievement te halen of niet? Maar kopen doe ik het toch niet.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2008
  14. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet of het aan mij ligd... maar soms lijkt het wel alsof het onmogelijk is om scherp te sturen, vervolgens gaat iedereen veeeel sneller door de bochten terwijl ik moeite heb om ze beetje normaal te nemen...
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook last van ja
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je moet optijd sturen en er een beetje inglijden zeg maar.. Het is een beetje proberen, maar na een tijde gaat het vanzelf goed ;)
     
  17. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap wat je bedoelt, met de Pro tuned en vergelijk bare series heb ik ook geen problemen.
    Maar als het dan aankomt op de snelle race wagens lukt het me niet snel door de bochten te gaan, en dan zelfs op basic verlies is ernstig met bijv le mans. en ook na een tijdje gaat het nogniet vanzelf goed hehe
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je kunt ook laat remmen he. Bij de snellere wagens is het gewoon wennen ik rijd alle races op een na hoogste niveau en kan het makkelijk bij houden. Gewoon oefenen ;)
     
  19. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met een na hoogste heb je dan ninja mee gerekend want ik vond het spel pas leuk worden toen ik hem op het moeilijkste spelden (ik had ninja nog niet unlock) en online is echt heel leuk :D
     
  20. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand met welke raceklasse je het beste deze archievement haalt?
    Record Breaker
    Complete a lap of Okatama Grand Circuit in under 90 seconds
     

Deel Deze Pagina